Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Hier zit Zany in Amerika ergens te draaien en nu hoor ik opeens niks van iedereen?
bij Showtek worden ze uitgemaakt voor commerciele honden etc etc en bij Zany zegt niemand er wat van?
iig heel vet filmpje!

View on YouTube

Enjoy! ^^
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Vet!!!
Een Commercielle Brabander :worship:
Brabanders de gekste xd
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TakkU wrote:Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..
Dat geforceerde onderscheid.. :x
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Ben nooit fan geweest van Zany en heb ook nix positiefs te zeggen over hem, dus daarom meld ik alleen dit :)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
TakkU wrote:Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Naaaaaaaa zeg!

Zany heeft alles hetzelfde gedaan als Showtek (een album, een eigen Xqlusive, draaien in de US/Canada, etc.)
en dan is het opeens niet commercieel omdat het zany is! :P
bovendien zit Zany echt niet langer in de scene dan Showtek, volgens mij was Showtek er zelfs eerder!
echt dat hele anti-showtek gezeik heeft nu toch wel zijn top bereikt en komt echt mijn strot uit :')
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Guide4U wrote:
Naaaaaaaa zeg!

Zany heeft alles hetzelfde gedaan als Showtek (een album, een eigen Xqlusive, draaien in de US/Canada, etc.)
en dan is het opeens niet commercieel omdat het zany is! :P
bovendien zit Zany echt niet langer in de scene dan Showtek, volgens mij was Showtek er zelfs eerder!
echt dat hele anti-showtek gezeik heeft nu toch wel zijn top bereikt en komt echt mijn strot uit :')
Jij hebt het door.. :thumbup:
Gelukkig kan iemand af en toe nog wat verder denken!
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Bij mij niet ik heb er nog steeds dezelfde mening over, dat ik Showtek niks vind :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Just4Music wrote:Bij mij niet ik heb er nog steeds dezelfde mening over, dat ik Showtek niks vind :/
Het kan best je stijl niet zijn, maar om dan alles af te wimpelen als commercieel.. Dat is mijn punt een beetje.
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Dat klopt maar ik krijg het idee van Showtek dat ze zich naar de buitenwereld promoten als de besten onder de artiesten en dat ze zichzelf helemaal top vinden, maargoed het kan ook een verkeerde indruk zijn
Donateur
last seen Mar 2026
Dat gejank over commerciël steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
op wie reageer je C
Donateur
last seen Mar 2026
Is vat een algemen opmerking tegen iedereen die erover jankt
hoef ik dat strax niet te doen ;)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
haha heerlijke Opmerking C, helemaal mee eens! :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Filmpje van showtek waren de vrouwen beter

+1 voor showtek :thumbup: xd :thumbup:
Donateur
184 posts member since 2009
last seen Jan 2012
Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Tis trouwens in Vancouver, Canada, subtiel verschil met Amerika :P
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Ik denk ook niet dat Zany zo'n boeking gaat weigeren omdat ze dan op een forumpje gaan zeuren dat hij te commercieel word.. Hij wil ook meer fans
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
God, ik word er sowieso al ziek van als mensen een DJ afkraken omdat ie in Amerika komt draaien. In plaats van een beetje respect te tonen en blij te zijn dat er over de oceanen nog meer mensen zijn die die muziek tof vinden moet er altijd maar gezeik zijn. Net of wij in Nederland het fucking alleenrecht hebben op deze muziek. Pleurt op man. Ik vind het tof voor hem. En voor Showtek ook, ook al ben ik geen Showtek-fan.
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
Dj C-Mind wrote:Dat gejank over commerciël steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds
hier ben ik het dus meej eens laat de djs eerst hun ding doen en niet gelijk als ze paar mindere nummers hebben gelijk uitmaken voor commercieel dalijk komen ze weer met dikke tracks iedereen ineens ja deze dj altijd achtergestaan ;)
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
SndR wrote:Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!
staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
miss komt er ooit nog een lekkere amerikaanse producer,, nieuwe sounds ^^ . maar niet te overdreven graag :')
Donateur
184 posts member since 2009
last seen Jan 2012
frankhardenberg wrote:
SndR wrote:Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-
Maar Amerika is ook VS :P

Denk dat je Canada bedoeld ;)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Maximum Force Readiness

jongens.. :drool:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
dawasiknie wrote:God, ik word er sowieso al ziek van als mensen een DJ afkraken omdat ie in Amerika komt draaien. In plaats van een beetje respect te tonen en blij te zijn dat er over de oceanen nog meer mensen zijn die die muziek tof vinden moet er altijd maar gezeik zijn. Net of wij in Nederland het fucking alleenrecht hebben op deze muziek. Pleurt op man. Ik vind het tof voor hem. En voor Showtek ook, ook al ben ik geen Showtek-fan.
volledig mee eens, waarom zouden alleen hollanders naar HS mogen luisteren, omdat dat bij onze ''cultuur'' hoort?
Wees toch trots: MIJN muziekstijl begint door te breken!
Wat dat betreft hebben wij het zeldzame geluk dat wij gek zijn van een nog jong muziek genre, het is nog vers, en er valt nog een hoop te maken :)
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Lekker chick met dat imf shirt aan! :love: