Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3068, 3069, 3070, 3071, 3072, 3073, 3074 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 07:53 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Hardtraxx mentioned. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 15:44 

Hardtraxx Veteran

^Graag timestamp, kan hier never een uur naar luisteren Rikkert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 16:35 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
^Graag timestamp, kan hier never een uur naar luisteren Rikkert.

8:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 22:00 

Hardtraxx Veteran

https://www.bd.nl/brabant/bekend-hardst ... e~a79cab45

Citaat:

HILVARENBEEK/BEST - Voor velen was het een emotioneel weekend: het hardstyle-duo Frequencerz speelde zijn allerlaatste set op de mainstage van Decibel Outdoor. Niels Koster uit Best en Pepijn Hol uit Blaricum sloten er hun carrière van ruim 15 jaar met trots af. „Het voelde echt alsof alles samenkwam.”

„Het was heel speciaal maar ook beladen om ons laatste optreden als Frequencerz juist op Decibel te mogen doen”, zegt Niels Koster. „Echt iedereen die ik erbij wilde hebben, die was aanwezig.”

De set werd afgesloten met een bijzondere touch: ze deelden het podium met dj’s waarmee ze in de afgelopen jaren hadden samengewerkt. ,,Samen afsluiten was heel vet, maar ook intens. Het voelde echt als het einde van een tijdperk.”

Frequencerz begon in 2006, toen Niels als dj op internetradio draaide en Pepijn hem benaderde met de muziek die hij maakte. Samen besloten ze verder te gaan en in 2009 tekenden ze hun eerste platencontract bij het label Fusion in Brabant, onder leiding van dj Zany.

Wat volgde was een succesverhaal van meer dan 1870 optredens wereldwijd. Festivals als Defqon.1, Intents, en Qlimax werden vaste prik voor hen. Eén van de meest bijzondere momenten blijft de eerste keer op Qlimax: „Ik kwam daar vroeger zelf als bezoeker. Dat ik er zelf mocht draaien was echt een droom die uitkwam.”

Frequencerz werd al snel bekend door een eigen stijl: iets steviger dan de hardstyle die toen bestond en tegen de haren van de mainstream in. „We hadden altijd een rebels randje. Niet beter of slechter, maar gewoon typisch ons,” zegt Koster.

Kiezen voor een andere weg

Hoewel Frequencerz jarenlang succesvol bleef, kwam de coronaperiode als een keerpunt. „De muziek veranderde en voor mij ging de passie langzaam weg. De stijl die wij zo graag maakten, was niet meer zo populair en ik merkte dat ik steeds minder plezier haalde uit het dj-leven.”

Tijdens de pandemie investeerde Koster meer tijd in zijn software- en AI-bedrijf dat inmiddels flink gegroeid is. „We groeien uit onze voegen. Ik heb nu zeventig man personeel. Het voelde alsof de tijd rijp was om een bewuste keuze te maken. Ik wilde afsluiten op mijn hoogtepunt, met opgeheven hoofd.”

Pepijn Hol blijft actief in de muziek, terwijl Niels Koster zich nu volledig richt op zijn bedrijf en meer tijd besteedt aan zijn gezin. „De afgelopen jaren waren geweldig, maar ook zwaar. Ik was constant weg. Nu is het moment om meer tijd te hebben voor mijn kinderen en familie, die ik zoveel heb moeten missen.”

Bijzondere herinneringen

Van alle optredens blijft het optreden in Zuid-Korea in 2018 Koster het meest bij. „Dat was onze eerste keer daar. We wilden iets speciaals doen voor de mensen, dus we remixten een bekend Koreaans nummer in onze eigen stijl. Mensen stonden te huilen tijdens onze set. Blijkbaar zat er een diepe emotie achter dat nummer; ze waren ons enorm dankbaar. Dat blijft een van de mooiste momenten ooit.”

Een passend afscheid

Het afsluiten van hun carrière op Decibel voelde voor Frequencerz vertrouwd. ,,Van de organisatie tot de fans: alles klopte. Het was intens, maar vooral heel mooi.”

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 08:17 

Hardtraxx Veteran

Toch wel een erg knappe beslissing. Maar is toch genieten als je een goed lopend bedrijf al achter de hand hebt en je vanaf nu nagenoeg elk weekend lekker thuis bij je gezin kan zijn. Kan me zo goed voorstellen dat het op een gegeven moment heel dubbel is om elk weekend ergens te moeten draaien. Vet om te doen, maar thuis is op een gegeven moment toch veel belangrijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 08:43 

Hardtraxx Veteran

1870 optredens,de tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 09:00 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ze definitief gestopt zijn, maar ook wel een begrijpelijke keuze als je ook een bedrijf te leiden hebt en je moet toch gaan kiezen.. Mooie legacy hebben ze achter gelaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 09:58 

Hardtraxx Veteran

Ik vond op een gegeven moment op zaterdag een uitwedstrijd voetballen tegen FC Bal op t dak 5 al zonde van mijn tijd met het gezin in het weekend... Speelde mn laatste wedstrijd alleen niet voor zoveel duizend man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2025 06:47 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ weer muziek gaat maken?
Wel hobbymatig, maar hij laat binnenkort een nieuwe studio bouwen.

Verdere tekst en uitleg waarom hij ook is gestopt destijds:
Scope DJ / Dennis Koehoorn schreef:
@andersandhisvinyls ? Define "insanely"? The things people come up with.... anyway to settle the score once and for all: yes I quit the dj life, yes I also became a believer- though not "insanely" whatever that means - and the reason for quitting music was manifold, not because of religion alone or anything. I didn't like where the scene was headed for a while and needed to be honest with myself whether I wanted to continue that life, also looking toward the future. Becoming a believer definitely helped with the decision but would also have stopped otherwise. I needed stability and a normal rhythm of life and wasn't happy in that world anymore. I couldn't see myself doing that, especially not for a main source of income, for much longer. To answer the question of whether I am involved in music: I haven't been, because getting 1 son and then another 2 sons /twins in 1.5 years time takes up a lot of time, but now we're moving to a new house (also I live in Emmeloord, not Kampen - only lived there for a few years ) I am building a new studio. I already have the new speakers etc. But it will be for hobby, whenever I have some time, no pressure. Btw thanks for the post/ tribute @history_of_hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 18:51 

Hardtraxxer

Sziget het ook zwaar heeft.
https://festileaks.com/2025/10/toekomst ... enverlies/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 22:19 

Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Wist je dat...

...er na anderhalve maand eindelijk weer iets gepost is in het Wist je dat topic? Is dit een record?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 09:33 

Hardtraxx Veteran

François Prijt (Hardcore DJ Chosen Few) is overleden. Hij is 53 jaar geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 10:30 

Hardtraxx Addict

3voor12 heeft een docu over de Defqon eindshow gemaakt, die 16 oktober te zien is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 10:38 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
3voor12 heeft een docu over de Defqon eindshow gemaakt, die 16 oktober te zien is.

Nice! Ga zeker kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 15:03 

Hardtraxx Addict

Voor diegene die zin hebben aan een Hardtrance Classics setje...
Ik ben vanavond live te horen at OOG Radio te Groningen, via https://www.oogtv.nl/stream/popup_radio.php van 21:00 - 22:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 19:31 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Kryptica schreef:
Wist je dat...

...er na anderhalve maand eindelijk weer iets gepost is in het Wist je dat topic? Is dit een record?

Mijn post over het hoofd gezien soms?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 19:59 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Kryptica schreef:
Wist je dat...

Mijn post over het hoofd gezien soms?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 08:41 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2025 23:37 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2025 14:44 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:

Dit soort inkijkjes zijn altijd interessant. Had van mij nog wel wat dieper gemogen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 12:03 

Hardtraxx Veteran

The Prophet komt met een album als ode aan Thomas Duddridge. Komt 24 oktober uit en bevat zowel released als unreleased spul waar ze samen aan gewerkt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 14:57 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Kickzaag schreef:

Dit soort inkijkjes zijn altijd interessant. Had van mij nog wel wat dieper gemogen. :D

agree
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 17:11 

Artiest

Afbeelding

Wist je dat ons debuutalbum LIFEH4CK vrijdag 24 oktober uitkomt, en we ook een limited vinyl als pre-order uitgebracht hebben? :D

https://www.dirtyworkz.lnk.to/LIFEH4CK
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 17:13 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Had van mij nog wel wat dieper gemogen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 16:59 

Hardtraxxer

Ze zijn nog lekker aan het harken bij Frequencerz eerst decibel live set als nieuwe nummers uploaden op spotify (wat echt super irritant is)

En nu Medium Rare Vinyl uitbrengen. (wel gelijk gekocht :x )
https://merchandise.hardstyle.com/produ ... 5956237636
Vorige  1 ... 3068, 3069, 3070, 3071, 3072, 3073, 3074 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen