Om een onderscheid te maken tussen hun A en B-djs denk ik.wrote:waarom?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
G
zo triest vind ik dat altijd...wrote:Om een onderscheid te maken tussen hun A en B-djs denk ik.wrote:waarom?
aan de ene kant goed, zo is er meer kans voor kleine artiesten, maar aan de andere kant vind ik het bullshit, omdat het toch allemaal uiteindelijk onder hetzelfde valt
Hoe kom je daar bij?wrote:Om een onderscheid te maken tussen hun A en B-djs denk ik.wrote:waarom?
Lijkt me duidelijk toch? Vergelijk de lijst van platinum (Headhunterz, Wildstylez, Zany, DBSTF, Prophet, Technoboy, Frontliner, Evil Activities, Neophyte, etc.) met de lijst van MYD (A-lusion, Scope DJ, Digital Punk, Stephanie, Bruno Power, Kasparov, etc.). Vind dat er een duidelijke scheiding tussen zit wat betreft bekendheid en populariteit. Platinum heeft de echte A-namen, en MYD heeft de B-namen (en ook wat, imo, C-namen zoals Krusaders, Bruno Power bijv.).
EDIT: Enige uitzonderingen zijn Dailucia en Davide Sonar. Maar wie weet gaan die ook naar MYD.
EDIT: Enige uitzonderingen zijn Dailucia en Davide Sonar. Maar wie weet gaan die ook naar MYD.
Maar dat is niet de insteek achter de agency hoor 
ukrainian hardstylerz!wrote:Weet niet, Psyko Punkz vind ik nog wel origineel maar al die nieuwe amateur DJ's met al hun Z's op het einde.. dat gaat echt nergens meer over.
Om te zeggen dat dat de reden was voor de splitsing was maar een gokje, maar er is duidelijk wel een verschil in 'rang' tussen de namen die bij platinum zijn gebleven en degene die naar myd zijn gegaan. Dat is geen toeval lijkt me.wrote:Maar dat is niet de insteek achter de agency hoor
http://www.q-dance.nl/q/page/de_q-dance_feestfabriekQlubtempo Parade
Pavo
Dana
Luna
DHHD
Isaac
Daniele Mondello
MC: Ruffian
wrote:http://www.q-dance.nl/q/page/de_q-dance_feestfabriekQlubtempo Parade
Pavo
Dana
Luna
DHHD
Isaac
Daniele Mondello
MC: Ruffian
1000 keer beter als DV8 en Villain.
Platinum heeft toch echt de grotere bekendere en meest geboekte namen. Die andere worden over het algemeen wat minder geboekt. Maakt ze niet percee minder, maar er is minder vraag naar dan die andere artiesten.wrote:Dus jij noemt A-Lusion, Scope DJ, Kasparov, Stephanie, G-Town Madness en Second Identity B artiesten?
Zoals je ziet komen er wekelijks enkele artiesten bij op de website van MYD, wacht nog maar even af wie er nog meer op komenwrote:Platinum heeft toch echt de grotere bekendere en meest geboekte namen. Die andere worden over het algemeen wat minder geboekt. Maakt ze niet percee minder, maar er is minder vraag naar dan die andere artiesten.wrote:Dus jij noemt A-Lusion, Scope DJ, Kasparov, Stephanie, G-Town Madness en Second Identity B artiesten?
Ze zitten sws niet in dezelfde rang als headhunterz, dbstf, etc. Dan heb ik het puur over bekendheid hè. Let wel dat in dit geval 'tweederangs' artiesten nog steeds heel gewilde (en over het algemeen goede) namen zijn.wrote:Dus jij noemt A-Lusion, Scope DJ, Kasparov, Stephanie, G-Town Madness en Second Identity B artiesten?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wist je dat het anthem van Dominator dit jaar is gemaakt door Nitrogenetics?
ok, zeer verdiend als je t mij vraagt, heb m gemist op defqon, moet m nog ff goed horen, ben benieuwdwrote:Wist je dat het anthem van Dominator dit jaar is gemaakt door Nitrogenetics?
ben benieuwd vond nitrogenetics vroeger erg vette platen maken maar tegenwoordig zijn ze de verkeerde weg ingeslagen
hoop dat het anthem weer wat weg heeft van het oude nitrogenetics stijltje
Waarom staat er in ze schedule, past 5 gigs. Dat die op Qlimax 2009 stond
Hij stond tussen 't publiek?wrote:Waarom staat er in ze schedule, past 5 gigs. Dat die op Qlimax 2009 stond
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ja vroeg ik me ook al af idd..wrote:Waarom staat er in ze schedule, past 5 gigs. Dat die op Qlimax 2009 stond
zou wat zijn als hij tussen publiek bedoelde
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
View on YouTube
Tracklist movie:
1. Frequencerz - Driver
2. DJ Zany - Thugz (Noisecontrollers RMX)
3. Donkey Rollers - Silver Bullet
4. Frequencerz - Phaser
5. Hyperdrive - The Punishment
6. B-Front & Frontliner - Magic
7. Zany & Beholder - Euphoria
8. B-Front - Neophobia
Volgens mij is dat Daniël (Khadber) die je vooraan ziet staan met z'n Hardtraxx T-shirt ?
Tracklist movie:
1. Frequencerz - Driver
2. DJ Zany - Thugz (Noisecontrollers RMX)
3. Donkey Rollers - Silver Bullet
4. Frequencerz - Phaser
5. Hyperdrive - The Punishment
6. B-Front & Frontliner - Magic
7. Zany & Beholder - Euphoria
8. B-Front - Neophobia
Volgens mij is dat Daniël (Khadber) die je vooraan ziet staan met z'n Hardtraxx T-shirt ?
top25 allertijden bekend is gemaakt:
De Q-dance Feestfabriek (10-07-2010, Amsterdam ArenA) (page 15)
Last edited by Lyst on , edited 1 time in total.
Kevin Kaos draaide in de VIP geloof ik 
niet echt een waardige top 25wrote:top25 allertijden bekend is gemaakt: