Misschien door Zany, maar daar heb ik maar een heel klein beetje van gezien.wrote:Wat een vette remix van Dominator!Gedraaid op GZ?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Je Q-Dance kan feliciteren:
Zet het filmpje op YouTube en de leukste, gekste, meest bekeken of ontroerendste inzending belonen we met een mega merchandise pakket, bestaande uit ALLE CD's, DVD's én vinyls die in de laatste tien jaar uitgebracht zijn.
Wish Outdoorwrote:Wat een vette remix van Dominator!Gedraaid op GZ?
-
S
Chil van Q-Dance, zou erg vet zijn als je het kon winnenwrote:Je Q-Dance kan feliciteren:
Zet het filmpje op YouTube en de leukste, gekste, meest bekeken of ontroerendste inzending belonen we met een mega merchandise pakket, bestaande uit ALLE CD's, DVD's én vinyls die in de laatste tien jaar uitgebracht zijn.
ik vond het er anders best wel cool uitzien, heb gisteravond lang naar de uitzending gekeken.wrote:... ik niet hoop dat Q-Dance hetzelfde stage neemt als van Sensation gisteravond...
Enige wat in minder vond is dat je op de piramide kon dansen. voor de rest zag de arena er heeel netjes uit!
ook erg vette muziek werd er gedraaid. Sunnery James & Ryan Marciano
[quote="Negert"].. The Vision & Pulse - Pandorum gratis wordt weggegeven bij 5000 views?
quote]
Dat vind ik zooooon vet nummer!
Dat vind ik zooooon vet nummer!
Yes eindelijk, 1 van de vetste tracks van 2009
Indeed, goddelijk nummerwrote:Yes eindelijk, 1 van de vetste tracks van 2009
YEAH it's headhunterz, he's amazing. Oh my god, his track let the bass kick is amazing. Wow, he's great man. He's the best hardstyle producer every. :') :')
Zo denken ze daar allemaal..
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Laat ze dat lekker denken? Wij weten wel beter.wrote:YEAH it's headhunterz, he's amazing. Oh my god, his track let the bass kick is amazing. Wow, he's great man. He's the best hardstyle producer every. :') :')
Bovendien gun ik het Willem wel. Die gast werkt er kei hard voor!
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Edit: En trouwens. Hoe weet jij nou hoe ze daar over Headhunterz denken?wrote:Laat ze dat lekker denken? Wij weten wel beter.wrote:YEAH it's headhunterz, he's amazing. Oh my god, his track let the bass kick is amazing. Wow, he's great man. He's the best hardstyle producer every. :') :')
Bovendien gun ik het Willem wel. Die gast werkt er kei hard voor!
Misschien zeggen ze dat in elk fimpje?
Ik vind het wel een leuk filmpje van Headhunterz.
Wow, ik volg ff niet. Welke valse noot?
haha; vind het een beetje een tijdverspilling die anthem 
Vind 'm niet zo geweldig eigenlijk..
Op die aftermovie van AVIO staat links hele tijd zo'n gast grappig te springen, alsof ie aan het rennen is
.
Wow HHZ begint het precies echt wel te maken in Amerika. Dan mogen wij misschien wel minder tevreden zijn over zijn muziek de laatste tijd maar die gast zit daar zeker goed.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
in "het hoogtepunt" zit een noot en die valt er een beetje buiten zeg maar..wrote:Wow, ik volg ff niet. Welke valse noot?