Ohhhh das mooi, kan ik nog even wachten tot na Loudness als ik daar weer geld voor hebwrote:Denk nog wel een maand. Awakenings feesten raken meestal pas 2-4 weken van te voren uitverkocht. (op Awake fest na)wrote:Ik wil hier ook graag heen samen met een maat van me. Vorig jaar was het dacht ik niet uitverkocht dacht ik? Hoe lang kan ik wachten?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Man man man ik kan nu al niet meer wachten, die locatie is echt van een andere planeet
Check dit stukje vanaf 02:45 maar
http://www.be-at.tv/brands/gashouder/aw ... h-capriati
Check dit stukje vanaf 02:45 maar
Weet mijn eerste ervaring in de Gashouder nog wel
en dan al die led lampjes op het plafond, ultieme space ervaring. 
Jezus wat ziek!wrote:Man man man ik kan nu al niet meer wachten, die locatie is echt van een andere planeet![]()
Check dit stukje vanaf 02:45 maar![]()
Ticket wordt aangeschaft. Vroeg voor de grap mn broertje mee, gaat ie nog mee ook 
T
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Ik wil ookwrote:Ticket wordt aangeschaft. Vroeg voor de grap mn broertje mee, gaat ie nog mee ook
Doen danwrote:Ik wil ookwrote:Ticket wordt aangeschaft. Vroeg voor de grap mn broertje mee, gaat ie nog mee ook
Hmm.. Misschien. Ik ga de 31ste en 1ste ook al naar de gashouder.. Misschien iets te veel van het goeie
Wat deze man zegtwrote:Doen danwrote:Ik wil ookwrote:Ticket wordt aangeschaft. Vroeg voor de grap mn broertje mee, gaat ie nog mee ook
Hier is de muziek wel beterwrote:Hmm.. Misschien. Ik ga de 31ste en 1ste ook al naar de gashouder.. Misschien iets te veel van het goeie
Ik vind van niet. Ben inmiddels al een tijdje gestopt met hardstyle en luister nu vrijwel alleen nog maar techno. Ik vind Hardtechno ook wel leuk maar ik ga liever voor de techno.
Dat gedeelte van de hardstyle is natuurlijk overbodig, hardtechno heeft daar compleet niets mee te makenwrote:Ik vind van niet. Ben inmiddels al een tijdje gestopt met hardstyle en luister nu vrijwel alleen nog maar techno. Ik vind Hardtechno ook wel leuk maar ik ga liever voor de techno.
Ik weet niet eens of ik het met je eens ben, Stefanwrote:Hier is de muziek wel beterwrote:Hmm.. Misschien. Ik ga de 31ste en 1ste ook al naar de gashouder.. Misschien iets te veel van het goeie
Haha je pakt ze nu allebei?wrote:Hmm.. Misschien. Ik ga de 31ste en 1ste ook al naar de gashouder.. Misschien iets te veel van het goeie
Poeh, dat is alweer een tijdje geleden voor mij.
Vroeger ging ik bijna elke keer, als er een Awakenings-feest was in de westergas.
Zelfs nog in Now & Wow maassilo te Rotterdam geweest om Awakenings te vieren.
Al kan er gewoon niks anders tippen dan dan Awake in de wes.
Heerlijk geluid en dan af en toe zo'n koude druppel op je kop...
Ik mis het..
Tijd om weer eens van de partij te zijn, vooral met Daniella Haverbeck

Vroeger ging ik bijna elke keer, als er een Awakenings-feest was in de westergas.
Zelfs nog in Now & Wow maassilo te Rotterdam geweest om Awakenings te vieren.
Al kan er gewoon niks anders tippen dan dan Awake in de wes.
Heerlijk geluid en dan af en toe zo'n koude druppel op je kop...
Ik mis het..
Tijd om weer eens van de partij te zijn, vooral met Daniella Haverbeck
Kaartjes binnen
Tevens heb ik vernomen dat de levensgevaarlijke Banaanslak ook aanwezig zal zijn
Tevens heb ik vernomen dat de levensgevaarlijke Banaanslak ook aanwezig zal zijn
JAHOOEEEwrote:Kaartjes binnen![]()
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Miss Djax kan ongelofelijk strak mixen
Optie wil wel eens wat Hardtechno meemaken
Optie wil wel eens wat Hardtechno meemaken