Kaartjes zijn ook maar €39,95wrote:Er is nog geen feest topic voor dus maar even hier: Loudness ook een nachtfeest.
Presale is begonnen.
Is dan wel op n zondag en in de nacht, maar vind dit wel aardig goedkoop nog.
Hardbass ook "maar" €79,95
Kaartjes zijn ook maar €39,95wrote:Er is nog geen feest topic voor dus maar even hier: Loudness ook een nachtfeest.
Presale is begonnen.
Gefeliciteerd! Hij klinkt goed ook
En wat voor eentje!wrote:Wist je dat mijn eerste plaat volgende week op Prospexx uit komt?!
Op Facebook ook dan hèwrote:Moridin voor het eerst in 15? jaar iets gepost heeft
https://www.facebook.com/photo?fbid=146 ... 7567761955
en eerste. Ik vind Radical zijn muziek prima om af en toe op te zetten en op te kickfisten als ik half bezopen in de kroeg sta. De volgende vergelijking is meer een vergelijking tussen menselijke gedrags patronen en gaat niet inhoudelijk in op Joey’s muziek (ik mag gewoon Joey zeggen want ik kwam hem een keer tegen op vakantie).wrote:... het aannemelijk is dat mensen van bass-heavy muziek houden omdat de subbass trillingen de vagus nervus stimuleren welke het parasympatische zenuwstel activeert en daarmee stress reducerend zou werken?
Valt me nou weer tegen van je.. basiskennis van een gemiddelde HT'er zou dit moeten zijn.wrote:nee dat wist ik niet!
Mijn tiktok brein trekt zo'n lap tekst niet dus eem TL-DR:wrote:Gigantische bak tekst
1. De schrijver vindt de muziek van Radical Redemption leuk voor feestmomenten, maar gebruikt hem vooral als voorbeeld om menselijk gedrag te verklaren.
2. Mensen hebben volgens hem een natuurlijke neiging om samen in een gedeelde, “intersubjectieve” werkelijkheid te geloven, wat samenwerking en groepsvorming versterkt.
3. Hij koppelt dit aan hedendaagse politiek: door mondiale problemen zoals klimaatverandering en migratie stemmen sommige mensen conservatiever om hun comfortabele positie te behouden.
4. Volgens hem is dat vergelijkbaar met hoe fans zich laten meeslepen in de donkere thema’s van Radical Redemption’s shows, ook al staan die symbolisch haaks op hun eigen welzijn.
5. In beide gevallen speelt hetzelfde psychologische mechanisme: mensen vormen een sterke “wij-groep” tegenover een vermeende vijand, iets wat diep in menselijke evolutie verankerd zit.
Thanks ik trok het ook niet.wrote: Mijn tiktok brein trekt zo'n lap tekst niet dus eem TL-DR:
Did you just assume my basiskennis?wrote:Valt me nou weer tegen van je.. basiskennis van een gemiddelde HT'er zou dit moeten zijn.wrote:nee dat wist ik niet!
Ja lijkt er wel op en juist super vet voor hem, wetende dat een nieuw project super goed loopt en dat die nu in een ander genre zijn creativiteit kwijt kan geeft ook een soort opluchting. Vond het al moeilijk te slikken dat er zo weinig vanuit NC kwam, dacht dat de motivatie gewoon op was, wat volkomen logisch klinkt na zoveel jaren trouwe dienst in de hardstyle.wrote:Net op een trance feest geweest en daar zat Bas (noisecontrollers) en ineens was die weg toen the Rocketman op ging treden... 1 +1 = 2???