Ja is techhouse idd, weet ook niet wrm ik m hier heb gezet mja yolo en ben het met je eens.Rawbin wrote:Zieke plaat, maar dat is dan weer techhouseDaarom snap ik ook niet zo heel goed waarom daar een apart topic voor moet. Persoonlijk zou ik graag een apart topic voor Future House en Bass House zijn, dat ligt naar mijn mening veel dichter bij de EDM/Big Room House (Die Curbi en Justin Mylo tracks
clap your hands
![]()
) dan bij de oorspronkelijk chicago house, waar deep house en tech house veel dichter bij staan.
Related topics
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [DEEP HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Deep #35
- View the latest post: [DEEP HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Deep #34
- View the latest post: [Deep/Tech House] Into The Deep Podcast
- View the latest post: [Deep/Tech House] Into The Deep #10
Active topics in Andere muziek
Moderators
Het Tech house topic was eerder Deep / Tech house, maar er was commentaar dat er teveel happy edm huidige deephouse werd gepost in dat topic, dus hebben we het future house en deep house topic samengevoegd.Rawbin wrote:Zieke plaat, maar dat is dan weer techhouseDaarom snap ik ook niet zo heel goed waarom daar een apart topic voor moet. Persoonlijk zou ik graag een apart topic voor Future House en Bass House zijn, dat ligt naar mijn mening veel dichter bij de EDM/Big Room House (Die Curbi en Justin Mylo tracks
clap your hands
![]()
) dan bij de oorspronkelijk chicago house, waar deep house en tech house veel dichter bij staan.
Kwam ineens een heerlijk nummer tegen van 1 of andere Abilaan. Eerste wat ik tegenkwam ook het beste, maar er was nog meer.
View on SoundCloud
Gozer is ook niet bepaald bekend (93 likes op fb, wel stuk of 1000 followers op soundcloud), maar holy fuck deze guy...
Geniale muziek zit er tussen, speeches als vocals, maar vooral bizar diep en zuivere sounds. Gouden vondst dit.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Gozer is ook niet bepaald bekend (93 likes op fb, wel stuk of 1000 followers op soundcloud), maar holy fuck deze guy...
Geniale muziek zit er tussen, speeches als vocals, maar vooral bizar diep en zuivere sounds. Gouden vondst dit.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Apart om te zien dat veel dj's die normaal een ander genre produceerden nu een andere kant op lijken te gaan. Of het is gewoon een uitstapje?
View on YouTube
Geen idee of dit onder deep house of (future) bass hoort, maar ik vind het wel een lekker nummer.
View on YouTube
Geen idee of dit onder deep house of (future) bass hoort, maar ik vind het wel een lekker nummer.
Deep/Future House. En tja, 'deep' house is weer helemaal hip he. Kijk maar naar een Afrojack, wijkt totaal af van z'n stijl met z'n laatste nummer. Zo overduidelijk een hitje willen scoren, lijkt zo ongelofelijk veel op This is what you came for en how deep is your love. Laat die TIWYCF nou precies de zomerhit van 2016 zijn.
View on YouTube
Nummer is alles behalve slecht, an sich vind ik het zeer sterk eigenlijk, maar helaas zo typerend voor de bekendste dj/producers, allemaal lekker met de hype mee gaan. De ene gaat voor deep house, de ander voor future bass.
Overigens mag iedereen wel ophouden met die gruwelijk irritante hoge cutted vocals waarmee een melodie gemaakt wordt. Dat hoor je tegenwoordig echt in 9 van de 10 tracks
View on YouTube
Nummer is alles behalve slecht, an sich vind ik het zeer sterk eigenlijk, maar helaas zo typerend voor de bekendste dj/producers, allemaal lekker met de hype mee gaan. De ene gaat voor deep house, de ander voor future bass.
Overigens mag iedereen wel ophouden met die gruwelijk irritante hoge cutted vocals waarmee een melodie gemaakt wordt. Dat hoor je tegenwoordig echt in 9 van de 10 tracks
Ondanks dat ik dagelijks SubSoul check, deze gewoon helemaal gemist. Had me godverdomme al meer dan een jaar kunnen aftrekken hierop...
View on YouTube
Ik zeg niet snel dat iets perfect is, maar dit
View on YouTube
Ik zeg niet snel dat iets perfect is, maar dit
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Voor de liefhebber, check ook zeker Planet Curbi. Dit is de podcast van Curbi 
Tja. Kan het niet slecht noemen, maar pakkend vind ik het niet. En wederom een cutted vocal als melodie, originaliteit straalt er vanaf
Doe mij dan maar dit. Wanneer een gigantische eindbaas een plaat remixt van een andere gigantische eindbaas.
View on YouTube
Doe mij dan maar dit. Wanneer een gigantische eindbaas een plaat remixt van een andere gigantische eindbaas.
View on YouTube
Ik ben echt totaal niet van de moderne populaire Deep House. Geef mij maar die lekkere analoge mindset die nog steeds leeft in het genre:
View on YouTube
Ik raad zijn muziek en de releases op zijn label D.ko Records groot aan
View on YouTube
Heerlijk zeg.ExoBassTix wrote:Ik ben echt totaal niet van de moderne populaire Deep House. Geef mij maar die lekkere analoge mindset die nog steeds leeft in het genre:
View on YouTube
View on YouTube