Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3072, 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
MWAT mag ik jouw gestrekte lans zien? :$


8=================================================================================================================================================================================================D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:
MWAT mag ik jouw gestrekte lans zien? :$


8=================================================================================================================================================================================================D


Speel jij soms honkbal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2026 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik dan toch met een eigen line-up zou moeten maken voor Hardbass zou ik hier wel enthousiast van worden. Zo heb je euforische classics tot en met de hedendaagse hardstyle een breed scala aan muziek. Qua mixwerk kunnen ze dan ook nog de Dediqated kant op en een megamix van 8 uur in elkaar draaien met 25 jaar aan muziek.

Warm-up: Deepack

Team Blue
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Technoboy ’n Tuneboy LIVE

Team Green
B-Front
Adaro
Phuture Noize
Theracords LIVE (Thera vs Geck-O)

Team Yellow
D-Sturb
Rejecta
E-Force
Radical Redemption LIVE

Team Red
Mutilator
Adjuzt
Element
Regain: Polish Punisher LIVE


En als het meer de classic kant op gaat zou je ook team rood kunnen vervangen voor een 'early' team aan het begin met Max Enforcer, The Beholder, Luna en Zany LIVE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2026 13:28 
 
Hardtraxxer

Doe maar gewoon niet! Hard Bass oude stijl, zonder dat teams gedoe graag!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2026 13:45 
 
Hardtraxxer

CptCareless schreef:
Als ik dan toch met een eigen line-up zou moeten maken voor Hardbass zou ik hier wel enthousiast van worden. Zo heb je euforische classics tot en met de hedendaagse hardstyle een breed scala aan muziek. Qua mixwerk kunnen ze dan ook nog de Dediqated kant op en een megamix van 8 uur in elkaar draaien met 25 jaar aan muziek.

Warm-up: Deepack

Team Blue
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Technoboy ’n Tuneboy LIVE

Team Green
B-Front
Adaro
Phuture Noize
Theracords LIVE (Thera vs Geck-O)

Team Yellow
D-Sturb
Rejecta
E-Force
Radical Redemption LIVE

Team Red
Mutilator
Adjuzt
Element
Regain: Polish Punisher LIVE


En als het meer de classic kant op gaat zou je ook team rood kunnen vervangen voor een 'early' team aan het begin met Max Enforcer, The Beholder, Luna en Zany LIVE.

Min of meer dit,

Teams met namen die vandaag nog een grote rol spelen en ook mensen kunnen trekken van de afgelopen 10 jaar.
Dit in elk team, geen apart classic team.
Dit maakt elke set ook verrassend.
Je krijgt dan eigenlijk een beetje zoals de laatste Qlimax, maar dan met teams en een tikje meer Raw heavy, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2026 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Doe maar gewoon niet! Hard Bass oude stijl, zonder dat teams gedoe graag!! :thumbsup:


Ja super logisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2026 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2026 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Team Blue
Juliëx
Vandal!sm
Vato
Barbaric Records Live

Team Green

Dimitri K
Akimbo
Partyraiser
Gezellige Uptempo Live

Team Yellow

Akira
Drokz
Noisekick
The Vizitor Live

Team Red

Noiseflow
Unicorn op K
GPF
???
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2026 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2026 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... het zondag open dag bij Antonis Verhuur is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2026 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
... het zondag open dag bij Antonis Verhuur is?

Die ervaring telt alleen bij 30+ graden, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
... het zondag open dag bij Antonis Verhuur is?

Die ervaring telt alleen bij 30+ graden, imo.

Tegen zo'n muur van strontlucht aanlopen is peak festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2026 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben proberende dit te kijken zonder subtitles

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2026 09:47 
 
Hardtraxxer

mwa valt wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
plaatje


Benieuwd naar de line up en de datum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13 februari 2027 wordt het gehouden las ik ergens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 11:59 
 
Hardtraxxer

Volgens mij gaan ze meerdere feesten organiseren. Ik ben benieuwd wat ze in petto hebben, ineens beginnen de kriebels toch te komen :love: .

10 oktober gaat er ook wat gebeuren begreep. Morgen weten we meer :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Volgens mij gaan ze meerdere feesten organiseren. Ik ben benieuwd wat ze in petto hebben, ineens beginnen de kriebels toch te komen :love: .

10 oktober gaat er ook wat gebeuren begreep. Morgen weten we meer :slow:


Op de site van der Valk site zijn al kamers te boeken voor en feest van B2S.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 08:19 
 
Hardtraxxer

Voordat het eraf werd gehaald stond er op de van de Valk Arnhem site, niet alleen B2S maar specifiek Hardbass voor idd 10 oktober.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat ze deze evenementen laten terugkomen dit jaar. En vooralsnog eenmalig. Maar dit kan toch haast niet op basis van de stemmen gedaan zijn? Je kon stemmen tot halverwege januari en Loudness is nu dus al begin april. Dat is echt onmogelijk te organiseren lijkt me.

Neemt niet weg dat het vet is dat dit terug komt. En ik gok zomaar wel weer wat vaker als het een succes wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vet dat ze deze evenementen laten terugkomen dit jaar. En vooralsnog eenmalig. Maar dit kan toch haast niet op basis van de stemmen gedaan zijn? Je kon stemmen tot halverwege januari en Loudness is nu dus al begin april. Dat is echt onmogelijk te organiseren lijkt me.

Neemt niet weg dat het vet is dat dit terug komt. En ik gok zomaar wel weer wat vaker als het een succes wordt.


Als je alle (oud-)evenementen van b2s bekijkt was het voorafgaand wel vrij aannemelijk dat Loudness in de top 3 ging eindigen tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2026 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha als dat dus niet zo was:
"Jullie wouden het niet persee terug, maar we waren al begonnen met organiseren, dus hierbij terug van weggeweest: Loudness!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog geen feest topic voor dus maar even hier: Loudness ook een nachtfeest.

Presale is begonnen.
Vorige  1 ... 3072, 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen