ah kut, meende gezien te hebben dat ie handsfree was 
Twitter Bioweapon:
Currently with @A-lusion making some DIRTEH beats! YEAHHHH!!!
Dirty Hardstylewrote:Twitter Bioweapon:
Stampuh op 1?djtheprophet
The Feestfabriek Top25 is a fact! Prof Elkabas did his job.. Guess who's # 1... _
-0_wrote:Twitter Bioweapon:
Mja dat of Music Made Addict :Swrote:Stampuh op 1?djtheprophet
The Feestfabriek Top25 is a fact! Prof Elkabas did his job.. Guess who's # 1... _
Spacer op 1 :') dat zou een aanfluiting zijnwrote:Ik denk toch The Prophecy of Immeasurably, maar het ligt eraan hoeveel nieuw publiek er gestemd heeft anders zal het vast iets zijn van Spacer ofzo
haha dat denk ik niet! Maar ik hoop op een nummer rond 2007, veel goede shitwrote:Dat zou veeeeeeeeeeeeel te lame zijn. Hoop stiekem op Go Go Go ofzo
Ga maar meer uit van een nummer uit de laatste categorie...wrote:Ik denk toch The Prophecy of Immeasurably, maar het ligt eraan hoeveel nieuw publiek er gestemd heeft anders zal het vast iets zijn van Spacer ofzo
ik las al zoiets bij de releases, maar waar is de bron eigenlijk?wrote:... dat Zatox met een album gaat komen?
het zal eens geen twitter zijnwrote:o.a. inderdaadwrote:Stond op de twitter van zatox
Meh... Hij mag wel wat gaan variëren dan...wrote:... dat Zatox met een album gaat komen?
In dat geval ben ik benieuwd!wrote:Daar is hij zich wel van bewustwrote:Meh... Hij mag wel wat gaan variëren dan...wrote:... dat Zatox met een album gaat komen?
Housenation? On the Edge? Wreck the RMX?wrote:Dat zou veeeeeeeeeeeeel te lame zijn. Hoop stiekem op Go Go Go ofzo
Laten we het hopen! Dan denk ik dat dit een heeeel dik album kan worden!wrote:Daar is hij zich wel van bewustwrote:Meh... Hij mag wel wat gaan variëren dan...wrote:... dat Zatox met een album gaat komen?
wrote:DJ Duro - Pak een punt op 1
Daarom wordt Madness nog niet gedraaid zeker..wrote:... dat Zatox met een album gaat komen?
Kan er voor mij maar 1 zijn...........Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)wrote:Stampuh op 1?djtheprophet