Niet zo zeuren!Rawbin wrote:En wederom een cutted vocal als melodie, originaliteit straalt er vanaf![]()
Related topics
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [DEEP HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Deep #35
- View the latest post: [DEEP HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Deep #34
- View the latest post: [Deep/Tech House] Into The Deep Podcast
- View the latest post: [Deep/Tech House] Into The Deep #10
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Die van Curbi klinkt niet echt heel erg als Future House, maar ik ben ook niet expert in het onderscheiden van genres verder
Die van Deepend is fijn ja, net als deze
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Was dus regelmatig een nummer op de radio die ik maar niet kon vinden, nu dus er achter gekomen dat het Yellow Claw is, WTF
Maar jesus, wat is dit wel een dikke plaat zeg pwoa.
Goede bassline, prima drums, fijne melodie. En zodra de melodie omhoog gaat, komen er ineens van die heerlijke chords in een 2011/2012 house stijltje bij. FUCKING VET.
View on YouTube
Goede bassline, prima drums, fijne melodie. En zodra de melodie omhoog gaat, komen er ineens van die heerlijke chords in een 2011/2012 house stijltje bij. FUCKING VET.
View on YouTube
Vind deze persoonlijk minder dan z'n vorige releases, pakt me totaal niet.
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
zou dit niet onder deephouse beschouwen. Wel lekker thoUnknown wrote:View on SoundCloud
Dit valt denk ik ook wel onder deep house he. Sowieso heel erg lekker stijltje.
over deepend trouwens, luister 'i'm intoxicated' enorm fijn zomers plaatje. Ook geen deephouse tho.
jullie moeten je allemaal even verdiepen in low steppa en simma black. Groetjes
Tja, dit zijn altijd een beetje van die lastige nummers om echt in een hokje te stoppen. Ik zou zelf zoeken op organic house, maar in principe valt deze muziek gewoon onder 'house'.Unknown wrote:View on SoundCloud
Dit valt denk ik ook wel onder deep house he. Sowieso heel erg lekker stijltje.
Ik zou eens een setje van Ame of Dixon opzetten (house en techno door elkaar vaak). Of gewoon deze van beiden samen:
View on SoundCloud
2 uur puur genot
^ Âme en Dixon ja, veel beter ga je het niet krijgen. Âme was gisteren ook weer zo ongelooflijk goed op Strafwerk
Oke gisteren dus Strafwerk festival geweest, eerst keer heel festival in dat genre. Heerlijke sets gehoord bij o.a. Prunk b2b Stussy, Sidney Charles, George Fitzgerald, Âme en Hot Since 82. Nadeel is wel dat het volk echt verschrikkelijk kut was, soort 18+ dancetour met veel ''lekker feesie pakke met me meissies jatoch lekker bacotje doen en 263354 selfies maken'' volk.
Hier nog een knaller van Prunk en Chris Stussy, klapte er goed op.
View on YouTube
Oke gisteren dus Strafwerk festival geweest, eerst keer heel festival in dat genre. Heerlijke sets gehoord bij o.a. Prunk b2b Stussy, Sidney Charles, George Fitzgerald, Âme en Hot Since 82. Nadeel is wel dat het volk echt verschrikkelijk kut was, soort 18+ dancetour met veel ''lekker feesie pakke met me meissies jatoch lekker bacotje doen en 263354 selfies maken'' volk.
Hier nog een knaller van Prunk en Chris Stussy, klapte er goed op.
View on YouTube
Last edited by Negert on 26 Aug 2017 16:50, edited 2 times in total.
Zojuist dit topic ontdekt en ik wilde dit fijne evenement niet achterhouden voor de liefhebbers.
Met ADE hebben Mr. Belt & Wezol een b2b special met tot nu toe in de line up:
HI-LO
MR. BELT & WEZOL b2b ...
CURBI b2b MESTO
MIKE MAGO b2b ZONDERLING
DJ LICIOUS b2b FUNKERMAN
Er komen nog 2 b2b sets bij.
Fb event: https://www.facebook.com/events/843686749115797/
Oja, de tickets schieten al wel lekker op.
Met ADE hebben Mr. Belt & Wezol een b2b special met tot nu toe in de line up:
HI-LO
MR. BELT & WEZOL b2b ...
CURBI b2b MESTO
MIKE MAGO b2b ZONDERLING
DJ LICIOUS b2b FUNKERMAN
Er komen nog 2 b2b sets bij.
Fb event: https://www.facebook.com/events/843686749115797/
Oja, de tickets schieten al wel lekker op.
Heb die mix bij the boom room nu al een stuk of 5 keer gedraaid, goede tip van je! Kon Tinlicker nog niet.Unknown wrote:https://soundcloud.com/tinlicker
Zowat alles van Tinlicker is goed. Mixwerk is vaak wel iets minder.
View on SoundCloudSam Lemay:
And this one is coming out next mouth! enjoy
If you like it please share and like it on Facebook.
Thank you so much!!!