Fanatics idd niet.
Wat hoezo huh.wrote:Fanatics idd niet.
NEEEEEEEEEE
Wat hoezo huh.wrote:Fanatics idd niet.
Omdat hij druk bezig was met zijn studie. Tenminste had ik gehoord.wrote:Wat hoezo huh.wrote:Fanatics idd niet.
NEEEEEEEEEE
Jep, op het nieuws hier zeiden ze ook dat Love Parade niet meer terugkomt.wrote:loveparade niet meer terug komt?
http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/artic ... _ooit.html
(als dat bericht uberhoud wel klopt)
Ik had op het jornaal gezien dat het inderdaad niet meer door ging.wrote:loveparade niet meer terug komt?
http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/artic ... _ooit.html
(als dat bericht uberhoud wel klopt)
voor 2 en 3 ... area 1 ..wrote:Thrillogy
Area 1 Noisecontrollers
Area 2 Isaac
Area 3 Nosferatu
Blijkbaar wilt men dit wel horen anders kiezen ze het nietwrote:voor 2 en 3 ... area 1 ..wrote:Thrillogy
Area 1 Noisecontrollers
Area 2 Isaac
Area 3 Nosferatu
en dan zal je zien dat ze ook nog een X Qlusive krijgen natuurlijk
voorspelbare lineup
zany, hhz, wildstylez, prophet, dbstf, pitcher zoiets denk ik
Denk dat de kans daarop ook groot is. Dit is b2s dat is q dance en qdance kennende de laatste tijd denk ik dat de kans groot is dat ze dit jaar een eigen XQ krijgen. Maar mssn ook wel XQ Dbstf denk dat ook nog wel eens goed zou kunnen.wrote:Blijkbaar wilt men dit wel horen anders kiezen ze het nietwrote:voor 2 en 3 ... area 1 ..wrote:Thrillogy
Area 1 Noisecontrollers
Area 2 Isaac
Area 3 Nosferatu
en dan zal je zien dat ze ook nog een X Qlusive krijgen natuurlijk
voorspelbare lineup
zany, hhz, wildstylez, prophet, dbstf, pitcher zoiets denk iken ik zie NC geen XQ krijgen als ze op Thrillogy staan
Je denkt dat dat ze nooit met mekaar spreken? Het valt nog steeds allemaal onder elkaar duswrote:Q-dance zal niet denken 'B2S houdt een solo-event met Noisecontrollers dus doen wij de XQ Noisecontrollers niet meer' (mocht ie er komen).. Maar de Noisecontrollers hadden toch een pre-party in Outland voorafgaande aan de XQ net zoals Technoboy en Headhunterz ???
Nee ik wist wel dat het uiteindelijk allemaal onder 1 bedrijf valt en dat het 1 pot nat is, maar ik was in de veronderstelling dat er ook daadwerkelijk een XQ Noisecontrollers zou komen, en dan leek het mij onwaarschijnlijk dat NC op Thrillogy een Solo-event krijgen. Ben dan wel benieuwd naar de XQwrote:Je denkt dat dat ze nooit met mekaar spreken? Het valt nog steeds allemaal onder elkaar duswrote:Q-dance zal niet denken 'B2S houdt een solo-event met Noisecontrollers dus doen wij de XQ Noisecontrollers niet meer' (mocht ie er komen).. Maar de Noisecontrollers hadden toch een pre-party in Outland voorafgaande aan de XQ net zoals Technoboy en Headhunterz ???
Als ik mag inzetten is het een XQ DBSTF. Mocht het niet zijn dan iets wat niemand verwacht maar ik verwacht ook geen fusion persoon aangezien er in oktober ook al fusion inde HMH staat.
Doe maar I Just can't StopTomorrow we will start with a rmx for @djthepitcher in an airconditioned studio!! Lets make it just as cool as the rmx he did for
Zat zelf aan Serenity te denken..wrote:DBSTF:
Doe maar I Just can't StopTomorrow we will start with a rmx for @djthepitcher in an airconditioned studio!! Lets make it just as cool as the rmx he did for
Wacht maar gewoon even afwrote:Over XQ: dan zal nu wel inderdaad een XQ DBSTF komen...
A² is ook een leukewrote:XQ DBSTF zou lame zijn. Als het er perse 1 van de Scantraxx clan zou moeten zijn: A-Lusion of Frontie
tracklist?wrote:View on YouTube
Nummer 1 is Mooi gemasht! Kippenvel haha!wrote:View on YouTube