Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3070, 3071, 3072, 3073, 3074, 3075, 3076 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/DSSxJoyDQlG ... NwajNsb3hi

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 15:40 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
https://www.instagram.com/p/DSSxJoyDQlG/?img_index=1&igsh=YTFhZWNwajNsb3hi

:corn:


1 event niet uitverkocht (door gewoonweg 2 events achter elkaar met zowat dezelfde line-up te programmeren) en ze hebben het over: if you shout for a sound, but don’t show up, does it really exist?

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm wordt dat hele verhaal een beetje uit z’n verband gehaald en wordt er vooral afgegeven op de naam OG raw, niet op de sound of organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2025 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel hout snijden dat artikel. Gaat vooral dat die term er weer met de haren bijgesleept wordt maar zo gauw er een OG Raw feest is mensen toch "gewoon" voor de classics kiezen en niet open staan voor de nieuwere dingen.

Dat OG Raw een beetje een flut term is waar alleen een hele luide minderheid zich hard voor maakt dat is al langer duidelijk. Kun je uiteraard niet volledig hangen aan dat Shockerz mislukt was (ivm Origins daarvoor) maar ook los van dat voorbeeld kun je dat wel duidelijk merken.

Vind het erg vet wat een Regain/Nightcraft enzv allemaal doen nu hoor. Maar het is gewoon weer typisch hardstyle dat dat allemaal weer in zo'n afgeblokt hoekje moet zitten en daarnaast beperkt het ook wel een beetje je toekomstvisie om alleen maar op oude sounds te blijven leunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2025 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

meh , ik houd het erbij dat er gewoon teveel feesten te dicht op elkaar zaten waardoor Shockerz het niet haalde met hun line up.

Niet vergeten dat heel veel feesten uberhaupt moeite hebben met verkopen van tickets..

ik vind het niet zoveel met de term of artiesten te maken te hebben maar meer met de economie van nu.

Daarover gesproken:

Freshtival gaat zijn kaarten juist flink goedkoper maken. 44eu voor een dagkaart. Daartegenover staat wel dat de line up waarschijnlijk dichter bij huis gezocht wordt.

https://archive.ph/iFNR1

Citaat:
Freshtival verandert concept: kaartje gaat veel minder kosten
Freshtival gooit het format om. De laatste jaren betaalden bezoekers 70 á 80 euro voor een dagkaartje. Voor het evenement in 2026 betaalt de Freshtival-ganger 44 euro per ticket. De organisatie wil terug naar de kern.
Job Rouhof
17 december 2025, 17:00
Freshtival is al jaren een begrip in Twente. Het evenement werd groter, de ticketprijzen werden duurder. „Het concept werkte, de bezoekersaantallen stegen. Maar intern ontstond steeds vaker de discussie of groter en duurder wel bij Freshtival past”, zegt organisator Eric van Oosterbaan.
„De afgelopen jaren is gebleken dat we enorm gegroeid zijn in het Ruhrgebied en buiten Overijssel. Ik wil niet zeggen dat we onszelf uit het oog zijn verloren, maar de identiteit van Freshtival veranderde. We hebben gezegd tot hier en niet verder.”
Festivalterrein op de schop
De organisatie gaat het festivalterrein anders inrichten. Freshtival kiest er voor om de stages, camping en alle voorzieningen op het Rutbeek te laten plaatsvinden. Tijdens de vorige edities waren er parkeerplekken buiten het festivalterrein.
„Dat is niet ten gunste van de festivalbeleving. Vorig jaar moesten festivalgangers 2,5 kilometer lopen om het terrein te komen. Dat is niet ideaal. En denk ook aan de kosten. Zoals het huren van de terreinen, de verlichting en beveiliging. Daar kunnen we op bezuinigen.”
Geen internationale artiesten
De organisatie wil ook af van de internationale artiesten, die een groot deel van het budget opslokken. „Denk aan hotelovernachtingen en privéjets. Daarom kiezen we nu voor sterke nationale artiesten en publieksfavorieten die passen bij het vriendenweekend.”
Freshtival is een van de eerste festivals die de ticketprijzen met tientallen euro’s naar beneden haalt. „Het is lang niet altijd meer zo dat festivalgangers meer dan 70 euro neerleggen voor een regionaal festival-kaartje. Het besluit is uit luxe, omdat we vinden dat het festival voor iedereen toegankelijk moet zijn.”
Terug naar de kern
Wat verandert er niet? De acht stages blijven, zodat een ieder kan genieten van zijn of haar muziekstijl. „Daarin onderscheiden wij ons als Twentse festivalorganisatie. „Juist door dichter bij onszelf te blijven, denken we dat het festival sterker wordt. We weten zeker dat ook mensen van buiten de regio dit gaan voelen”, zegt conceptbewaker Lars Ravenshorst.
Van Oosterbaan verwacht dat de veranderingen te realiseren zijn en goed uit gaan pakken. „We zijn lang bezig geweest om de puzzel te leggen. Iedereen heeft meegedacht om de komende jaren een nieuwe koers te gaan varen. We moeten terug naar waar Freshtival voor bedoeld en bedacht is. Daar staan we voor.”



Wat mij betreft een goeie insteek. En een dikke middelvinger naar de artiesten met die torenhoge gages.
Hardstyle artiesten en agencies, kijk eens in de spiegel en ga eens na wat je echt kan doen voor je bezoeker zodat ze weer naar feesten kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2025 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je even door de line up van 2025 kijkt zie je Timmy Trumpet als grote naam op de zaterdag, Dimitri Vegas & Like Mike op de zondag. Dan weet je precies waar de opmerking over privéjets op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2025 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als je even door de line up van 2025 kijkt zie je Timmy Trumpet als grote naam op de zaterdag, Dimitri Vegas & Like Mike op de zondag. Dan weet je precies waar de opmerking over privéjets op slaat.


+ Zijn er daadwerkelijk mensen in NL die het gaaf vinden wat zij doen? Heb het idee (maar misschien is dat alleen hier) dat we daar te nucher voor zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2025 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een mooie ontwikkeling zo! Nu nog Fantasy Island terugbrengen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2025 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Eerste aflevering staat online! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2026 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardcore legende Bass-D is overleden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2026 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Hardcore legende Bass-D is overleden. :(

Vorig jaar Chosen Few en nu Bass-D :cry:
RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2026 11:18 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Hardcore legende Bass-D is overleden. :(


RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.b2s.nl/25/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://www.b2s.nl/25/

Gestemd op Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 21:21 
 
Hardtraxxer

Ik ook Hardbass! Ik ben benieuwd wat er gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% Genesis, maar zal wel weer bij de enige 10 stemmers ofzo zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze gaan het bekendmaken in hun agenda op 11 feb en wordt dit jaar georganiseerd.
Ik heb het idee dat ze het al lang hebben geprogrammeerd, zoiets doe je niet even in een paar maanden regelen.
Mijn gok: Hard Bass in het Gelredome ongeveer op de datum van Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard bass classics overdag in de herfst pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2026 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ze gaan het bekendmaken in hun agenda op 11 feb en wordt dit jaar georganiseerd.
Ik heb het idee dat ze het al lang hebben geprogrammeerd, zoiets doe je niet even in een paar maanden regelen.
Mijn gok: Hard Bass in het Gelredome ongeveer op de datum van Qlimax.

Tuurlijk, is allemaal al rond. Dat stemmen is gewoon e-mailtjes harken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maakt de hype voor een nieuwe Hard Bass editie niet minder groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Railion schreef:
hurricane schreef:
Ze gaan het bekendmaken in hun agenda op 11 feb en wordt dit jaar georganiseerd.
Ik heb het idee dat ze het al lang hebben geprogrammeerd, zoiets doe je niet even in een paar maanden regelen.
Mijn gok: Hard Bass in het Gelredome ongeveer op de datum van Qlimax.

Tuurlijk, is allemaal al rond. Dat stemmen is gewoon e-mailtjes harken

Dat is toch ook met releases of free releases.

''Zoveel likes en we gooien deze online''

Staat al lang vast, alleen maar likes harken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gestemd op Genesis en Knock Out!
Verloren stemmen denk ik, Hard Bass blijkt toch wel het meest geliefd onder de mensen.
Met een goede line up zal ik hem niet overslaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 13:52 
 
Hardtraxxer

Ook hier gestemd voor Knock Out! Altijd vreemd gevonden dat dit concept het nooit gehaald heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had het toevallig vorige week nog over pussy lounge en dat ik daar nog wel eens heen wil. Vond dat errug leuk. Maar zal natuurlijk wel HB worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2026 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Had het toevallig vorige week nog over pussy lounge en dat ik daar nog wel eens heen wil. Vond dat errug leuk. Maar zal natuurlijk wel HB worden.


Er staat nergens dat het niet om meer events gaat :P Zou Pussy Lounge ook wel weer terug willen zien. Zelf gekozen voor Loudness, Knockout, Thrillogy, Euphoria en Hard Bass. Zou voor alle 5 zonder twijfel weer een kaartje halen.
Vorige  1 ... 3070, 3071, 3072, 3073, 3074, 3075, 3076 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen