Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2026 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Er is nog geen feest topic voor dus maar even hier: Loudness ook een nachtfeest.

Presale is begonnen.

Kaartjes zijn ook maar €39,95
Is dan wel op n zondag en in de nacht, maar vind dit wel aardig goedkoop nog.

Hardbass ook "maar" €79,95
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2026 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat mijn eerste plaat volgende week op Prospexx uit komt?!

https://www.instagram.com/reel/DUs8xGnj ... BiNWFlZA==
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2026 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wist je dat mijn eerste plaat volgende week op Prospexx uit komt?!

https://www.instagram.com/reel/DUs8xGnj ... BiNWFlZA==


Gefeliciteerd! Hij klinkt goed ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wist je dat mijn eerste plaat volgende week op Prospexx uit komt?!

En wat voor eentje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poh lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tyfusherrie Marhan, m'n oren bloeden. Verkoop nu al je studio apparatuur en ga iets anders doen. Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee klinkt inderdaad tof man, wilde gewoon wat anders zeggen dan de rest. Gefeliciteerd ouwe forumveteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aardig verhaal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2026 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
lkkr neuke
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 15:24 
 
Hardtraxxer

Moridin voor het eerst in 15? jaar iets gepost heeft

https://www.facebook.com/photo?fbid=146 ... 7567761955
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel behind the scenes info

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... het aannemelijk is dat mensen van bass-heavy muziek houden omdat de subbass trillingen de vagus nervus stimuleren welke het parasympatische zenuwstel activeert en daarmee stress reducerend zou werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 08:39 
 
Hardtraxxer

Forthehardest schreef:
Moridin voor het eerst in 15? jaar iets gepost heeft

https://www.facebook.com/photo?fbid=146 ... 7567761955


Op Facebook ook dan hè :whistle: . :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
... het aannemelijk is dat mensen van bass-heavy muziek houden omdat de subbass trillingen de vagus nervus stimuleren welke het parasympatische zenuwstel activeert en daarmee stress reducerend zou werken?

en eerste. Ik vind Radical zijn muziek prima om af en toe op te zetten en op te kickfisten als ik half bezopen in de kroeg sta. De volgende vergelijking is meer een vergelijking tussen menselijke gedrags patronen en gaat niet inhoudelijk in op Joey’s muziek (ik mag gewoon Joey zeggen want ik kwam hem een keer tegen op vakantie).

Mensen steken graag de koppen bij elkaar om in een intersubjectief gezamenlijk ideaal te geloven. Dit intersubjectief element bindt mensen. Het zit in onze genen, zorgt voor gemakkelijke samenwerking en is in principe de reden waarom mensen zo succesvol zijn (iemand hier Sapiens gelezen?).

Momenteel kan je stellen dat er een verschuiving plaatsvind naar het rechter politiek spectrum. De wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van levensstandaarden voor de gehele wereld. Veel mensen accepteren deze verandering niet omdat het hun comfortabele positie aantast en daardoor zijn ze geneigd conservatiever te stemmen. Dit terwijl hun luxepositie precies de oorzaak is van de onheil. Economische vluchtelingen kan je bijvoorbeeld terugleiden tot neokolonialisme ten dienste van goedkope producten in de supermarkt van de westerse consument. Politieke vluchtelingen kan je vaak terugleiden tot omgevingsfactoren, zoals klimaatverandering (veroorzaakt door het westen), vervuiling (veroorzaakt door het westen), en demografische factoren (ontwikkelingslanden hebben vaak de demografische transitie niet kunnen voltooien door neokolonialisme van het westen) en ultimately globalisering (kapitalistische groeidrang, een idee uit het westen). Klimaatverandering is een probleem van ons neoliberaal / kapitalistisch economisch model wat oneindige groei op een eindige groei probeert te realiseren zonder daar de volledige kostprijs voor te betalen.

Hoe trek ik nou in godsnaam de vergelijking met Radical Redemption?

De intersubjectieve realiteit is bij Radical Redemption heel krachtig, dat kan je merken aan de mate waarin zijn publiek zich laat meeslepen door zijn performance, de teksten en de achterliggende gedachte van zijn act. Je ziet dat mensen erin meegaan, terwijl zijn act, muziek en thema vaak doem, dood en verderfenis propageren. Hier zag ik de vergelijking; mensen kiezen ervoor om deel uit te maken van een intersubjectieve realiteit, terwijl het inherent haaks staat op een duurzame continuïteit van hun leven of levensomstandigheden. Mensen kiezen ervoor om de gevaren te accepteren, om zelf een comfortabel leven te hebben of in Radical zijn geval, een leuke tijd te hebben. Gelukkig wordt wat Radical met zijn act, muziek en thema propageert niet voltrokken, maar hetzelfde psychologische effect ligt mijn inziens aan de grondslag. Tegelijkertijd; de mensen die rechts stemmen gaan er van uit dat hun problemen ook niet werkelijkheid worden door daadwerkelijk rechts te stemmen.

Daarnaast zie je in beide gevallen sterk het gevoel van een ‘wij’ creëren tegen een gezamenlijke vijandige entiteit. Dat is een duidelijk product van menselijke evolutie. Mensen die zich konden verenigen tegenover een gemeenschappelijk obstakel of vijandigheid waren succesvoller in het evolutieproces.

Welkom in mijn hersenpan. Dit doet mijn hoofd elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee dat wist ik niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tl;dr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2026 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mand
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel gezeik met dat techno-gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
nee dat wist ik niet!

Valt me nou weer tegen van je.. basiskennis van een gemiddelde HT'er zou dit moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gigantische bak tekst


Mijn tiktok brein trekt zo'n lap tekst niet dus eem TL-DR:

Citaat:
1. De schrijver vindt de muziek van Radical Redemption leuk voor feestmomenten, maar gebruikt hem vooral als voorbeeld om menselijk gedrag te verklaren.
2. Mensen hebben volgens hem een natuurlijke neiging om samen in een gedeelde, “intersubjectieve” werkelijkheid te geloven, wat samenwerking en groepsvorming versterkt.
3. Hij koppelt dit aan hedendaagse politiek: door mondiale problemen zoals klimaatverandering en migratie stemmen sommige mensen conservatiever om hun comfortabele positie te behouden.
4. Volgens hem is dat vergelijkbaar met hoe fans zich laten meeslepen in de donkere thema’s van Radical Redemption’s shows, ook al staan die symbolisch haaks op hun eigen welzijn.
5. In beide gevallen speelt hetzelfde psychologische mechanisme: mensen vormen een sterke “wij-groep” tegenover een vermeende vijand, iets wat diep in menselijke evolutie verankerd zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Mijn tiktok brein trekt zo'n lap tekst niet dus eem TL-DR:


Thanks ik trok het ook niet.

corneelwr schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
nee dat wist ik niet!

Valt me nou weer tegen van je.. basiskennis van een gemiddelde HT'er zou dit moeten zijn.


Did you just assume my basiskennis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net op een trance feest geweest en daar zat Bas (noisecontrollers) en ineens was die weg toen the Rocketman op ging treden... 1 +1 = 2???
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Net op een trance feest geweest en daar zat Bas (noisecontrollers) en ineens was die weg toen the Rocketman op ging treden... 1 +1 = 2???


Ja lijkt er wel op en juist super vet voor hem, wetende dat een nieuw project super goed loopt en dat die nu in een ander genre zijn creativiteit kwijt kan geeft ook een soort opluchting. Vond het al moeilijk te slikken dat er zo weinig vanuit NC kwam, dacht dat de motivatie gewoon op was, wat volkomen logisch klinkt na zoveel jaren trouwe dienst in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah the Rocketman heeft recentelijk op IG gezet dat ie vader wordt en mr Noisecontrollers heb ik al ooit eens wat van zijn kroost door een winkelcentrum in Utrecht zien slepen.
Vorige  1 ... 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen