CptCareless schreef:
Als ik dan toch met een eigen line-up zou moeten maken voor Hardbass zou ik hier wel enthousiast van worden. Zo heb je euforische classics tot en met de hedendaagse hardstyle een breed scala aan muziek. Qua mixwerk kunnen ze dan ook nog de Dediqated kant op en een megamix van 8 uur in elkaar draaien met 25 jaar aan muziek.
Warm-up: Deepack
Team Blue
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Technoboy ’n Tuneboy LIVE
Team Green
B-Front
Adaro
Phuture Noize
Theracords LIVE (Thera vs Geck-O)
Team Yellow
D-Sturb
Rejecta
E-Force
Radical Redemption LIVE
Team Red
Mutilator
Adjuzt
Element
Regain: Polish Punisher LIVE
En als het meer de classic kant op gaat zou je ook team rood kunnen vervangen voor een 'early' team aan het begin met Max Enforcer, The Beholder, Luna en Zany LIVE.
Min of meer dit,
Teams met namen die vandaag nog een grote rol spelen en ook mensen kunnen trekken van de afgelopen 10 jaar.
Dit in elk team, geen apart classic team.
Dit maakt elke set ook verrassend.
Je krijgt dan eigenlijk een beetje zoals de laatste Qlimax, maar dan met teams en een tikje meer Raw heavy, prima.