.. ik een cd van defqon heb gewonnen hier op hardtraxx 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
TiLLT Gold toch een sublabel wordt van de gewone TiLLT?
Hoezo TillT Gold nageaapt van Scantraxx Silver haha 
Hahahwrote:Hoezo TillT Gold nageaapt van Scantraxx Silver haha
Ja inderdaad, nog ergerwrote:Eerder van Activa... die hebben Activa Goldwrote:Hoezo TillT Gold nageaapt van Scantraxx Silver haha
degos_redone
Creating a new 'achterhoeks beuken'...
Can't be wrong!wrote:degos_redone
Creating a new 'achterhoeks beuken'...
-
D
WTF?wrote:Ja inderdaad, nog ergerwrote:Eerder van Activa... die hebben Activa Goldwrote:Hoezo TillT Gold nageaapt van Scantraxx Silver haha
net of ze vet goed gaan nadenken over een labelnaam
en of er nagedacht wordt over label namen. En trouwens niet alleen label namen
je moet je eens voorstellen dat een artiesten gewoon bij de voor en achternaam heten. Dat is toch een wereld van verschil, niet dat de muziek dan uit maakt. Maar een artiesten/label naam is toch aangrijpelijker.
inderdaad, een orginele naam doet veel denk ik.
Als je nu echt een ruk naam hebt voor een label
.
Als je nu niet verdiept in de muziek en je hoort bv een vette label naam ga je toch al sneller...
Ik denk dat er wel degelijk goed word nagedacht over een naam.
Kijk Scantraxx, klink echt vet en het is niet een alledaags woord
.
Als je nu echt een ruk naam hebt voor een label
Als je nu niet verdiept in de muziek en je hoort bv een vette label naam ga je toch al sneller...
Kijk Scantraxx, klink echt vet en het is niet een alledaags woord
Ik snap het niet helemaal. Met TiLLT wilden ze juist de rauw/harde kant op. En nu gaan ze met een sublabel de "Euphoric"/"Melodieuze" kant vertegenwoordigen 
Desalniettemin is het wel een favoriet labeltje geworden van mij
Tillt Gold is toch omdat het nummer Gold van Max Enforcer op dat label komt?
Op zich, als ze met uitstapjes eens wat anders willen doen is zo'n extra labeltje wel nuttig. Al heb ik het gevoel dat Waverider er wel vaak op gaat releasen, maar goed. Als dat het ergste is..
Dan moet je niet in het begin zeggen dat je met "het label TiLLT" (waar dus dat sublabel nu onder valt) de rauwe/harde kant op wilt...wrote:Daarom is er juist een sublabel gekomen omdat ze het hoofd gedeelte van TiLLT wel rauw willen houden. Prima keuze toch?wrote:Ik snap het niet helemaal. Met TiLLT wilden ze juist de rauw/harde kant op. En nu gaan ze met een sublabel de "Euphoric"/"Melodieuze" kant vertegenwoordigen
Maargoed, maakt mij voorderest niets uit. Ze brengen wel lekkere beukers uit
Ben het hier grotendeels wel met Jor-D eens.. Als ze eerst gaan verkondigen rauwe hardstyle te gaan uitbrengen, en vervolgens met een meer melodieuzere sublabel komen, vind ik vreemd.
Gold was toch een seperaat label geworden? Of ben ik iets mis gelopen? 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Wel vreemd dat al die onoriginele dj namen met een Z op het einde het zo goed danwrote:inderdaad, een orginele naam doet veel denk ik.
Als je nu echt een ruk naam hebt voor een label.
Kijk Scantraxx, klink echt vet en het is niet een alledaags woord.
[niet serieus bedoeld nee]
Een Z Komt gewoon "stoerder" over denk ik.
Kijk mijn naam nu.
Lorens of Lorenz Wat kiezen jullie?
Neen, maar hardstyle staat niet voor een stijl voor mietjes he.
En ik vind persoon stoerder overkomen een Z
Psyko Punks
Headhunters
Of is dit omdat dit er niet normaal uitziet als je het nu ziet?
Kijk mijn naam nu.
Lorens of Lorenz Wat kiezen jullie?
Neen, maar hardstyle staat niet voor een stijl voor mietjes he.
En ik vind persoon stoerder overkomen een Z
Psyko Punks
Headhunters
Of is dit omdat dit er niet normaal uitziet als je het nu ziet?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Weet niet, Psyko Punkz vind ik nog wel origineel maar al die nieuwe amateur DJ's met al hun Z's op het einde.. dat gaat echt nergens meer over.
Klinkt alsof je 't heel goed snapt. Just kiddingwrote:Ik snap het niet helemaal. Met TiLLT wilden ze juist de rauw/harde kant op. En nu gaan ze met een sublabel de "Euphoric"/"Melodieuze" kant vertegenwoordigen![]()
Snap 't wel, ze willen gwoon van beide mee profiteren, logisch ook.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wrote:Weet niet, Psyko Punkz vind ik nog wel origineel maar al die nieuwe amateur DJ's met al hun Z's op het einde.. dat gaat echt nergens meer over.
Haha, vind het ook nergens over gaan al die namen.
NC_Bas
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
Haha cool. Check www.dubstyle.nl For all who still wonder where pavelow is downloadable. Fausto,s podcast. Try www.lsdb.nl search pavelow
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
Ook gewoon op Tillt hoorwrote:Op zich, als ze met uitstapjes eens wat anders willen doen is zo'n extra labeltje wel nuttig. Al heb ik het gevoel dat Waverider er wel vaak op gaat releasen, maar goed. Als dat het ergste is..
Nu wel ja. Samen met G-Town Madness en Kasparov. Het verdelen is begonnen lijkt wel.wrote:en Krusaderswrote:.. Nieuwe namen Platinum verlaten en naar zuster Makeyoudance gaan?
Beat Providers
Digital Punk
Bruno Power
Davide Sonar
Ivan Carsten
Stephanie
-
G
waarom?wrote:Nu wel ja. Samen met G-Town Madness en Kasparov. Het verdelen is begonnen lijkt wel.wrote:en Krusaderswrote:.. Nieuwe namen Platinum verlaten en naar zuster Makeyoudance gaan?
Beat Providers
Digital Punk
Bruno Power
Davide Sonar
Ivan Carsten
Stephanie