Hopelijk Curbi live zien op Koningsdag
Het is nog een jongetje hoor
Het is nog een jongetje hoor
Wat vet deze zeg
De trend van het moment. Het is 'nieuw'en fris. Net zoals de showtek sound die ook iedereen achterna ging.Fuzzylogic wrote:Deze staat hier ook al een paar weken op repeat, te heerlijk! Je merkt wel dat future house steeds meer aan populariteit begint te werken, nu je ook artiesten als Martin Garrix (Bouncybob) en Firebeatz (deze dus) met future house tracks ziet komen.
Zie hier het probleem van elk genre dat exponentieel groeit. Hardstyle een aantal jaar terug, raw tot vorig jaar (vind dat er nu weer iets meer diversiteit in komt), zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen...Rawbin wrote: Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op Future House al, helaas door de zo snel groeiende populariteit is het allemaal zo eentonig geworden.
Er zijn nog wel wat artiesten die het altijd wel goed doen (Don Diablo, Lucas & Steve, AK9 (mits hij future house maakt), Madison Mars (Socializerz wrote:Kan me hier wel in vinden, zijn vooral de pareltjes die je er tussen moet vinden imoRawbin wrote: Zelf ben ik wel een beetje uitgekeken op Future House al, helaas door de zo snel groeiende populariteit is het allemaal zo eentonig geworden.
Doet me denken aan IntoxicatedFothermucker wrote:View on YouTube
Past denk ik het beste hier aangezien de old school house toch wel wat van deep house wegheeft. Heerlijk swingend