Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3067, 3068, 3069, 3070, 3071, 3072, 3073 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De opbouw is onderdeel van de show geworden. :D

Maar keurig geflikt daar met z'n allen.
Had niet verwacht dat ze zo snel konden beginnen met demonteren/slopen van de verbrande stage. En het gebied veilig weten te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen kijken hun ogen ook uit zo :D Maar idd petje af voor al die mensen die in 24-36 uur iets hebben gedaan wat eigenlijk onmogelijk leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die gasten van de LED schermen zullen wel immense druk ervaren. Alle ogen op hen gericht terwijl LED normaal een beetje "bijzaak" is (als je een fuckup maakt, dan valt het minder op tussen al het vuurwerk/licht etc)

Echt bizar vette visuals die ze laten zien. Op een of andere manier kan ik deze "less is more" setup wel waarderen.
Ook gaaf dat ze gewoon alsnog wat vuurwerk tussendoor hebben weten te proppen en zelfs flammenwerpers. Ze voegen nogsteeds elke minuut wat toe aan de stage. Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar wat ze lieten zien tijdens Amok, die laatste plaat met alle telefoons en dan toch vuurwerk erbij!

En dan Axwell met een aangepast intro, niet normaal dat daar nog aan gedacht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En veeel minder telefoons, misschien wordt dit wel nieuwe standaard ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Die gasten van de LED schermen zullen wel immense druk ervaren. Alle ogen op hen gericht terwijl LED normaal een beetje "bijzaak" is (als je een fuckup maakt, dan valt het minder op tussen al het vuurwerk/licht etc)

Echt bizar vette visuals die ze laten zien. Op een of andere manier kan ik deze "less is more" setup wel waarderen.
Ook gaaf dat ze gewoon alsnog wat vuurwerk tussendoor hebben weten te proppen en zelfs flammenwerpers. Ze voegen nogsteeds elke minuut wat toe aan de stage. Respect


's Avonds zag er ook echt wel tof uit.
Intieme rave party is het weer geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
En veeel minder telefoons, misschien wordt dit wel nieuwe standaard ???

Minder om naar te kijken, minder selfie materiaal, dichter op de dj's, misschien zelfs meer dansen...
Een geluk bij een ongeluk misschien?

Wellicht een reden om opnieuw naar het design van hoofdpodia te kijken. Is groter altijd beter? Komt het de sfeer wel te goede? Om het over de kosten maar niet te hebben nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 12:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Deuntje schreef:
En veeel minder telefoons, misschien wordt dit wel nieuwe standaard ???

Minder om naar te kijken, minder selfie materiaal, dichter op de dj's, misschien zelfs meer dansen...
Een geluk bij een ongeluk misschien?

Wellicht een reden om opnieuw naar het design van hoofdpodia te kijken. Is groter altijd beter? Komt het de sfeer wel te goede? Om het over de kosten maar niet te hebben nog..


Doe volgend jaar nog eens een karige stage op tomorrowland en het jaar erop komt er niemand meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Harrold schreef:
hurricane schreef:
Deuntje schreef:
En veeel minder telefoons, misschien wordt dit wel nieuwe standaard ???

Minder om naar te kijken, minder selfie materiaal, dichter op de dj's, misschien zelfs meer dansen...
Een geluk bij een ongeluk misschien?

Wellicht een reden om opnieuw naar het design van hoofdpodia te kijken. Is groter altijd beter? Komt het de sfeer wel te goede? Om het over de kosten maar niet te hebben nog..


Doe volgend jaar nog eens een karige stage op tomorrowland en het jaar erop komt er niemand meer


Lijkt me ook. Want met zo'n random mainstage line up en 'karige' stage+show ga je toch geen mensen van over de wereld meer trekken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2025 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfect, dan kan ik eens een keer tickets fixe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2025 18:04 
 
Hardtraxxer

Wat is het toch een event (L) . Zo genoten afgelopen vrijdag! ‘Stage’ totaal niet gemist, sfeer was net zo goed als altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt bizar wat ze daar nog hebben weten op te bouwen, gewoon nog inclusief pyro's en vuurwerk. Hulde voor de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2025 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SO terug naar Cryex!

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 19:54 
 
Hardtraxxer

SQREUR schreef:
SO terug naar Cryex!


Wat een goede podcast en een leuke vent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een top podcast je kan lekker praten @cryex. Het ga je goed bij EoL. Ik mis Qapital ook wel vond dat altijd een mooi concept met de draaiende stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imperatorz houd op...

https://hardnews.nl/imperatorz-neemt-af ... ct-steken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer. Laatste jaar vond ik hem niet zo goed meer maar daarvoor kon ik wel van zijn setjes genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer voor hem, maar wat maakte hij een kutmuziek laatste tijd ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators en Aftershock met een duo-concept komen genaamd BASS SHOCK en hier ook een album aan verbinden.

Interesse wel gewekt met hun laatste samenwerkingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Bass Modulators en Aftershock met een duo-concept komen genaamd BASS SHOCK en hier ook een album aan verbinden.

Interesse wel gewekt met hun laatste samenwerkingen :)


Heel benieuwd wat hier uit gaat komen! In potentie hele leuke platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Shock.... tsja, de naam wekt nou niet echt enthousiasme op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij morgen debuut ons maken op A.D.M. Hardstyle Radio om 18:00 met een speciaal setje; een tijdreis door de jaren van hardstyle, waar elk jaar één nummer krijgt tussen 2000 en 2025 (en niet de standaard hitjes;)).

https://hardstyleradio.nu/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vond ik de minst leuke aflevering tot nu toe eigenlijk. Terwijl Vertile best een bijzonder verhaal heeft volgens mij. Hele eigen stijl met eigen zang en bizar snel van voor het eerst hardstyle luisteren naar het Defqon anthem...

Beetje rommelige podcast dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit vond ik de minst leuke aflevering tot nu toe eigenlijk. Terwijl Vertile best een bijzonder verhaal heeft volgens mij. Hele eigen stijl met eigen zang en bizar snel van voor het eerst hardstyle luisteren naar het Defqon anthem...

Beetje rommelige podcast dit keer.


Mee(s) eens in deze, mijn aanname is dat dit waarschijnlijk opgenomen is na het interview met Q en Vertile heeft zijn verhaal laatst nog gedaan bij Plafonddienst. Komt dus niet helemaal lekker los
Vorige  1 ... 3067, 3068, 3069, 3070, 3071, 3072, 3073 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen