Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3071, 3072, 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Hard bass classics overdag in de herfst pls


Ja, laten we feesten die nooit classics feesten zijn geweest ook om gaan dopen tot classic feesten, want die zijn er nog niet genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/DTdO_EDDIcM ... F5dA%3D%3D

Citaat:
Anderex Presents: The Simulation

Reality was a construct.
History lost its order.

Renaissance.
Industrial Revolution.
Digital Dystopia.
The Collapse.

World by world.
Era by era.

Enter The Simulation.

Premiere at the Ziggodome: Gearbox Grand Prix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Deuntje schreef:
Hard bass classics overdag in de herfst pls


Ja, laten we feesten die nooit classics feesten zijn geweest ook om gaan dopen tot classic feesten, want die zijn er nog niet genoeg!

Eens. Hardbass an sich wel lachen maar beperk die classics tot maximaal 1 team (binnenkomer) of helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://www.b2s.nl/25/

Euphoria plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Deuntje schreef:
Hard bass classics overdag in de herfst pls


Ja, laten we feesten die nooit classics feesten zijn geweest ook om gaan dopen tot classic feesten, want die zijn er nog niet genoeg!


Hard bass met huidige muziek is toch kut

Mss beter dan a laptop Dedicated of Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
pim__ schreef:
Had het toevallig vorige week nog over pussy lounge en dat ik daar nog wel eens heen wil. Vond dat errug leuk. Maar zal natuurlijk wel HB worden.


Er staat nergens dat het niet om meer events gaat :P Zou Pussy Lounge ook wel weer terug willen zien. Zelf gekozen voor Loudness, Knockout, Thrillogy, Euphoria en Hard Bass. Zou voor alle 5 zonder twijfel weer een kaartje halen.


Stem dan pussy lounge lul :kiss2:

Maar inderdaad, wellicht meer feesten al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk gezien de huidige markt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Deuntje schreef:
Hard bass classics overdag in de herfst pls


Ja, laten we feesten die nooit classics feesten zijn geweest ook om gaan dopen tot classic feesten, want die zijn er nog niet genoeg!


Hard Bass éénmalig laten terugkomen zou toch wel echt een soort tribute naar oude edities meoten worden wmbt...

Ik wil een 165 BPM turbo raw set van E-Force Rebellion en Warface in team red. En uiteraard beginnen met de meest mierzoete over the top mee blér hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Deuntje schreef:
Hard bass classics overdag in de herfst pls


Ja, laten we feesten die nooit classics feesten zijn geweest ook om gaan dopen tot classic feesten, want die zijn er nog niet genoeg!


Hard Bass éénmalig laten terugkomen zou toch wel echt een soort tribute naar oude edities meoten worden wmbt...

Ik wil een 165 BPM turbo raw set van E-Force Rebellion en Warface in team red. En uiteraard beginnen met de meest mierzoete over the top mee blér hardstyle.

DJ Blear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, deze icoon moet er wel staan. Weet alleen niet of zijn agenda dat toe laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit nog best wel potentie in zo'n terugkerend feest. De dingen die Fantazoo noemt trekken mij ook wel. Ik zou daar best nog eens heen willen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

de gedachte van een Hard Bass is leuk maar je kan het niet naar verschillende doelgroepen gaan pitchen want dat is de hele reden dat het dood is.

Als je het beperkt tot 1 classic team en je bijvoorbeeld werkt met hokjes als OG raw, Classics, euforisch aangevuld met hedendaagse publiekstrekkers van gearbox/spoontech dan ga je die toko ook niet uitverkopen.

Hard Bass is nostalgie maar als je met verschillende teams en stijlen gaat werken denk ik niet dat het een succes wordt.

De enige versie die gaat werken is of een volledige classic editie of een volledige hedendaagse versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom denk ik dat een Thrillogy veel beter werkt.

Dan neem je Rebelion/D-block&S-te-fan/Partyraiser als hosts ofzo en dan heb je denk ik best een breed spectrum te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
de gedachte van een Hard Bass is leuk maar je kan het niet naar verschillende doelgroepen gaan pitchen want dat is de hele reden dat het dood is..


Denk dat een eenmalige terugkeer van het concept dat terugkijkt op de succesvolle aspecten van Hard Bass. (niet persé een classics editie, maar wel met veel throwbackmomentjes qua tracks). Een heleboel oude fans van het feest weer naar het Gelredome sleept.

Ik heb echt een hele groep mensen om mij heen die al jaren geen feesten gaan (ook geen classics feesten) maar instant hyped zijn bij de (hopelijk) mogelijkheid om nog één keer Hard Bass mee te maken.

Ik geloof daar wel in. (mits ze de invulling van de teams nailen natuurlijk, dat is dan wel de uitdaging).

Thrillogy was ook mega, bezocht ik ook trouw, maar dat concept mist wel een beetje impact ofzo als je het 25 jarig bestaan van B2S wil vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

imo zou het logisch zijn om voor een 25-jarig jubileum niet alleen eenmalig een concept terug te brengen, maar dan incl hoogtepunten van de afgelopen edities, in ieder geval voor een concept als hardbass.
De scene van nu ligt simpelweg te ver uit elkaar waardoor degenen die de eerste 2 teams top vinden de rest helemaal kut vinden en vice versa.
Paar teams die in t verleden op hardbass een memorabel setje hebben gedraaid terughalen bijvoorbeeld.

RTM93 schreef:
Daarom denk ik dat een Thrillogy veel beter werkt.

Dan neem je Rebelion/D-block&S-te-fan/Partyraiser als hosts ofzo en dan heb je denk ik best een breed spectrum te pakken

Dit zou ik wel toejuichen. Wellicht Rebelion wisselen voor een D-Sturb of E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
De scene van nu ligt simpelweg te ver uit elkaar waardoor degenen die de eerste 2 teams top vinden de rest helemaal kut vinden en vice versa.


Dat was alle edities van Hard Bass al wel een ding toch.

Denk idd niet dat ze een Mutilator Dual Damage Kruelty team moeten maken in team red. Beetje gevestigde namen die al een geschiedenis hebben met optreden op hard bass lijkt me wel logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat was alle edities van Hard Bass al wel een ding toch.

Werd idd steeds meer een ding ja, maar voor mn gevoel is dat sinds de laatste hardbass alleen maar erger en erger geworden.
Als ze wel voor hedendaagse namen blijken te gaan moet ik zelf ook nog maar zien of ik erheen wil, terwijl ik me opzich nog redelijk kan vermaken op beide uitersten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmy Trumpet, Harris & Ford, Da Tweekaz, Tony Junior & Outsiders in één team :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Timmy Trumpet, Harris & Ford, Da Tweekaz, Tony Junior & Outsiders in één team :woot:


Onironisch heb ik nog liever GPF vs ketamine eenhoorn dan deze apres ski treurnis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Timmy Trumpet, Harris & Ford, Da Tweekaz, Tony Junior & Outsiders in één team :woot:


Onironisch heb ik nog liever GPF vs ketamine eenhoorn dan deze apres ski treurnis.


edgy take
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Timmy Trumpet, Harris & Ford, Da Tweekaz, Tony Junior & Outsiders in één team :woot:


Onironisch heb ik nog liever GPF vs ketamine eenhoorn dan deze apres ski treurnis.


edgy take



Voor mij is bovengenoemde bier en tieten blér simpele zielen hardstyle gewoon het meest kutte dat er bestaat, waarbij de 2 laatstgenoemde het ook nog eens combineren met iets soortgelijks kuts (Nederlandstalig). GPF en UoK geven tenminste toe dat ze een meme zijn en hun muziek voor de grap is. Zou driekwart van de bovenstaande lijst ook eindelijk eens moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is entertainment, dat is het enige wat telt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb t andersom, dus wat moet je nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik heb t andersom, dus wat moet je nou?


kom schoolplein straks na skorro neem al je matties mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho ho nee nee dit is Hardtraxx dit doen we door als ware toetsenbord ridders in volle vaart met gestrekte lans elkaar van ieders bureaustoel te lanceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2026 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MWAT mag ik jouw gestrekte lans zien? :$
Vorige  1 ... 3071, 3072, 3073, 3074, 3075, 3076, 3077, 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen