Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:16 

Donateur

Wat een commerciële bloedhond die Ran-D, gadverdamme :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Als hij commercieel was zou hij geen Struggle for Existance en Under Attack maken maar happy hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:24 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:

Als hij commercieel was zou hij geen Struggle for Existance en Under Attack maken maar happy hardstyle..

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Haha inderdaad, maar dat maakt me geen flikker uit zolang hij tracks als Under Attack en Feel my Fire blijft maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:40 

Donateur

Dat bedoel ik dus. Als Headhunterz het had gedaan was de wereld weer te klein geweest.
Zonder cynisme, wat een kut-bootleg zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dat bedoel ik dus. Als Headhunterz het had gedaan was de wereld weer te klein geweest.

gast luister eerst is dat lied, hij heeft er nog wel wat van gemaakt. Headhunterz had gewoon bpm opgeschroeft en die kicks eronder.. Ik vind het ook niks, maar er zijn er inderdaad wel mensen bij die dit kunnen waarderen. Maar ik hoop dat ran-d dit bij een keer houd! En nooit meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Als goedmakertje, free release van fanatics, better on the otherside, feel my fire :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:07 

Donateur

Rik schreef:
Als goedmakertje, free release van fanatics, better on the otherside, feel my fire :whistle:

hahah :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:37 

Donateur

Timmer schreef:
dawasiknie schreef:

gast luister eerst is dat lied, hij heeft er nog wel wat van gemaakt. Headhunterz had gewoon bpm opgeschroeft en die kicks eronder.. Ik vind het ook niks, maar er zijn er inderdaad wel mensen bij die dit kunnen waarderen. Maar ik hoop dat ran-d dit bij een keer houd! En nooit meer

Dan heb jij iig niet naar LTBK-remix geluisterd, dan hoor je zelf ook wel dat het haast niks verschilt als er niks ernstigs aan je oren mankeert. En dan nog heeft het er niks mee te maken, want het is een remix van een commercieel house-nummer. Ik weet echt honderd procent zeker als HHZ of The Prophet dit hadden gedaan, dat ze voor commerciële viespeuken uitgemaakt zouden worden. Wat onzin is, want ik vind die remix van LTBK erg creatief en leuk bedacht. Jammer dat ie zo kansloos is doodgedraaid maar dat was te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:39 

Donateur

Wist je dat Max Enforcer de term "raw-hardstyle" hele nieuwe dimensies gaf gisteren?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
dawasiknie schreef:

Maar wat heeft Ran-D er dan van gemaakt? Toch ook niet heel veel anders als wat jij zegt toch? Ik ben het wel eens met Dawasiknie over dat het "naamgedrag" veels te ver gaat af en toe. Alsof Headhunterz het nooit meer goed kan doen en Ran-D het nooit meer fout kan doen. Tuurlijk kijk je liever met een ander oog naar je favorieten, maar als iets minder is bij zo iemand kan dat best gezegd worden.

Ik vind het overigens wel een geinige track. Lekker apart, van een top 40 nummer toch nog zo'n versie kunnen maken. Wil hem wel eens op een feestje horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wist je dat Max Enforcer de term "raw-hardstyle" hele nieuwe dimensies gaf gisteren?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:47 

Hardtraxx Elite

Het is al gezegd maar inderdaad, het naamgedrag (mooie term Khadber, beter dan 'meeloopgedrag', wat te verwarren valt met een ander soort meeloopgedrag) is hier weer volop aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:53 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Haha, wat een faal zeg :lol: . Normaal draait ie toch echt wel betere nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Het is al gezegd maar inderdaad, het naamgedrag (mooie term Khadber, beter dan 'meeloopgedrag', wat te verwarren valt met een ander soort meeloopgedrag) is hier weer volop aanwezig.

Dat dus. Ook al ben ik fan van Zany en zo nog wel wat anderen, ik kan wel kritisch naar tracks kijken of ik ze wel of niet goed vind. Tuurlijk luister ik eerder een track van een bekendere artiest, maar dat heeft iedereen wel. Ik ben het gebash op Showtek/HHZ/Scantraxx ook een beetje zat. Als Scantraxx laat met een release komt is het "welbekend en altijd zo geweest" terwijl we bijvoorbeeld ook wel erg lang mochten wachten op Paranoid, om maar eens wat te noemen.

Bedenk je de track eens in als er niet Ran-D/Zatox/vul maar in bijstaat of hij je nog steeds aan zou staan. Zouden mensen soms eens moeten proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

GEweldig, dat jochie dat ik aansprak op het einde ....
Vind je dit een vette track ? Ja echt gaaf man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:

GEweldig, dat jochie dat ik aansprak op het einde ....
Vind je dit een vette track ? Ja echt gaaf man :lol:

Ik heb opzich ook niks tegen Psychedelic (op de break en evt. de climax na), maar het hoort gewoon op een raw stage of tussen andere harde sets in niet thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:16 

Hardtraxx Elite

Tja, vind niet dat je aan alleen dit filmpje af kan lezen of Max Enforcer goed gepresteerd heeft of niet. In een set van een uur die raw bedoeld is, kan op 40 minuten van mij wel even een meer mainstream trackje om daarna weer hard door te beuken. Op die manier hou je je set dynamisch en interessant. Als het 100% harde zooi is, gaat het energieke er snel vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:44 

Donateur

Psychedelic vind ik wel een lekker track hoor, net als Live The Moment.
Het enigste wat klote aan deze tracks is is die break die echt afschuwelijk en zo lang is.
En dat kerk gezang :sick:

Voorderest niks mis mee vind ik persoonlijk.
En ik heb nog altijd dikke respect voor HHZ hoor, wat die man allemaal heeft neergezet poeh :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Tja, vind niet dat je aan alleen dit filmpje af kan lezen of Max Enforcer goed gepresteerd heeft of niet. In een set van een uur die raw bedoeld is, kan op 40 minuten van mij wel even een meer mainstream trackje om daarna weer hard door te beuken. Op die manier hou je je set dynamisch en interessant. Als het 100% harde zooi is, gaat het energieke er snel vanaf.

Ik heb de hele set meegemaakt, en nee dit hoorde niet bij de Raw Hardstyle thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:05 

Donateur

Klopt. Alleen Music Making Additcz ontbrak nog in de set van Maxie E, dat had waarschijnlijk nog beter geweest ook want de beste man maakte er echt een potje van. Beetje Attack Again gaan draaien, terwijl daarvoor Cypsis en The Machine snoeihard bezig waren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Klopt. Alleen Music Making Additcz ontbrak nog in de set van Maxie E, dat had waarschijnlijk nog beter geweest ook want de beste man maakte er echt een potje van. Beetje Attack Again gaan draaien, terwijl daarvoor Cypsis en The Machine snoeihard bezig waren :')

Ik las het, dan is het wel echt verkeerd ja :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

4 tracker van Randy :D

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 20:01 

Donateur

tomb schreef:

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?

Escapism & Crossroads zowieso (Dat is wat hij mij vertelde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
tomb schreef:

Feel My Fire
Fanatics
Better on the otherside
Crossroads?

Escapism & Crossroads zowieso (Dat is wat hij mij vertelde)

Fanatics zou niet uitkomen toch?
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen