Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Iemand wat artiesten, labels, tracks et cetera om me hier wat meer in te laten verdiepen? Ik luister tot zover eigenlijk alleen maar setjes.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Fuzzylogic wrote:Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Iemand wat artiesten, labels, tracks et cetera om me hier wat meer in te laten verdiepen? Ik luister tot zover eigenlijk alleen maar setjes.
Tchami :D, verder geen idee helaas. Zou hier ook wel wat meer over willen weten.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Joykill wrote:
Fuzzylogic wrote:Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Tchami :D, verder geen idee helaas. Zou hier ook wel wat meer over willen weten.
Tchami luister ik regelmatig ja, z'n Confessions mixjes zijn erg lekker voor in de auto :D
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Tchami, Don Diablo, Oliver Heldens, Pep & Rash, Funkin Matt zijn een paar namen
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Tchami, Don Diablo, Curbi, Hi-Lo, Jauz, Kris Kiss, Chocolate Puma, Fox Stevenson. dit zijn een aantal namen wie ik veel volg :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Ephwurd, Shaun Frank en BURNS zijn ook goeie
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Al het bovenstaande natuurlijk, en wil hier graag Bougenvilla, Lucas & Steve, Mr Belt & Wezol (alhoewel de laatste twee naar mijn mening iets meer 'deep house' dan future house is, het is in ieder geval rustiger en imo minder dansbaar) aan toevoegen :)
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Hi-Lo (alias van Oliver Heldens) vind ik echt de shit, is misschien meer tech-house, maar man man wat lekker.
Hardtraxx Elite
fflkkr wrote:Hi-Lo (alias van Oliver Heldens) vind ik echt de shit, is misschien meer tech-house, maar man man wat lekker.
Valt volgens mij onder 'bass' (als dat al een genre is?). Denk dat je Jauz (meestal) en Chocolate Puma (meestal) er wel mee kunt vergelijken
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Je hebt ook artiesten als Moksi en JVST SAY YES. Dit is wat rauwer, waarbij meerdere stijlen gemixt worden (o.a. Bass House, Garage). Dit vind ik persoonlijk (naast de eerder genoemde namen) ook erg vet :).
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Thanks iedereen, heb er wel wat aan gehad :D Met name Curbi (Discharge :loving: ), Funkin Matt (America :loving: ) en Tchami vind ik ontzettend vet ^^
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Zelf ook leren waarderen en op feestjes is dit zo'n heerlijke muziek :loving:

Vind deze erg lekkur
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Weet niet of dit er onder valt, maar vgm wel. Lekkere drive in deze track:

View on YouTube
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
View on YouTube

Sick ook deze (L)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hierbij een berg Future House platen die ik heel vet vind, misschien dat iemand er wat leuks in kan vinden :)
  • View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on SoundCloud

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on SoundCloud

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2980 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Probeer BMKLTSCH records
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.
Hardtraxx Elite
pim__ wrote:Probeer BMKLTSCH records
Dat is geen future house..
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
DL22 wrote:Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.
IK zou het persoonlijk omschrijven als deephouse met wat industriele sound. Zou het zelf niet anders kunnen uitleggen.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Solis wrote:
pim__ wrote:Probeer BMKLTSCH records
Dat is geen future house..
Het meeste wat er op uit komt niet, maar wanneer je future house waardeert kan je dit denk ik ook proberen.
Persoonlijk zou ik oliver heldens ook niet onder future zetten.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
pim__ wrote:
DL22 wrote:Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.
IK zou het persoonlijk omschrijven als deephouse met wat industriele sound. Zou het zelf niet anders kunnen uitleggen.
Volgens mij heeft deephouse ook meer een echte 'drop' ofzo. Of dat is toevallig net de deep- en future house die ik ken xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
niks voor mij die tracks :D
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Kunnen we trouwens ophouden met in 1 bericht meer dan 2 youtube filmpjes te plaatsen.

@Dirk, valt wel mee, het is vooral de wat bekendere deephouse die dat echt heeft. Sowieso de 'deephouse' die op de radio zou ik niet onder de noemer 'deep' kunnen zetten.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
View on YouTube

WTF MAN :drool: :drool: :drool:
pim__ wrote:Kunnen we trouwens ophouden met in 1 bericht meer dan 2 youtube filmpjes te plaatsen.
eens
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
De nieuwe Curbi! Wat is deze man een held :drool:

View on YouTube