I have a dream:
X-Qlusive Donkey Rollers
X-Qlusive Donkey Rollers
Dit duswrote:als je zoiets doet vind ik juist dat de grondleggers van dat label er juist moeten staanwrote:Het enige probleem daarbij; ik vind Alpha Twins juist niet de toonaangevende artiesten binnen dat label. Daarnaast heb ik bij Dirty Workz dan ook liever PP enzovoorts.
Maar dan doet dat het feest de naam geen eer aan. Denk dat een RAW-avond wel een HMH zou vullen, aangezien Raw de nieuwe mainstream lijkt te worden tegenwoordig. Zelf zou ik niet voor een raw avond kiezen, er zijn al aardig wat RAW-feesten, dat moet juist exclusief blijven en dat doe je niet door het concept te gebruiken op een X-Qlusive. X-Qlusive 2008 lijkt me wel leuk, omdat ik in dat jaar echt fanatiek ben begonnen met het luisteren van hardstyle. Maarja, dat is voor iedereen anders en zo zou je ieder jaar wel kunnen doen..wrote:X-Qlusive Fuckup
gewoon alles door elkaar
Kun je ook besparen op apparatuur ja, gewoon een computer met Windows Media Player en klaarwrote:X-qlusive Live
Alleen maar live sets, kan heel interessant zijn en geeft originele setjes en daar kun je toch ook de publiektrekkers neerzetten als noisecontrollers en donkey rollers...
Hoe wil je een avond vullen met vette live acts die een uur of een halfuur duren?wrote:X-qlusive Live
Alleen maar live sets, kan heel interessant zijn en geeft originele setjes en daar kun je toch ook de publiektrekkers neerzetten als noisecontrollers en donkey rollers...
Jah dat idee had ik ook al idd, maar toch lijkt me een XQ Noisecontrollers, BH, Zatox of Wildstylez net zo waarschijnlijk, vooral Noisecontrollers geef ik een grote kanswrote:Gezien de Outland-editie van A2 is de kans behoorlijk groot dat we een A2 XQ krijgen...
En er zijn wel meer artiesten die live kunnen, vraagt wat investeringen, maar dan heb je ook wat.wrote:Hoe wil je een avond vullen met vette live acts die een uur of een halfuur duren?wrote:X-qlusive Live
Crypsis / Minus is More
Donkey Rollers
AVIO
Noisecontrollers
Gunz4Hire
Frontliner
Slime Shore
Headhunterz
Brennan Heart
Meer boeiende livesets zijn er niet echt op het moment.. voor zover ik weet.
Gunz For Hirewrote:
Hoe wil je een avond vullen met vette live acts die een uur of een halfuur duren?
Crypsis / Minus is More
Donkey Rollers
AVIO
Meer boeiende livesets zijn er niet echt op het moment.. voor zover ik weet.
Qore 3.0 duswrote:een x-qlusive hardcore daarintegen
Haha vet ideewrote:X-Qlusive X-Qlusive
2003 Dana
2004 Luna
2005 Pavo
2006 The Prophet
2007 Zany
2008 Showtek
2009 Technoboy
2010 Headhunterz
2011 D-Block & S-te-Fan
Totaal niet mijn lineup, maar wel een grappig concept
Als ze beginnen bij 98/99 en eindigen in 2006 ben ik d'r misschien bij.wrote:X-Qlusive: The Timemachine
Dan gewoon beginnnen bij 2002. Opbouwen van soft naar hard een uur. Uur erna 2003, enz enzlijkt me erg vet