Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
X-Qlusive Z
:P

Whaha, daar dacht ik ook al aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:10 

Hardtraxxer

Wordt denk noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:20 

Bierkoning

Ik vind dat Wasted Penquinz wel een XQ verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Vind ik niet, zitten ze nog te kort voor in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:27 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:

-Ach
-Ja, wat ach?
-Doe eens normaal man!
-Doe zelf normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:29 

X-Qlusive Q-dance

De mensen kunnen stemmen op het beste anthem van elk festival.
Daar wordt de line-up door bepaald.

Daarnaast nieuwe live act Donkey's4hire

Daarnaast zal er een rookie area zijn met zoiets als Clock Kid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:33 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Ja maar ze hebben in die korte periode al meer bereikt dan een Zany of Headhunterz bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Ja maar ze hebben in die korte periode al meer bereikt dan een Zany of Headhunterz bijvoorbeeld

Daar heb je gelijk in! Hmmm ik zou zeker wel gaan als er een XQ WP komt.
Line-up mag dan wel zo zijn:

Da Tweekaz vs. Coone vs. Wasted Penguinz.
En dat de hele avond/nacht lang :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:37 

Bierkoning

Ik weet niet hoor, Da Tweekaz zijn wel iets te hard voor de hele avond, die zou ik gewoon af laten sluiten.

En vergeet Dbstf niet in de line up, die zijn keigoed bezig de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Wasted Pinguinz verdienen het wel, hebben veel meer Likes dan Zany op facebook!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:54 

p-stylez schreef:
X-Qlusive Z

- Wasted PinguinZ
- HeadhunterZ
- WildstyleZ
- P-StyleZ (hehehehehe :P)
- Da TweekaZ
- RevolutionZ
- The DizZorder
- Psyko PunkZ
- WantedOneZ
- ToneshifterZ
- AtmoZfears
- The GeminiZers

:P

Zany
Gunz4hire
Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:26 

Hardtraxxer

Je kan ook een x-qlusive Bald organiseren :cool:
alleen maar kale Dj's

Sasha F
Zany
Tatanka
Wildstylez
Frontliner
Ran-d
Luna
Titan
en natuurlijk Theracordshelden DizZorder en 50% Co2 :drool:

ga zo maar door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:40 

Bierkoning

p-stylez schreef:
Wasted Pinguinz verdienen het wel, hebben veel meer Likes dan Zany op facebook!!!!!!!!!!

Is dat echt zo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:47 

X-Qlusive Banhu
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:01 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
X-Qlusive: The Timemachine
7
Dan gewoon beginnnen bij 2002. Opbouwen van soft naar hard een uur. Uur erna 2003, enz enz :) lijkt me erg vet

Daar zat ik ook aan te denken maar dat soft naar hard hoeft voor mij niet. Gewoon elke keer 1 toonaangevende dj binnen dat jaar. Ik denk dat bijv. B-Front 2010 of 2011 heel goed kan vertegenwoordigen en technoboy 2007 bijv. Headhunterz 2008. Zany/Donkey Rollers 2006. En dan ook echt alleen maar nummers van rond dat jaar.

Lijkt me echt een super vet idee alleen ik denk dat Q dit niks zal vinden aangezien hardstyle tegenwoordig flink wat kan opleveren wanneer ze marktgericht blijven kiezen. Ongelijk kan ik ze daarin ook niet geven. Dan lijkt me XQ Raw ook gewoon echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Rawbin schreef:
X-Qlusive: The Timemachine
7
Dan gewoon beginnnen bij 2002. Opbouwen van soft naar hard een uur. Uur erna 2003, enz enz :) lijkt me erg vet

Daar zat ik ook aan te denken maar dat soft naar hard hoeft voor mij niet. Gewoon elke keer 1 toonaangevende dj binnen dat jaar. Ik denk dat bijv. B-Front 2010 of 2011 heel goed kan vertegenwoordigen en technoboy 2007 bijv. Headhunterz 2008. Zany/Donkey Rollers 2006. En dan ook echt alleen maar nummers van rond dat jaar.

Lijkt me echt een super vet idee alleen ik denk dat Q dit niks zal vinden aangezien hardstyle tegenwoordig flink wat kan opleveren wanneer ze marktgericht blijven kiezen. Ongelijk kan ik ze daarin ook niet geven. Dan lijkt me XQ Raw ook gewoon echt vet.

Lijkt me wel als je een tijdmachine hebt je niet alleen raw tracks a la b-front doet. Opbouw is dus zeker wel een vereiste dan. En nummers rond dat jaar :P gewoon echt alleen nummers uit het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 01:02 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

X-Qlusive wasted. Verplicht dronken zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 10:42 

Hardtraxxer

Zelf zou ik nog eens een X-Qlusive Holland vs Italy willen zien. Voor mij een van mijn best bezochte feesten.
Een concept met old vs new.

De welbekende namen uit 2006 mogen wel weer komen opdraven met enkele nieuwe namen uit de scene.

Heb zelf ook wel eens zitten brainstormen over een X-qlusive thema; en ik kwam op:

X-Qlusive the aliases

Met namen als Builder, Raine, The hose, vorti, Frank-E & Mars-L, Hardheadz and so on.

En een tweede optie zou voor mij zijn:

X-Qlusive: Vinyl

Line-up (o.a.): Pavo, Luna, Mondello, Duro, Max B Grant
Weet niet of de dj's van hedentendagen nog met vinyl kunnen draaien anders zou t ook X-Qlusive Early kunnen heten ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:05 

Kraak... Piep...

Rodedoffer schreef:
Je kan ook een x-qlusive Bald organiseren :cool:
alleen maar kale Dj's

Sasha F
Zany
Tatanka
Wildstylez
Frontliner
Ran-d
Luna
Titan
en natuurlijk Theracordshelden DizZorder en 50% Co2 :drool:

ga zo maar door :P

Ik weet niet hoor maar zany heeft haar tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:10 

Nando schreef:
Ik denk dat het meest haalbare vette idee voor mij dan toch X-Qlusive Alpha2 is. Dan zou je in ieder geval nog een beetje een afwisselende avond krijgen qua hardheid. Beginnen met Wildstylez etc. en eindigen met Adaro, B-Front of zoiets. Mijn droom is natuurlijk een X-Qlusive Loudness of zo, maar dat zal niet zo snel gebeuren. :P

waarom X-Qlusive loudness? terwijl b2s ook een feest heeft die de naam loudness draagt.. beetje makkelijk! X-Qlusive Theracords :worship:

Line-up:
-Thera
-Co2
-Geck-o
-D&R
-Dizzorder & R-Tillary
-Phrantic

misschien nog een paar artiesten waar Phrantic of Thera samen mee heeft gewerkt. zal wel dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Nando schreef:
Ik denk dat het meest haalbare vette idee voor mij dan toch X-Qlusive Alpha2 is. Dan zou je in ieder geval nog een beetje een afwisselende avond krijgen qua hardheid. Beginnen met Wildstylez etc. en eindigen met Adaro, B-Front of zoiets. Mijn droom is natuurlijk een X-Qlusive Loudness of zo, maar dat zal niet zo snel gebeuren. :P

waarom X-Qlusive loudness? terwijl b2s ook een feest heeft die de naam loudness draagt.. beetje makkelijk! X-Qlusive Theracords :worship:

Line-up:
-Thera
-Co2
-Geck-o
-D&R
-Dizzorder & R-Tillary
-Phrantic

misschien nog een paar artiesten waar Phrantic of Thera samen mee heeft gewerkt. zal wel dik zijn

Niet letterlijk X-Qlusive Loudness natuurlijk. Gewoon een X-Qlusive die gericht is op 'raw-hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:21 

Artiest

Er zijn imo genoeg artiesten die een XQ meer verdienen dan iemand van Theracords atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:26 

Nando schreef:
DarkestSymphony schreef:
Nando schreef:

Line-up:
-Thera
-Co2
-Geck-o
-D&R
-Dizzorder & R-Tillary
-Phrantic

Niet letterlijk X-Qlusive Loudness natuurlijk. Gewoon een X-Qlusive die gericht is op 'raw-hardstyle'.

ja snap ik maar Loudness heeft het zelfde idee er achter! dat doelde ik meer op!

Skedoedelefloeps schreef:
Er zijn imo genoeg artiesten die een XQ meer verdienen dan iemand van Theracords atm.

weet ik maar Theracords is op het moment wél één van me lievelings labels daarom lijkt het me erg dik! maar denk dat ze daar nog te 'onbekend' voor zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:29 

Artiest

Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:36 

Skedoedelefloeps schreef:
Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.

vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twins ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen