NC collab is toch met PP?
O, vergeet dan maar wat ik gezegd heb.wrote:NC collab is toch met PP?
O, vergeet dan maar wat ik gezegd heb.wrote:NC collab is toch met PP?
Of de puntjes op de i zetten vandaag..wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-8320.html#p222668
Hmm er stond toen al wel dat hij al klaar was, dus misschien is het toch een andere samenwerking
Het is duswrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-8320.html#p222668
Hmm er stond toen al wel dat hij al klaar was, dus misschien is het toch een andere samenwerking
gewordenwrote:NC_Bas
Great great! Finished a collab with @djheadhunterz It is a remix of ....... You will find out saturday in the arena!!! Cant wait to play 3 minutes ago via Twitter for iPhone
Oh gadverdammewrote:Het is duswrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-8320.html#p222668
gewordenwrote:NC_Bas
Great great! Finished a collab with @djheadhunterz It is a remix of ....... You will find out saturday in the arena!!! Cant wait to play 3 minutes ago via Twitter for iPhone
Ik ook niet. Wat Dakpan prakkiseert snap ik echt niet..wrote:ik ben benieuwd. en ik snap jullie reacties niet.
Wist je dat die top 40 gebaseerd is op verkochte releases? Nogal logisch dat er (volgens jou) dan kut nummers tussen zittenwrote:Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
wrote:Frequencerz:
Hopelijk dan snel die free releaseToday finishing Frequencerz - driver!
Weet ik, maar dat betekent dat mensen ook kut releases kopen en dus ook kut releases luisteren.wrote:Wist je dat die top 40 gebaseerd is op verkochte releases? Nogal logisch dat er (volgens jou) dan kut nummers tussen zittenwrote:Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
Wist je dat ik me dan afvraag, wat jij kutreleases vindt?wrote:Weet ik, maar dat betekent dat mensen ook kut releases kopen en dus ook kut releases luisteren.wrote:Wist je dat die top 40 gebaseerd is op verkochte releases? Nogal logisch dat er (volgens jou) dan kut nummers tussen zittenwrote:Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
Ik weet genoeg als ik de eerdere samenwerking hoor, de vorige solo producties van HHz, en de vorige recente solo producties van NC. Niks soeps dus.wrote:Ik ook niet. Wat Dakpan prakkiseert snap ik echt niet..wrote:ik ben benieuwd. en ik snap jullie reacties niet.
Meteen 'gadverdamme' roepen terwijl hij nog niet een noot gehoord heeft.
Wat de boer niet eet, dat vreet hij niet.. zeggen we hier altijd.
No explanation needed.
Ik verwacht ook niet veel soeps. We zullen horen.wrote:Ik weet genoeg als ik de eerdere samenwerking hoor, de vorige solo producties van HHz, en de vorige recente solo producties van NC. Niks soeps dus.wrote:Ik ook niet. Wat Dakpan prakkiseert snap ik echt niet..wrote:ik ben benieuwd. en ik snap jullie reacties niet.
Meteen 'gadverdamme' roepen terwijl hij nog niet een noot gehoord heeft.
Wat de boer niet eet, dat vreet hij niet.. zeggen we hier altijd.
No explanation needed.
wrote:Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS
Hard noem ik het niet, eerder succesvol.wrote:Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS
Waren jullie dat met dat bordje?wrote:Tonight heeft het toch zeer goed gedaan, al valt hij hier niet bij iedereen in de smaak.
Ik ben ook gewoon benieuwd![]()
Ooh en wist je dat ik net terug kom van eindhoven ( ik ben trouwens belg) , ik ben daar op groot scherm gaan meefeesten met de hollanders, ik steun jullie namelijk, zag ik daar in de verte tog wel niet pnmrx lopen zekeroke dit effe terzijde.