X-Qlusive AVIO
Gewoon zoveel mogelijk melige acts op een avond.
Gewoon zoveel mogelijk melige acts op een avond.
NC hebben toch veel meer betekent voor het hele mainstream gebeuren man.wrote:vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twinswrote:Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.
A²? wat hebben die dan bereikt dit jaar? .. En voor deepack hetzelfde..Misschien vroeger veel gedaan, maar tegenwoordig valt het allemaal tegen. Dan zijn er artiesten die het meer verdienen en het gaat er toch om wat je het afgelopen jaar hebt bereiktwrote:vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twinswrote:Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.
vind ik niet.. juist de aantal jaren dat je meedraait als dj/producer daarom heeft deepack het ook heel erg verdiend en Alpha Twins juist ook.. hoeft niet te betekenen dat ze veel moeten produceren mij gaat het er meer om hoelang een dj al meedraaitwrote:A²? wat hebben die dan bereikt dit jaar? .. En voor deepack hetzelfde..Misschien vroeger veel gedaan, maar tegenwoordig valt het allemaal tegen. Dan zijn er artiesten die het meer verdienen en het gaat er toch om wat je het afgelopen jaar hebt bereiktwrote:vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twinswrote:Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.
Denk als A² een XQ krijgen het voor heel veel mensen niet om hunzelf maar om het label eromheen draaien. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden. Geef hem dan aan Wildstylez..wrote:Ik denk nog steeds dat A2 gewoon een grote kans hebben. Ze draaien al heel wat jaartjes mee en ze zijn op het moment ook erg populair. Hier en daar een showcase, worden veel geboekt en een eigen feestje in de outland. Ik zie het wel gebeuren. En anders zoals ik al zei NC, Wildstylez of BH.
Gaat meer om wat ze het laatste jaar hebben bereikt, ja a² best veel. Maar Deepack geen rukwrote: vind ik niet.. juist de aantal jaren dat je meedraait als dj/producer daarom heeft deepack het ook heel erg verdiend en Alpha Twins juist ook.. hoeft niet te betekenen dat ze veel moeten produceren mij gaat het er meer om hoelang een dj al meedraait
wrote:A²? wat hebben die dan bereikt dit jaar? .. En voor deepack hetzelfde..Misschien vroeger veel gedaan, maar tegenwoordig valt het allemaal tegen. Dan zijn er artiesten die het meer verdienen en het gaat er toch om wat je het afgelopen jaar hebt bereiktwrote:vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twinswrote:Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.
Alpha Twins juist stukken minder dan Deepack maarja ligt er ook aan waar je van houdt..wrote:Gaat meer om wat ze het laatste jaar hebben bereikt, ja a² best veel. Maar Deepack geen rukwrote: vind ik niet.. juist de aantal jaren dat je meedraait als dj/producer daarom heeft deepack het ook heel erg verdiend en Alpha Twins juist ook.. hoeft niet te betekenen dat ze veel moeten produceren mij gaat het er meer om hoelang een dj al meedraait
Als je een X-Q A2/Deepack boekt krijg je toch ook gewoon een flinke lading Scantraxx artiesten mee?wrote: een keer geen overmaat aan scantraxx mensen op een feest kan ook geen kwaad
Wat heeft Deepack afgelopen jaar bereikt dan? Heb alleen een verschrikkelijk setje op de Qontinent van ze meegemaakt. Dat kon echt niet.wrote: Alpha Twins juist stukken minder dan Deepack maarja ligt er ook aan waar je van houdt..
iig velen malen minderwrote:Als je een X-Q A2/Deepack boekt krijg je toch ook gewoon een flinke lading Scantraxx artiesten mee?wrote: een keer geen overmaat aan scantraxx mensen op een feest kan ook geen kwaad
Altijd mooi om te dromenwrote:X-Qlusive The Machine
Dat was echt een bi-zar dik feest inderdaad. Misschien wel het beste Q-feest waar ik ben geweest. Heerlijke sfeer, gevarieerde sets, geniale jeugdherinneringen.. Ja, compleet!wrote:XQ Holland gewoon.. Polonaise met zn allen in de Blackbox. Die happy HC aan het einde, die intro's. Echt zo'n sfeer maak ik nooit meer mee! Waan-zinnig
Die gast verdient het echt nog nietwrote:Altijd mooi om te dromenwrote:X-Qlusive The Machine
Op The Qontinent stonden ze 2x he. Smiddags huppelen op de main en savonds rammen bij de Insomnia. Vond het op de main ook minder maar savonds hebben ze dat ruimschoots goed gemaakt. En Deepack staat gewoon garant voor geweldige sfeer. Marcel op de microfoon en gaan met die banaan! Kunnen ook een erg gevarieerde lineup neerzetten. Josh & Wesz, DBSTF, AVIO, Luna, Frontliner. Zou een leuk feestje kunnen worden. Alle jonkies van hun label mogen dan de kleine zaal afbreken.wrote: Wat heeft Deepack afgelopen jaar bereikt dan? Heb alleen een verschrikkelijk setje op de Qontinent van ze meegemaakt. Dat kon echt niet.
Dat zeg ik ook nietwrote:Die gast verdient het echt nog nietwrote:Altijd mooi om te dromenwrote:X-Qlusive The Machine
In mijn ogen verdient die man wel een x-qlusive, met de namen erbij met wie het collabs doet voor zn album. Zou gelijk de meest epische xqlusive ooit zijnwrote: Die gast verdient het echt nog niet
met de kwaliteit waarmee hij produceert zeker wel, alleen hij zit gewoon nog niet lang genoeg in de scene, miss Deepack? die verdienen het ook wel vind ik of Activator of Promowrote:Die gast verdient het echt nog nietwrote:Altijd mooi om te dromenwrote:X-Qlusive The Machine
alsjeblieft zeg.wrote:In mijn ogen verdient die man wel een x-qlusive, met de namen erbij met wie het collabs doet voor zn album. Zou gelijk de meest epische xqlusive ooit zijnwrote: Die gast verdient het echt nog niet.