Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
NC collab is toch met PP?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote:NC collab is toch met PP?
O, vergeet dan maar wat ik gezegd heb. :x
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wist je dat ... Topic (page 333)

Hmm er stond toen al wel dat hij al klaar was, dus misschien is het toch een andere samenwerking
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Lyst wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-8320.html#p222668

Hmm er stond toen al wel dat hij al klaar was, dus misschien is het toch een andere samenwerking
Of de puntjes op de i zetten vandaag..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Wist je dat ik net een reclame op tv heb gezien voor de AVIOdrome? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Lyst wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-8320.html#p222668

Het is dus
NC_Bassie wrote:NC_Bas

Great great! Finished a collab with @djheadhunterz It is a remix of ....... You will find out saturday in the arena!!! Cant wait to play 3 minutes ago via Twitter for iPhone
geworden
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JolleNL wrote:

Het is dus
NC_Bassie wrote:NC_Bas

Great great! Finished a collab with @djheadhunterz It is a remix of ....... You will find out saturday in the arena!!! Cant wait to play 3 minutes ago via Twitter for iPhone
geworden
Oh gadverdamme :/
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
En uit alle artiesten precies hem, nou ik hoop het beste...
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ik ben benieuwd. en ik snap jullie reacties niet.
S
Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Millard Fillmore wrote:ik ben benieuwd. en ik snap jullie reacties niet.
Ik ook niet. Wat Dakpan prakkiseert snap ik echt niet..
Meteen 'gadverdamme' roepen terwijl hij nog niet een noot gehoord heeft.

Wat de boer niet eet, dat vreet hij niet.. zeggen we hier altijd.

No explanation needed.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
stefaneke wrote:Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
Wist je dat die top 40 gebaseerd is op verkochte releases? Nogal logisch dat er (volgens jou) dan kut nummers tussen zitten :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
freddyadu8 wrote:Frequencerz:
Today finishing Frequencerz - driver!
Hopelijk dan snel die free release ^^
:worship: bangelijke plaat.
S
Simizle wrote:
stefaneke wrote:Wist je dat ... de Hardstyle Top 40 een beetje redelijk is voor de verandering. Zitten toch nog steeds een paar kut nrs tussen.
Wist je dat die top 40 gebaseerd is op verkochte releases? Nogal logisch dat er (volgens jou) dan kut nummers tussen zitten :)
Weet ik, maar dat betekent dat mensen ook kut releases kopen en dus ook kut releases luisteren.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
stefaneke wrote:
Simizle wrote:
Weet ik, maar dat betekent dat mensen ook kut releases kopen en dus ook kut releases luisteren.
Wist je dat ik me dan afvraag, wat jij kutreleases vindt?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Simizle wrote:

No explanation needed.
Ik weet genoeg als ik de eerdere samenwerking hoor, de vorige solo producties van HHz, en de vorige recente solo producties van NC. Niks soeps dus.
S
Dakpan wrote:
Simizle wrote:

No explanation needed.
Ik weet genoeg als ik de eerdere samenwerking hoor, de vorige solo producties van HHz, en de vorige recente solo producties van NC. Niks soeps dus.
Ik verwacht ook niet veel soeps. We zullen horen.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik verwacht een keiharde knaller!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
NC is wel vet, Headhunterz zijn EP vond ik ook wel leuk, verveelt alleen een beetje snel dus er kan hier een leuke track uitkomen. Hopelijk wordt her niet zo 1tje als Tonight.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Struikrover wrote:Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS
:huh:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ja wat :huh: ?
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Tonight heeft het toch zeer goed gedaan, al valt hij hier niet bij iedereen in de smaak.
Ik ben ook gewoon benieuwd ^^

Ooh en wist je dat ik net terug kom van eindhoven ( ik ben trouwens belg) , ik ben daar op groot scherm gaan meefeesten met de hollanders, ik steun jullie namelijk, zag ik daar in de verte tog wel niet pnmrx lopen zeker :D oke dit effe terzijde.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Struikrover wrote:Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS
Hard noem ik het niet, eerder succesvol. :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
DoubleDutch wrote:Tonight heeft het toch zeer goed gedaan, al valt hij hier niet bij iedereen in de smaak.
Ik ben ook gewoon benieuwd ^^

Ooh en wist je dat ik net terug kom van eindhoven ( ik ben trouwens belg) , ik ben daar op groot scherm gaan meefeesten met de hollanders, ik steun jullie namelijk, zag ik daar in de verte tog wel niet pnmrx lopen zeker :D oke dit effe terzijde.
Waren jullie dat met dat bordje? :P die ook nog op het scherm kwamen het laatst?