Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:37 

Donateur

X-Qlusive AVIO

Gewoon zoveel mogelijk melige acts op een avond. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:37 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.

vind niet dat NC het heeft verdiend.. eerder Deepack of Alpha Twins ;)

NC hebben toch veel meer betekent voor het hele mainstream gebeuren man. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:40 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
Plus dat er artiesten zijn die het nog wel verdienen, neem een WSZ, NC, Deepack etc.

A²? wat hebben die dan bereikt dit jaar? .. En voor deepack hetzelfde..Misschien vroeger veel gedaan, maar tegenwoordig valt het allemaal tegen. Dan zijn er artiesten die het meer verdienen en het gaat er toch om wat je het afgelopen jaar hebt bereikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:53 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:

A²? wat hebben die dan bereikt dit jaar? .. En voor deepack hetzelfde..Misschien vroeger veel gedaan, maar tegenwoordig valt het allemaal tegen. Dan zijn er artiesten die het meer verdienen en het gaat er toch om wat je het afgelopen jaar hebt bereikt

vind ik niet.. juist de aantal jaren dat je meedraait als dj/producer daarom heeft deepack het ook heel erg verdiend en Alpha Twins juist ook.. hoeft niet te betekenen dat ze veel moeten produceren mij gaat het er meer om hoelang een dj al meedraait ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk nog steeds dat A2 gewoon een grote kans hebben. Ze draaien al heel wat jaartjes mee en ze zijn op het moment ook erg populair. Hier en daar een showcase, worden veel geboekt en een eigen feestje in de outland. Ik zie het wel gebeuren. En anders zoals ik al zei NC, Wildstylez of BH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:07 

Donateur

Nando schreef:
Ik denk nog steeds dat A2 gewoon een grote kans hebben. Ze draaien al heel wat jaartjes mee en ze zijn op het moment ook erg populair. Hier en daar een showcase, worden veel geboekt en een eigen feestje in de outland. Ik zie het wel gebeuren. En anders zoals ik al zei NC, Wildstylez of BH.

Denk als A² een XQ krijgen het voor heel veel mensen niet om hunzelf maar om het label eromheen draaien. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden. Geef hem dan aan Wildstylez..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:10 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
vind ik niet.. juist de aantal jaren dat je meedraait als dj/producer daarom heeft deepack het ook heel erg verdiend en Alpha Twins juist ook.. hoeft niet te betekenen dat ze veel moeten produceren mij gaat het er meer om hoelang een dj al meedraait ;)

Gaat meer om wat ze het laatste jaar hebben bereikt, ja a² best veel. Maar Deepack geen ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:

tis geen thrillogy he:P

k snap niet waarom mensen vinden dat altijd de zelfde soort dj's hun eigen feest moeten krijgen
wat is er mis met een A2 of een deepack? van mij hoeven ze echt niet iets betekent te hebben afgelopen jaar, hoelang ze al meedraaien is voor mij al genoeg reden om ze hun eigen feest te geven.

k vind ze nog steeds velen malen beter dan een noisecontrollers of een wildstylez
een keer geen overmaat aan scantraxx mensen op een feest kan ook geen kwaad

+ iedereen wil hier raw horen en denk dat je met een A2 of deepack het meer kans hebt op zo'n feest dan met een noisecontrollers/wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:12 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:

Gaat meer om wat ze het laatste jaar hebben bereikt, ja a² best veel. Maar Deepack geen ruk

Alpha Twins juist stukken minder dan Deepack maarja ligt er ook aan waar je van houdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:13 

Donateur

The Anim0l schreef:

Als je een X-Q A2/Deepack boekt krijg je toch ook gewoon een flinke lading Scantraxx artiesten mee?

DarkestSymphony schreef:
Alpha Twins juist stukken minder dan Deepack maarja ligt er ook aan waar je van houdt..

Wat heeft Deepack afgelopen jaar bereikt dan? Heb alleen een verschrikkelijk setje op de Qontinent van ze meegemaakt. Dat kon echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:

Als je een X-Q A2/Deepack boekt krijg je toch ook gewoon een flinke lading Scantraxx artiesten mee?

iig velen malen minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

X-Qlusive The Machine :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:27 

Bierkoning

Rik schreef:

Altijd mooi om te dromen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
XQ Holland gewoon.. Polonaise met zn allen in de Blackbox. Die happy HC aan het einde, die intro's. Echt zo'n sfeer maak ik nooit meer mee! Waan-zinnig

Dat was echt een bi-zar dik feest inderdaad. Misschien wel het beste Q-feest waar ik ben geweest. Heerlijke sfeer, gevarieerde sets, geniale jeugdherinneringen.. Ja, compleet!

Dit jaar zou Noisecontrollers de meest logische optie zijn, al zijn er natuurlijk oude bazen die hem ook wel verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 13:33 

Donateur

Pommer schreef:
Rik schreef:

Die gast verdient het echt nog niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat heeft Deepack afgelopen jaar bereikt dan? Heb alleen een verschrikkelijk setje op de Qontinent van ze meegemaakt. Dat kon echt niet.

Op The Qontinent stonden ze 2x he. Smiddags huppelen op de main en savonds rammen bij de Insomnia. Vond het op de main ook minder maar savonds hebben ze dat ruimschoots goed gemaakt. En Deepack staat gewoon garant voor geweldige sfeer. Marcel op de microfoon en gaan met die banaan! Kunnen ook een erg gevarieerde lineup neerzetten. Josh & Wesz, DBSTF, AVIO, Luna, Frontliner. Zou een leuk feestje kunnen worden. Alle jonkies van hun label mogen dan de kleine zaal afbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

@Gangsterdwerg: Denk ook aan Charly Lownoise ;). Die hoort gewoon bij Deepack. Maar het zou wel wat zijn inderdaad. Het probleem is dus dat Deepack zelf niet de ultieme publiekstrekker is, de zaal moet toch vol als je voelt wat ik bedoel. Ik vind het heel jammer voor ze, want verdienen heeft niemand het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:48 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Rik schreef:

Dat zeg ik ook niet ;)
Maar het zou wel geniaal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:52 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

In mijn ogen verdient die man wel een x-qlusive, met de namen erbij met wie het collabs doet voor zn album. Zou gelijk de meest epische xqlusive ooit zijn :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers zou ernstig vet zijn!

Die gasten hebben mij een stel onwijze tracks!
Al lijkt Wildstylez mij ook echt heel erg ziek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Rik schreef:

met de kwaliteit waarmee hij produceert zeker wel, alleen hij zit gewoon nog niet lang genoeg in de scene, miss Deepack? die verdienen het ook wel vind ik of Activator of Promo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
roberttt schreef:

In mijn ogen verdient die man wel een x-qlusive, met de namen erbij met wie het collabs doet voor zn album. Zou gelijk de meest epische xqlusive ooit zijn :worship: .

alsjeblieft zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:37 

Hardtraxxer

X-Qlusive Ran-d :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:45 

@ intervention: een Hardcore X-qlusive komt er toch niet.. Activator heeft het idd ook heel erg verdiend.. niet qua platen die hij op dit moment produceert maar qua hoelang die al mee gaat wel idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:30 

Hardtraxx Elite

Een X-Qlusive Wasted Penguinz............ -.-

xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen