opmerking van de weekwrote:Mijn maakt het me niks uit of hun willen uit breiden naar andere geografische gebieden. Als ze maar genoeg tijd hebben om hier nog te draaien
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Het doet het genre tekort om op zo'n manier 'feesten'. Als de DJ's nou eens gigantische schermen daar op hingen met filmpjes van bijvoorbeeld in Qontrol 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Haha mol je moet dan zelf is een party proberen te organiseren, lijkt me lastig 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hahahwrote:Het doet het genre tekort om op zo'n manier 'feesten'. Als de DJ's nou eens gigantische schermen daar op hingen met filmpjes van bijvoorbeeld in Qontrol
doe dan ook een mooi wiet logo boven in dan weten ze dat het uit Holland komt
met jouw kan ik pratenwrote:Dat gejank over commerciƫl steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds
wie denken we dat we zijn, dat we de muziek voor ons zelf willen houden...
Dat lijkt me ook hele mooie toekomst muziekwrote:Haha mol je moet dan zelf is een party proberen te organiseren, lijkt me lastig
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
Nick Arcane meets Bioweapon - Ghosts!
die zouden ze hier moeten draaien ik wil wel is zien hoe het publiek dan losgaat!
die zouden ze hier moeten draaien ik wil wel is zien hoe het publiek dan losgaat!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
haha maar ik denk dat deze mensen patrick jumpen ook vet vindenwrote:Nick Arcane meets Bioweapon - Ghosts!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
LOL!wrote:haha maar ik denk dat deze mensen patrick jumpen ook vet vindenwrote:Nick Arcane meets Bioweapon - Ghosts!
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
laat ze dan eerst maar patrick jumpen horen en dan die ultra vette mashup van Showtek Vs Donkey Rollers
die ze in X-Qlusive @ Sydney hebben gespeeld horen!
Showtek Vs Donkey Rollers - The Colours Of The Hardstyle Rockers!
dan weten ze het verschil wel weer
-
DHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2009
- last seen Aug 2011
Op wat voor feest was dat dan? Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
wrote:Op wat voor feest was dat dan? Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up.
goed lezen hewrote:laat ze dan eerst maar patrick jumpen horen en dan die ultra vette mashup van Showtek Vs Donkey Rollers
laat ze dan eerst maar patrick jumpen horen en dan die ultra vette mashup van Showtek Vs Donkey Rollers
Vet filmpje idd.
Zany - Fusion of Sound Album

Zany - Fusion of Sound Album
-
DHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2009
- last seen Aug 2011
@ frankhardenberg
Ik bedoel waar Zany stond in Vancouver
Ik wil de muziek voor de liefhebbers houden, of ze nu uit canada/vs of gewoon uit eigen land komen boeit me niks, Het gaat fout als je er een hype van probeert te maken en al die meelopers aantrekt, die alleen hardstyle luisteren, omdat het in is. Bovendien doet showtek zich telkens voor als beste artiest, terwijl zany juist echt nuchter in zulk soort dingen is. In een ander land draaien heeft vrij weinig met commercieel te maken, het wordt pas commercieel als je voor publiek draait wat eigelijk niet eens van hardstyle houdt, maar er naar luistert om er bij te horen.wrote:met jouw kan ik pratenwrote:Dat gejank over commerciƫl steeds
als ze in de states willen draaien moetten ze dat dan
als ze een album uit willen brengen ook
dadelijk kringen we nog als een dj een scheet laat in de states dat dat commercieel is
kom op man
get a life ofzo dan dat gejank steeds![]()
wie denken we dat we zijn, dat we de muziek voor ons zelf willen houden...
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
moet je ff goed luisteren naar het filmpjewrote:@ frankhardenberg
daar zeggen ze het een keer als ik mij niet vergis, kweet het zo niet uit me hoofd en geen zin om filmpje te kijken nu
Jezus dat publiek, hoe ze reageeren. JEEEEEEEEJ HOOOOOOOOOOOE WAAAAAAAA. Gillen als kleine kinderen. :')
Als ze het maar naar hun zin hebben toch? kan je van het meeste Nederlandse grut niet zeggen :')wrote:Jezus dat publiek, hoe ze reageeren. JEEEEEEEEJ HOOOOOOOOOOOE WAAAAAAAA. Gillen als kleine kinderen. :')
Ga toch weg, ieder NLs 50e feest beat dat aan alle kanten..wrote:Als ze het maar naar hun zin hebben toch? kan je van het meeste Nederlandse grut niet zeggen :')wrote:Jezus dat publiek, hoe ze reageeren. JEEEEEEEEJ HOOOOOOOOOOOE WAAAAAAAA. Gillen als kleine kinderen. :')