Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat een commerciële bloedhond die Ran-D, gadverdamme :')
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:Wat een commerciële bloedhond die Ran-D, gadverdamme :')
Als hij commercieel was zou hij geen Struggle for Existance en Under Attack maken maar happy hardstyle..
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Edwinn wrote:
Als hij commercieel was zou hij geen Struggle for Existance en Under Attack maken maar happy hardstyle..
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Haha inderdaad, maar dat maakt me geen flikker uit zolang hij tracks als Under Attack en Feel my Fire blijft maken.
Donateur
last seen Mar 2017
Dat bedoel ik dus. Als Headhunterz het had gedaan was de wereld weer te klein geweest.
Zonder cynisme, wat een kut-bootleg zeg.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Dat bedoel ik dus. Als Headhunterz het had gedaan was de wereld weer te klein geweest.
gast luister eerst is dat lied, hij heeft er nog wel wat van gemaakt. Headhunterz had gewoon bpm opgeschroeft en die kicks eronder.. Ik vind het ook niks, maar er zijn er inderdaad wel mensen bij die dit kunnen waarderen. Maar ik hoop dat ran-d dit bij een keer houd! En nooit meer
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Als goedmakertje, free release van fanatics, better on the otherside, feel my fire :whistle:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Rik wrote:Als goedmakertje, free release van fanatics, better on the otherside, feel my fire :whistle:
hahah :thumbsup:
Donateur
last seen Mar 2017
Timmer wrote:
dawasiknie wrote:Dat bedoel ik dus. Als Headhunterz het had gedaan was de wereld weer te klein geweest.
gast luister eerst is dat lied, hij heeft er nog wel wat van gemaakt. Headhunterz had gewoon bpm opgeschroeft en die kicks eronder.. Ik vind het ook niks, maar er zijn er inderdaad wel mensen bij die dit kunnen waarderen. Maar ik hoop dat ran-d dit bij een keer houd! En nooit meer
Dan heb jij iig niet naar LTBK-remix geluisterd, dan hoor je zelf ook wel dat het haast niks verschilt als er niks ernstigs aan je oren mankeert. En dan nog heeft het er niks mee te maken, want het is een remix van een commercieel house-nummer. Ik weet echt honderd procent zeker als HHZ of The Prophet dit hadden gedaan, dat ze voor commerciële viespeuken uitgemaakt zouden worden. Wat onzin is, want ik vind die remix van LTBK erg creatief en leuk bedacht. Jammer dat ie zo kansloos is doodgedraaid maar dat was te verwachten.
Donateur
last seen Mar 2017
Wist je dat Max Enforcer de term "raw-hardstyle" hele nieuwe dimensies gaf gisteren?

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Timmer wrote:
Maar wat heeft Ran-D er dan van gemaakt? Toch ook niet heel veel anders als wat jij zegt toch? Ik ben het wel eens met Dawasiknie over dat het "naamgedrag" veels te ver gaat af en toe. Alsof Headhunterz het nooit meer goed kan doen en Ran-D het nooit meer fout kan doen. Tuurlijk kijk je liever met een ander oog naar je favorieten, maar als iets minder is bij zo iemand kan dat best gezegd worden.

Ik vind het overigens wel een geinige track. Lekker apart, van een top 40 nummer toch nog zo'n versie kunnen maken. Wil hem wel eens op een feestje horen.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Wist je dat Max Enforcer de term "raw-hardstyle" hele nieuwe dimensies gaf gisteren?
:')
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Het is al gezegd maar inderdaad, het naamgedrag (mooie term Khadber, beter dan 'meeloopgedrag', wat te verwarren valt met een ander soort meeloopgedrag) is hier weer volop aanwezig.
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 15 days ago
dawasiknie wrote:Wist je dat Max Enforcer de term "raw-hardstyle" hele nieuwe dimensies gaf gisteren?
Haha, wat een faal zeg :lol: . Normaal draait ie toch echt wel betere nummers.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sunboom wrote:Het is al gezegd maar inderdaad, het naamgedrag (mooie term Khadber, beter dan 'meeloopgedrag', wat te verwarren valt met een ander soort meeloopgedrag) is hier weer volop aanwezig.
Dat dus. Ook al ben ik fan van Zany en zo nog wel wat anderen, ik kan wel kritisch naar tracks kijken of ik ze wel of niet goed vind. Tuurlijk luister ik eerder een track van een bekendere artiest, maar dat heeft iedereen wel. Ik ben het gebash op Showtek/HHZ/Scantraxx ook een beetje zat. Als Scantraxx laat met een release komt is het "welbekend en altijd zo geweest" terwijl we bijvoorbeeld ook wel erg lang mochten wachten op Paranoid, om maar eens wat te noemen.

Bedenk je de track eens in als er niet Ran-D/Zatox/vul maar in bijstaat of hij je nog steeds aan zou staan. Zouden mensen soms eens moeten proberen.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016

View on YouTube
GEweldig, dat jochie dat ik aansprak op het einde ....
Vind je dit een vette track ? Ja echt gaaf man :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Piaaa wrote:

View on YouTube
GEweldig, dat jochie dat ik aansprak op het einde ....
Vind je dit een vette track ? Ja echt gaaf man :lol:
Ik heb opzich ook niks tegen Psychedelic (op de break en evt. de climax na), maar het hoort gewoon op een raw stage of tussen andere harde sets in niet thuis.
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Tja, vind niet dat je aan alleen dit filmpje af kan lezen of Max Enforcer goed gepresteerd heeft of niet. In een set van een uur die raw bedoeld is, kan op 40 minuten van mij wel even een meer mainstream trackje om daarna weer hard door te beuken. Op die manier hou je je set dynamisch en interessant. Als het 100% harde zooi is, gaat het energieke er snel vanaf.
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Psychedelic vind ik wel een lekker track hoor, net als Live The Moment.
Het enigste wat klote aan deze tracks is is die break die echt afschuwelijk en zo lang is.
En dat kerk gezang :sick:

Voorderest niks mis mee vind ik persoonlijk.
En ik heb nog altijd dikke respect voor HHZ hoor, wat die man allemaal heeft neergezet poeh :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Sunboom wrote:Tja, vind niet dat je aan alleen dit filmpje af kan lezen of Max Enforcer goed gepresteerd heeft of niet. In een set van een uur die raw bedoeld is, kan op 40 minuten van mij wel even een meer mainstream trackje om daarna weer hard door te beuken. Op die manier hou je je set dynamisch en interessant. Als het 100% harde zooi is, gaat het energieke er snel vanaf.
Ik heb de hele set meegemaakt, en nee dit hoorde niet bij de Raw Hardstyle thuis
Donateur
last seen Mar 2017
Klopt. Alleen Music Making Additcz ontbrak nog in de set van Maxie E, dat had waarschijnlijk nog beter geweest ook want de beste man maakte er echt een potje van. Beetje Attack Again gaan draaien, terwijl daarvoor Cypsis en The Machine snoeihard bezig waren :')
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
dawasiknie wrote:Klopt. Alleen Music Making Additcz ontbrak nog in de set van Maxie E, dat had waarschijnlijk nog beter geweest ook want de beste man maakte er echt een potje van. Beetje Attack Again gaan draaien, terwijl daarvoor Cypsis en The Machine snoeihard bezig waren :')
Ik las het, dan is het wel echt verkeerd ja :P.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
4 tracker van Randy :D

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
tomb wrote:4 tracker van Randy :D

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?
Escapism & Crossroads zowieso (Dat is wat hij mij vertelde)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Teknizion wrote:
tomb wrote:4 tracker van Randy :D

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?
Escapism & Crossroads zowieso (Dat is wat hij mij vertelde)
Fanatics zou niet uitkomen toch?