Die is er ingeslopen
.
Ik vind het wel vet zo een keer zon noot er in
Maar dat heb ik al vaak herhaald
Ik vind het wel vet zo een keer zon noot er in
Laat hem dan maar lekker in Amerika zitten, hier hoeft hij wat mij betreft niet terug te komen..wrote:Wow HHZ begint het precies echt wel te maken in Amerika. Dan mogen wij misschien wel minder tevreden zijn over zijn muziek de laatste tijd maar die gast zit daar zeker goed.
Omdat? Je zit Headhunterz alleen maar te bashen, maar je geeft geen 1 goed onderbouwde reden tot nog toe.wrote:Laat hem dan maar lekker in Amerika zitten, hier hoeft hij wat mij betreft niet terug te komen..wrote:Wow HHZ begint het precies echt wel te maken in Amerika. Dan mogen wij misschien wel minder tevreden zijn over zijn muziek de laatste tijd maar die gast zit daar zeker goed.
Voor doorsnee mensen is het een valse noot, voor artiesten noemen ze het dissonant. Dan kan het dissonant zijn, maar toch vals in mijn orenwrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
het is een dissonante noot zoek maar op via google wat dissonant betekent
Maar ik en de meeste mensen hier vinden hem vals klinken.wrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
Dissonant betekent valse toon/noot.wrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
wrote:Dissonant betekent valse toon/noot.wrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
en jij hebt onder in staan nustyle bestaat niet?wrote:Voor doorsnee mensen is het een valse noot, voor artiesten noemen ze het dissonant. Dan kan het dissonant zijn, maar toch vals in mijn orenwrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
ik ken betere intro`s van avio maar toch leuk gedaan
Ze maken van alles wat leukswrote:ik ken betere intro`s van avio maar toch leuk gedaan
dat jij zegt nustyle bestaat niet is een feitwrote:Make Sense :')
Wat lul je nou steeds dom, mensen zijn over die valse noot gaan praten omdat, dat in het filmpje voor kwam en Willem een grapje maakte tegenover Joram over de valse noot in het Defqon anthem. Niet omdat mensen niet snapte dat het een dissonant noot is.. :')wrote:dat jij zegt nustyle bestaat niet is een feitwrote:Make Sense :')
en je zegt wel dat een dissonante noot vals is?
dat is dus heel krom
snap je het nu wel?
uit sommige reacties hierboven blijkt dus van niet slimmerikwrote:Wat lul je nou steeds dom, mensen zijn over die valse noot gaan praten omdat, dat in het filmpje voor kwam en Willem een grapje maakte tegenover Joram over de valse noot in het Defqon anthem. Niet omdat mensen niet snapte dat het een dissonant noot is.. :')wrote:dat jij zegt nustyle bestaat niet is een feitwrote:Make Sense :')
en je zegt wel dat een dissonante noot vals is?
dat is dus heel krom
snap je het nu wel?
Wat maakt het nou uit of het dissonant of vals is, het klinkt niet mooi.wrote: uit sommige reacties hierboven blijkt dus van niet slimmerik
jij hebt zeker discovery gekeken omdat je het 'weet'wrote:stelletje debielen hierboven met die 'valse noot'
Hopelijk dan snel die free releaseToday finishing Frequencerz - driver!
wrote:Headhunterz:
I'm up! First to the woods for some running, then to the gym and then studio. New remix almost finished
Noisecontrollers:
Yesterday a great day in the studio. Today we'll finish a surprising collab!