Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 13:15 
 
Donateur

SndR schreef:
frankhardenberg schreef:
SndR schreef:
Tof filmpje, wou dat ik daar stond.
Tis trouwens in Vancouver, Canada, subtiel verschil met Amerika :P
Van mij mag hardstyle flink global gaan, zolang het maar betere concurrentie en vervolgens betere producties tot gevolg heeft!

staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-


Maar Amerika is ook VS :P

Denk dat je Canada bedoeld ;)

uhh volgens mij zit Canada nog altijd in de VS? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
SndR schreef:
frankhardenberg schreef:
staat er boven, maar ik beschouw Amerika als VS dus dan komt het op het zelfde neer -.-


Maar Amerika is ook VS :P

Denk dat je Canada bedoeld ;)

uhh volgens mij zit Canada nog altijd in de VS? :P


VS = USA = Verenigde Staten.

Amerika = Continent = Canada, Groenland, USA, Mexico en midden- en zuid Amerika..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Timmer schreef:
miss komt er ooit nog een lekkere amerikaanse producer,, nieuwe sounds ^^ . maar niet te overdreven graag :')


D'r zijn producers in amerika ... Hard'Onez (of ook wel Mind Hunterz) :P

Inderdaad, ik wist het niet zeker meer.. Maar ik had wel ooit zoiets gehoord..

Bekende plaat met Alpha Twins is No Mercy, als het goed is begin 2008.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook hier gaan ze maar minimaal los.. ze hebben in andere landen ECHT nog veel te leren.
Om op de eerste post te reageren; vind dit ook jammer van Zany. Maar ik denk dat ik er maar over heen moet gaan stappen dat hardstyle in het buitenland nu ook aan slaat, en dat we alles niet voor onszelf kunnen houden. Ja jongens, de toekomst is dat we erg lang moeten gaan wachten op onze DJ's omdat ze zoveel buitenlandse boekingen gaan krijgen.

PS: Die discussie over VS / Amerika / Canada SLAAT heleeeeeeeeemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ook hier gaan ze maar minimaal los.. ze hebben in andere landen ECHT nog veel te leren.
Om op de eerste post te reageren; vind dit ook jammer van Zany. Maar ik denk dat ik er maar over heen moet gaan stappen dat hardstyle in het buitenland nu ook aan slaat, en dat we alles niet voor onszelf kunnen houden. Ja jongens, de toekomst is dat we erg lang moeten gaan wachten op onze DJ's omdat ze zoveel buitenlandse boekingen gaan krijgen.

PS: Die discussie over VS / Amerika / Canada SLAAT heleeeeeeeeemaal nergens op.

Maar je kunt het ook zo bekijken, in die opkomende landen gaan ook hardstyle djs/producers komen die een goede aanvulling zijn op de Nederlandse/Italiaanse Dj's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

In duitsland zijn ook veel hardstylelovers, alleen nog niet ECHT grote dj's. Dat betreur ik wel een beetje, maar dat komt miss nog wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
In duitsland zijn ook veel hardstylelovers, alleen nog niet ECHT grote dj's. Dat betreur ik wel een beetje, maar dat komt miss nog wel :whistle:

Blutonium Boy WAS heel groot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
In duitsland zijn ook veel hardstylelovers, alleen nog niet ECHT grote dj's. Dat betreur ik wel een beetje, maar dat komt miss nog wel :whistle:

Das ook niet zo heel gek. Nederland en Italië hebben qua labels en dergelijke al een heel monopolie opbebouwd waar buitenlandse artiesten en labels bijna niet aan kunnen tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Timmer schreef:
In duitsland zijn ook veel hardstylelovers, alleen nog niet ECHT grote dj's. Dat betreur ik wel een beetje, maar dat komt miss nog wel :whistle:

Das ook niet zo heel gek. Nederland en Italië hebben qua labels en dergelijke al een heel monopolie opbebouwd waar buitenlandse artiesten en labels bijna niet aan kunnen tippen.


Dat klopt, maar als er een goede producer/dj daar rondloopt en die heeft ambitie. Laat zijn eigen zien enz, dan kun je al best ver komen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
TakkU schreef:
Denk dat t er ook wel mee te maken heeft dat Showtek zich inmiddels wel bewezen hebben als een stel commerciele honden, en dat bij Zany een stuk minder is.. Vergeet niet dat Zany ook al veel langer in deze scene zit dan Showtek.
Voor Zany kan ik iig een stuk meer respect opbrengen dan showtek bij dit soort dingen. Maargoed, denk dat we er wel van kunnen spreken dat Hardstyle nu echt mainstream is, als Zany ook al naar de states gaat.. Ben benieuwd wat we daar gaan zien, hoeveel nieuwe DJ's er gaan komen, hoeveel feesten, wat Q-Dance gaat doen etc..


Naaaaaaaa zeg!

Zany heeft alles hetzelfde gedaan als Showtek (een album, een eigen Xqlusive, draaien in de US/Canada, etc.)
en dan is het opeens niet commercieel omdat het zany is! :P
bovendien zit Zany echt niet langer in de scene dan Showtek, volgens mij was Showtek er zelfs eerder!
echt dat hele anti-showtek gezeik heeft nu toch wel zijn top bereikt en komt echt mijn strot uit :')

Begrijp je mening, alleen er is een groot verschil. Ik zie bij alles dat Zany altijd de grootste lol heeft, geliefd is onder zijn collega's en altijd helemaal los gaat. Een man waarbij ik denk dat het hem meer voor zijn liefde voor hardstyle gaat, dan geld, bekendheid etc. Showtek zijn de meeste saaiste dj's die ik ken die hun hoogtepunt allang hebben gehad in dit prachtige landje. Vandaar dat ze een commerciele goede stap maken door na het buitenland te gaan en zich te vertegenwoordigen als de nederlandse hardstyle dj's. Ik vind die gasten saai, das mijn mening, gun Zany buitenlandse succes 1035 keer meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voorts moet ik wel melden dat het er ontzettend gezellig uitzag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 00:52 
 
Donateur

wat een heerlijk plaatje is No Mercy ook he! (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 00:53 
 
Donateur

No Fear heb je ook die is ook vet!
en trouwens
Hard'Onez - World Domination, aanstekelijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je legt mijn gedachten aardig goed uit Milan maar ik kan het niet echt onder woorden brengen.
Op de een of andere manier lijkt Zany het toch anders te brengen, te doen, dan Showtek.

Vanaf nu zal ik me stil houden over commercie etcetera omdat het ECHT geen zin meer heeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

True thing, maar die discussie zal er toch wel zijn, omdat het echt puur eigen interpretatie is. Zal ook proberen te minderen hierover, mijn mening over Showtek moet nu wel duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk eerst het nieuwe album van showtek af -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 00:20 
 
Hardtraxxer

Wie zei er hier dat showtek eerder in de scene was dan zany!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke nu ff mijn zegje,

allemaal leuk dat gehardstyle in het buitenland, maar naar mijn idee snappen ze (en dan bedoel ik amerikanen) er weinig van.
ben net 2 dagen terug uit the states waarvan ik een paar dagen in LA doorgebracht heb. max b grant draaide in een discotheek in LA, waar ik niet naar binnen kon omdat je 21 moest zijn >.<

terugkijken op een paar filmpjes van hoe het die avond geweest was, was mijn besluit dat ik er niet van hoefte te balen. mede door invloed die ik heb opgedaan door naar het volk te kijken dat in en om de discotheek begaf.
amerikanen (canadezen kan ik niets over zeggen) zijn gewoon ander volk, en niet alleen lichamelijk :')

nu ik thuis ben en de filmpjes van onderandere showtek in LA zag (2 dagen ofzo voordat ik erheen ging) en nu zany in vancouver weet ik vrijwel zeker dat de scene daar nooit zo gaat worden alsdat ie hier is. hun mentaliteit laat het gewoon niet toe en zodra je je als amerikaan in een scene begeeft is dat vrij radicaal. mensen staan snel achter verschillende standpunten.

hardstyle in NL en omstreken is zoals het moet zijn, uitbreiding is naar mijn opinie niet nodig en brengt risico's met zich mee waarvan ik ze te groot vind.

met mijn argument; ze snappen er niets van bedoel ik onderandere ook het dansen. (jezus wat klinkt ''dansen'' gay) anyway.. let er toch eens even op hoe ze zich bewegen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anyway klinkt ook een beetje gay :P

Van mij part draaien de dj's overal ter wereld, ookal is dat Showtek.
Als er maar niet hetzelfde gebeurt met Hardstyle als dat met Jumpstyle is gebeurt.

Best lekker chicks in dat filmpje btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze nou standaard bij de ingang iedereen een blauwe mitsu mee geven, misschien kunnen ze dan in Amerika ook nog wel een beetje partyen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 15:07 
 
Donateur

Mol schreef:
Als ze nou standaard bij de ingang iedereen een blauwe mitsu mee geven, misschien kunnen ze dan in Amerika ook nog wel een beetje partyen :D

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 15:16 
 
Donateur

wouterz schreef:
oke nu ff mijn zegje,

allemaal leuk dat gehardstyle in het buitenland, maar naar mijn idee snappen ze (en dan bedoel ik amerikanen) er weinig van.
ben net 2 dagen terug uit the states waarvan ik een paar dagen in LA doorgebracht heb. max b grant draaide in een discotheek in LA, waar ik niet naar binnen kon omdat je 21 moest zijn >.<

terugkijken op een paar filmpjes van hoe het die avond geweest was, was mijn besluit dat ik er niet van hoefte te balen. mede door invloed die ik heb opgedaan door naar het volk te kijken dat in en om de discotheek begaf.
amerikanen (canadezen kan ik niets over zeggen) zijn gewoon ander volk, en niet alleen lichamelijk :')

nu ik thuis ben en de filmpjes van onderandere showtek in LA zag (2 dagen ofzo voordat ik erheen ging) en nu zany in vancouver weet ik vrijwel zeker dat de scene daar nooit zo gaat worden alsdat ie hier is. hun mentaliteit laat het gewoon niet toe en zodra je je als amerikaan in een scene begeeft is dat vrij radicaal. mensen staan snel achter verschillende standpunten.

hardstyle in NL en omstreken is zoals het moet zijn, uitbreiding is naar mijn opinie niet nodig en brengt risico's met zich mee waarvan ik ze te groot vind.

met mijn argument; ze snappen er niets van bedoel ik onderandere ook het dansen. (jezus wat klinkt ''dansen'' gay) anyway.. let er toch eens even op hoe ze zich bewegen :yay:

juist een reden om in zon discotheek te stappen als Hollander en hun de Hollandse stamp mentaliteit is aan te leren! :woot:
ik zou daar maar wat graag tussen willen staan! :clap:
en ondertussen nog ff half engels babbele met een chicky xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle United (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn maakt het me niks uit of hun willen uit breiden naar andere geografische gebieden. Als ze maar genoeg tijd hebben om hier nog te draaien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Mijn maakt het me niks uit of hun willen uit breiden naar andere geografische gebieden. Als ze maar genoeg tijd hebben om hier nog te draaien :thumbup:


+1
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen