Die van Curbi klinkt niet echt heel erg als Future House, maar ik ben ook niet expert in het onderscheiden van genres verder Die van Deepend is fijn ja, net als deze
Was dus regelmatig een nummer op de radio die ik maar niet kon vinden, nu dus er achter gekomen dat het Yellow Claw is, WTF Maar jesus, wat is dit wel een dikke plaat zeg pwoa. Goede bassline, prima drums, fijne melodie. En zodra de melodie omhoog gaat, komen er ineens van die heerlijke chords in een 2011/2012 house stijltje bij. FUCKING VET.
Dit valt denk ik ook wel onder deep house he. Sowieso heel erg lekker stijltje.
Tja, dit zijn altijd een beetje van die lastige nummers om echt in een hokje te stoppen. Ik zou zelf zoeken op organic house, maar in principe valt deze muziek gewoon onder 'house'.
Ik zou eens een setje van Ame of Dixon opzetten (house en techno door elkaar vaak). Of gewoon deze van beiden samen:
^ Âme en Dixon ja, veel beter ga je het niet krijgen. Âme was gisteren ook weer zo ongelooflijk goed op Strafwerk
Oke gisteren dus Strafwerk festival geweest, eerst keer heel festival in dat genre. Heerlijke sets gehoord bij o.a. Prunk b2b Stussy, Sidney Charles, George Fitzgerald, Âme en Hot Since 82. Nadeel is wel dat het volk echt verschrikkelijk kut was, soort 18+ dancetour met veel ''lekker feesie pakke met me meissies jatoch lekker bacotje doen en 263354 selfies maken'' volk.
Hier nog een knaller van Prunk en Chris Stussy, klapte er goed op.
Zojuist dit topic ontdekt en ik wilde dit fijne evenement niet achterhouden voor de liefhebbers.
Met ADE hebben Mr. Belt & Wezol een b2b special met tot nu toe in de line up: HI-LO MR. BELT & WEZOL b2b ... CURBI b2b MESTO MIKE MAGO b2b ZONDERLING DJ LICIOUS b2b FUNKERMAN Er komen nog 2 b2b sets bij.