Dit was te verwachtenwrote:niet echt een waardige top 25wrote:top25 allertijden bekend is gemaakt:
De Q-dance Feestfabriek (10-07-2010, Amsterdam ArenA) (page 15)wel aardige nummertjes, maar geen echte klassiekers...
schande!!
Dit was te verwachtenwrote:niet echt een waardige top 25wrote:top25 allertijden bekend is gemaakt:
De Q-dance Feestfabriek (10-07-2010, Amsterdam ArenA) (page 15)wel aardige nummertjes, maar geen echte klassiekers...
wrote:top25 allertijden bekend is gemaakt:
De Q-dance Feestfabriek (10-07-2010, Amsterdam ArenA) (page 15)
Beetje jammer inderdaad. Had er ook meer van verwacht!wrote:wrote:top25 allertijden bekend is gemaakt:
De Q-dance Feestfabriek (10-07-2010, Amsterdam ArenA) (page 15)
B2B met Zero Sanitywrote:Kevin Kaos draaide in de VIP geloof ik
Ze hebben te veel dezelfde sound bij Hardcore Blasters. De synth is vrijwel precies hetzelfde als bij Mu-Sick of Party Down...wrote:ben benieuwd vond nitrogenetics vroeger erg vette platen maken maar tegenwoordig zijn ze de verkeerde weg ingeslagenhoop dat het anthem weer wat weg heeft van het oude nitrogenetics stijltje
Stimmt!wrote: Volgens mij is dat Daniël (Khadber) die je vooraan ziet staan met z'n Hardtraxx T-shirt ?
djbfront
New B-Front almost finished! Really love it! Tomorrow à special meeting :-) and friday finish the new track! ;-)
wrote:...djbfront
New B-Front almost finished! Really love it! Tomorrow à special meeting :-) and friday finish the new track! ;-)
Wie weet.......Dj_Digital_Punk
Tomorrow a special meeting... Also Hope to do some studio work. Want to finish the new Digital Punk..! Slammer!!!
Welke?wrote:Ik vandaag mijn beide krktjes binnen heb gekregen
waarvan waarschijnlijk 90.000 net 2 jaar hardstyle luistertwrote:.. er 102.942 stemmen zijn uitgebracht voor de top25..
Bron: Q-Dance twitter.
Wie zegt dat het alleen nederlanders zijnwrote:102.942 / 16.515.057 * 100 = 0.62% van de nederlandse bevolking heeft dus gestemd
Ja wat moet je dan? Een lock erop zetten, en de gene die invullen dat ze nog maar 2 jaar hardstyle luisteren een ban geven? Iedereen kan wel gaan zitten zeuren over de top25 en op Q, maar de mensen hebben gestemd inclusief jij zelf, dus je hebt je best gedaan om je steentje bij te dragen.. Op de hoop dat er uiteindelijk enkele tracks tussen zaten waar jij op gestemd hebt. Maar het lijkt op het forum wel of er sommige mensen totaal aan onderdoor gaanwrote:waarvan waarschijnlijk 90.000 net 2 jaar hardstyle luistertwrote:.. er 102.942 stemmen zijn uitgebracht voor de top25..
Bron: Q-Dance twitter.
Vind ik helemaal nog gek, want hij is nog niet eens uitgebracht en dan al in de top 25 allertijden?!wrote:Muahaha
Ik vind 't zo raar dat Under Attack d'r niet tussen staatVolgens mij kon je daar wel op stemmen?
Ohja, nou laat dan maar.wrote:Wie zegt dat het alleen nederlanders zijnwrote:102.942 / 16.515.057 * 100 = 0.62% van de nederlandse bevolking heeft dus gestemd
haha ja kweet het, het is ook beetje belchelijk dat iedereen (incl. ik) er zo over doet...maar baal er gewoon hard van! kan er niets aanv erandeen en ik heb inderdaad me steentje bij gedragen...desalniettemin baal ik welwrote:Ja wat moet je dan? Een lock erop zetten, en de gene die invullen dat ze nog maar 2 jaar hardstyle luisteren een ban geven? Iedereen kan wel gaan zitten zeuren over de top25 en op Q, maar de mensen hebben gestemd inclusief jij zelf, dus je hebt je best gedaan om je steentje bij te dragen.. Op de hoop dat er uiteindelijk enkele tracks tussen zaten waar jij op gestemd hebt. Maar het lijkt op het forum wel of er sommige mensen totaal aan onderdoor gaanwrote:waarvan waarschijnlijk 90.000 net 2 jaar hardstyle luistertwrote:.. er 102.942 stemmen zijn uitgebracht voor de top25..
Bron: Q-Dance twitter.Voor mensen die hulp nodig hebben bij het verwerken van deze psychologisch zware gebeurtenis:
Stichting Korrelatie staat altijd voor jullie klaar,
Telefoon 0900-1450 (15 cpm)
(ma t/m vr 9:00 - 18:00 )
E-Mail vraag@korrelatie.nl
Chat Chathulpverlening
(ma t/m vr 9:00 - 17:30)