Aangezien Noisecontrollers dit jaar al een Outland gaf, lijkt het nu X-Qlusive te gaan worden. Dat was bij HHZ ook zo gegaan. Thrillogy krijgt denk ik dit jaar bezoek van Wildstylez, Tatanka of Zatox!wrote:Ik gok ook al een XQ Noisecontrollers in januari, maar dat heeft natuurlijk niets met B2S te maken... Ben benieuwd.wrote:... maandag de line-up van Thrillogy komt?
Ik gok Noisecontrollers.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
wrote:DBSTF Twitter;BenieuwdCode: Select all
2day we recieved the @djthepitcher rmx from DBSTF - Kingdom turned out rlly nice! 2morrow we both will play it at tomorrowland
Dat hoop ik niet, heb dat wel een beetje gehad nu..wrote:anti climax remix ofzo ?
Net zoals afgelopen zaterdag in de time outwrote:Zal je zien dat ie ziek is die avondwrote:Ik denk dat b2s het wel aan durft voor een zatox (en dat hoop ik dan ook).
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Q-dance
Unfortunately Zatox won't play at Tomorrowland, because he's ill. Tatanka will play in stead, from 18:15 - 19:30!
Unfortunately Zatox won't play at Tomorrowland, because he's ill. Tatanka will play in stead, from 18:15 - 19:30!
Ook zeker niet mis!wrote:Q-dance
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gewoon aan het infuus achter de turntableswrote:Zal je zien dat ie ziek is die avondwrote:Ik denk dat b2s het wel aan durft voor een zatox (en dat hoop ik dan ook).
Anders draait ie maar vanuit zn bed, en streamen ze t 
precies, die man kan dan vast ook nog wel draaien 
Wat Ran-D nieuws:
Ran-D heeft een remix van We no Speak americano gemaakt, gister voor het eerst gedraaid op freshtival, in HD gefilmt door mij! (Vandaag op youtube!)
Over ongeveer 1 maand is hij klaar met studeren, dan komt er van hem een 4-tracker uit.
De collab met psyko punkz is bijna af, er word nu aan de 2e track gewerkt.

Ran-D heeft een remix van We no Speak americano gemaakt, gister voor het eerst gedraaid op freshtival, in HD gefilmt door mij! (Vandaag op youtube!)
Over ongeveer 1 maand is hij klaar met studeren, dan komt er van hem een 4-tracker uit.
4-tracker.. Feel my Fire?wrote:Wat Ran-D nieuws:
View on YouTubewrote:4-tracker.. Feel my Fire?wrote:Wat Ran-D nieuws:
En ben benieuwd naar die We No Speak Americano, track zelf is klote maar Ran-D heeft me nog nooit teleurgesteld
1e echt slechte Ran-D nummer, jammer. Maar ik vergeef het hem na al die klappers.
Als hij niet meer van zulke nummers maakt vergeef ik 't 'm ookwrote:1e echt slechte Ran-D nummer, jammer. Maar ik vergeef het hem na al die klappers.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ach het is een bootleg, daarvoor is het wel grappig.
Vond hem live wel leuk om mee te maken
Niet release waardig, misschien een free releaseje waardig.
Vast een dj tool ofzo, ik denk als je hem live hoort dat ie best goed te doen is
.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wat een kut nummer zeg.
Nee liever Fanatics als free release.wrote:Vond hem live wel leuk om mee te makenNiet release waardig, misschien een free releaseje waardig.