Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 15:46 
 
Donateur

Hier zit Zany in Amerika ergens te draaien en nu hoor ik opeens niks van iedereen?
bij Showtek worden ze uitgemaakt voor commerciele honden etc etc en bij Zany zegt niemand er wat van?
iig heel vet filmpje!



Enjoy! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet!!!
Een Commercielle Brabander :worship:
Brabanders de gekste xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..


Dat geforceerde onderscheid.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nooit fan geweest van Zany en heb ook nix positiefs te zeggen over hem, dus daarom meld ik alleen dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..


Naaaaaaaa zeg!

Zany heeft alles hetzelfde gedaan als Showtek (een album, een eigen Xqlusive, draaien in de US/Canada, etc.)
en dan is het opeens niet commercieel omdat het zany is! :P
bovendien zit Zany echt niet langer in de scene dan Showtek, volgens mij was Showtek er zelfs eerder!
echt dat hele anti-showtek gezeik heeft nu toch wel zijn top bereikt en komt echt mijn strot uit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
TakkU schreef:
Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..


Naaaaaaaa zeg!

Zany heeft alles hetzelfde gedaan als Showtek (een album, een eigen Xqlusive, draaien in de US/Canada, etc.)
en dan is het opeens niet commercieel omdat het zany is! :P
bovendien zit Zany echt niet langer in de scene dan Showtek, volgens mij was Showtek er zelfs eerder!
echt dat hele anti-showtek gezeik heeft nu toch wel zijn top bereikt en komt echt mijn strot uit :')


Jij hebt het door.. :thumbup:
Gelukkig kan iemand af en toe nog wat verder denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Bij mij niet ik heb er nog steeds dezelfde mening over, dat ik Showtek niks vind :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Bij mij niet ik heb er nog steeds dezelfde mening over, dat ik Showtek niks vind :/

Het kan best je stijl niet zijn, maar om dan alles af te wimpelen als commercieel.. Dat is mijn punt een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Dat klopt maar ik krijg het idee van Showtek dat ze zich naar de buitenwereld promoten als de besten onder de artiesten en dat ze zichzelf helemaal top vinden, maargoed het kan ook een verkeerde indruk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gejank over commerciƫl steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:54 
 
Hardtraxx Elite

op wie reageer je C
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is vat een algemen opmerking tegen iedereen die erover jankt
hoef ik dat strax niet te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha heerlijke Opmerking C, helemaal mee eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Filmpje van showtek waren de vrouwen beter

+1 voor showtek :thumbup: xd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Tis trouwens in Vancouver, Canada, subtiel verschil met Amerika :P
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk ook niet dat Zany zo'n boeking gaat weigeren omdat ze dan op een forumpje gaan zeuren dat hij te commercieel word.. Hij wil ook meer fans
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

God, ik word er sowieso al ziek van als mensen een DJ afkraken omdat ie in Amerika komt draaien. In plaats van een beetje respect te tonen en blij te zijn dat er over de oceanen nog meer mensen zijn die die muziek tof vinden moet er altijd maar gezeik zijn. Net of wij in Nederland het fucking alleenrecht hebben op deze muziek. Pleurt op man. Ik vind het tof voor hem. En voor Showtek ook, ook al ben ik geen Showtek-fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 22:21 
 
Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:
Dat gejank over commerciƫl steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds

hier ben ik het dus meej eens laat de djs eerst hun ding doen en niet gelijk als ze paar mindere nummers hebben gelijk uitmaken voor commercieel dalijk komen ze weer met dikke tracks iedereen ineens ja deze dj altijd achtergestaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 22:28 
 
Donateur

SndR schreef:
Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Tis trouwens in Vancouver, Canada, subtiel verschil met Amerika :P
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!

staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

miss komt er ooit nog een lekkere amerikaanse producer,, nieuwe sounds ^^ . maar niet te overdreven graag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
SndR schreef:
Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Tis trouwens in Vancouver, Canada, subtiel verschil met Amerika :P
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!

staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-


Maar Amerika is ook VS :P

Denk dat je Canada bedoeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum Force Readiness

jongens.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 02:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
God, ik word er sowieso al ziek van als mensen een DJ afkraken omdat ie in Amerika komt draaien. In plaats van een beetje respect te tonen en blij te zijn dat er over de oceanen nog meer mensen zijn die die muziek tof vinden moet er altijd maar gezeik zijn. Net of wij in Nederland het fucking alleenrecht hebben op deze muziek. Pleurt op man. Ik vind het tof voor hem. En voor Showtek ook, ook al ben ik geen Showtek-fan.


volledig mee eens, waarom zouden alleen hollanders naar HS mogen luisteren, omdat dat bij onze ''cultuur'' hoort?
Wees toch trots: MIJN muziekstijl begint door te breken!
Wat dat betreft hebben wij het zeldzame geluk dat wij gek zijn van een nog jong muziek genre, het is nog vers, en er valt nog een hoop te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker chick met dat imf shirt aan! :love:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen