Ik heb maar weer eens een mixje van deze dame opgezet
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ik begin dit ook wel te waarderen
wil dit wel eens live horen! Vooral die setjes van Fernanda Martins vind ik dik 
Kees, vriend, kom naar Awakenings komende zaterdgagThe Venator wrote:Ik begin dit ook wel te waarderenwil dit wel eens live horen! Vooral die setjes van Fernanda Martins vind ik dik
Maat ga maar niet meer op HT als je bij P79 bier bent wezen drinkenThe Skribbler wrote: zaterdgag
Ja, Kees ga nou gewoon mee, dat probeer ik je al 768321761-0 x te vertellen 
weet iemand of svetec - we wont stay dead ergens gereleased is of waar ik hem kan luisteren? vind dat echt een goddelijke track. Begin hard techno ook de laatste tijds steeds meer te waarderen 
edit: gevonden!! View on SoundCloud wat een bazen plaat!
edit: gevonden!! View on SoundCloud wat een bazen plaat!
Last edited by Frijolrojo on 29 Dec 2013 17:08, edited 1 time in total.
is er hier iemand die naar awakenings festival gaat? mijn maten zullen vast niet gaan maar wil wel kaartjes halen:D
Na gisteravond.. Als er een goede lineup staat in de Z dan ben ik erbij.Frijolrojo wrote:is er hier iemand die naar awakenings festival gaat? mijn maten zullen vast niet gaan maar wil wel kaartjes halen:D
Ik heb vorig jaar vanaf 5 uur alleen maar in Area Z gestaanSTAN- wrote:Na gisteravond.. Als er een goede lineup staat in de Z dan ben ik erbij.Frijolrojo wrote:is er hier iemand die naar awakenings festival gaat? mijn maten zullen vast niet gaan maar wil wel kaartjes halen:D
man o man, wat baal ik dat ik naar awakenings ben geweest. maar goed nieuwe jaar nieuwe kansen! ben echt verslaafd naar de live sets van underdogz! wat een draai skills zeg pupu.
Dit heb ik nog nooit iemand zien/horen zeggen.Frijolrojo wrote:man o man, wat baal ik dat ik naar awakenings ben geweest.
Wie o wie weet hoe deze parel heet? <3
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
In de beschrijving staat dat dit een free-release is, heeft iemand deze toevallig? Ik kan hem nergens vinden.
Die Kanache is de vriend van Candy Cox