Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS

Ja vooral The Space was goed met z'n heerlijke toks joh, maarja het is algemeen bekend dat 80% hier op HT geen waarde hecht aan kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:08 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Struikrover schreef:
Tonight was kei hard, The space we created vond ik ook vet, vooral de outro! En die nummers zitten goed in elkaar.. Iedereen loopt wel gelijk te bashen, maar luister het eerst... FAGGOTS

Ja vooral The Space was goed met z'n heerlijke toks joh, maarja het is algemeen bekend dat 80% hier op HT geen waarde hecht aan kwaliteit.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:11 

Hardtraxxer

Odyssee schreef:
Dakpan schreef:
Struikrover schreef:

+1

Wist je dat er wel een groot verschil is tussen KWALITEIT van een track, en de SMAAK van iemand (het gevoel wat je bij de track krijgt). Een track kan op meerdere manieren opgevat worden. Wat de een hard vind, vind de ander misschien wel (te) zacht. Dat heeft dus 0,0 te maken met KWALITEIT.

Hou dus alsjeblieft op dat 80% hier geen waarde hecht aan kwaliteit.. want je verward kwaliteit met smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:20 

Hardtraxxer

Je ziet gewoon dat er altijd wel gezeik is op een bepaalde dj, als een dj op alle feesten staat en je gaat naar
veel feesten dan zal je die dj nu eenmaal veel horen. Eerst was het Showtek en nu is het Headhunterz waar iedereen
op loopt te zeiken. De meeste mensen praten gewoon de 'echte' hardstyle liefhebbers na om er een beetje bij te horen.
Ik vind Headhunterz niet leuk omdat daar alleen dagjes mensen naar luisteren, ik vind Ran-D heel leuk. Ze willen er bij horen.
Over een jaar zal iedereen wel weer een nieuw pispaaltje hebben gevonden om lekker af te zeiken op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

tonight was zeker leuk op een feest,, maar ze gaan iets remixen he! Dus welke track zal dat gaan worden?? Ik hoop niet crump of aliens ofz, daar moeten ze vanaf blijven.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

er was toch al een crump remix van headhunterz, op zo'n cd stond die toch, of heb ik het mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:32 

Bier Tanken schreef:
Je ziet gewoon dat er altijd wel gezeik is op een bepaalde dj, als een dj op alle feesten staat en je gaat naar
veel feesten dan zal je die dj nu eenmaal veel horen. Eerst was het Showtek en nu is het Headhunterz waar iedereen
op loopt te zeiken. De meeste mensen praten gewoon de 'echte' hardstyle liefhebbers na om er een beetje bij te horen.
Ik vind Headhunterz niet leuk omdat daar alleen dagjes mensen naar luisteren, ik vind Ran-D heel leuk. Ze willen er bij horen.
Over een jaar zal iedereen wel weer een nieuw pispaaltje hebben gevonden om lekker af te zeiken op het internet.

Juist, dat meeloop gedrag was me ook al opgevallen :sleep:
Alhoewel ik Showtek ook echt wel achteruit vond gaan hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:38 

Hardtraxx Elite

Wat bij Showtek gewoon zeer matig is, zijn hun kicks en de vocals. Het is ook best deprimerend als je ze ineens tegenkomt op TMF als je op een saaie zondag een beetje ligt te zappen.. Om ze nou niet helemaal de grond in te bashen moet ik wel zeggen dat ze een aantal jaren terug wel heel groot waren, kijk naar de Black 2008 anthem :)
Bij Headhunterz is het gewoon zo dat hij heel erg overhyped is en zijn style mij gewoon heel snel verveeld. Hij kan voor anderen best goed zijn maar als hij draait op een feest loop ik wel een blokkie om. Om over zijn set op Defqon.1 niet te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 13:50 

Artiest

Mensen hier weten het verschil tussen smaak en kwaliteit gewoon niet.

Iedereen beoordeeld een track anders en iedereen heeft een eigen smaak. Om iemand af te zeiken dat hij een track goed vindt slaat dus volkomen op puin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 14:06 

Hardtraxxer

Nego schreef:

Iedereen beoordeeld een track anders en iedereen heeft een eigen smaak. Om iemand af te zeiken dat hij een track goed vindt slaat dus volkomen op puin.

That's my point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 15:24 

Nego schreef:

Afbeelding
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
Tonight heeft het toch zeer goed gedaan, al valt hij hier niet bij iedereen in de smaak.
Ik ben ook gewoon benieuwd ^^

Ooh en wist je dat ik net terug kom van eindhoven ( ik ben trouwens belg) , ik ben daar op groot scherm gaan meefeesten met de hollanders, ik steun jullie namelijk, zag ik daar in de verte tog wel niet pnmrx lopen zeker :D oke dit effe terzijde.

Haha, hele grote kans dat ik dat was idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 16:30 

Donateur

Struikrover schreef:

Ik luister maar bijv. Tonight is toch echt niet meer dan een dertienineendozijn-nummer met een saaie intro en een matige melodie. En Space We Created heeft een lekkere intro/outro maar ook een dramatische climax. Kan nergens uit die nummers halen dat we met kwaliteitsproducers te maken hebben die ze wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 18:18 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:16 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
er was toch al een crump remix van headhunterz, op zo'n cd stond die toch, of heb ik het mis?

bedoel je misschien shreek? defqon 2010 cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:

ik vind het ook gewoon goeie tracks hoor en dat de kwaliteit slecht is slaat nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:43 

Hardtraxx Veteran

Barto schreef:
Dj Skitzo schreef:

idd die bedoel ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:56 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
Barto schreef:
Dj Skitzo schreef:

idd die bedoel ik :P

Op de CD van Defqon staat ook een remix van HHZ van Counterfeit (The Prophet), klopt dat? Of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 22:59 

Hardtraxx Elite

Simizle schreef:
Op de CD van Defqon staat ook een remix van HHZ van Counterfeit (The Prophet), klopt dat? Of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?

Das verkeerd :P Mss foutje in je I3D tags? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Simizle schreef:

Das verkeerd :P Mss foutje in je I3D tags? :P

staat er toch wel op? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

Staat verkeerd op de CD hoes volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:26 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Staat verkeerd op de CD hoes volgens mij

staat daar wel dat ie er op staat of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:27 

Donateur

Of het is wel de HHZ remix en niemand heeft de orginele gehoord? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:36 

Een reuzenrad :P. maar dat hadden we al gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 23:54 

Wist je dat ... Evil Activities een nieuwe website heeft?
http://www.evil-activities.nl/v2/
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen