Citaat:
Burgemeester van Rumst bevestigt: knoop rond Tomorrowland wordt niet voor vanavond doorgehakt
Verdere communicatie of beslissingen over Tomorrowland worden wellicht pas rond of na 18.00 uur meegedeeld, bevestigt Jurgen Callaerts, burgemeester van Rumst. De moeilijke puzzel wordt op dit eigenste moment gelegd door hulpdiensten, productiemedewerkers van het festival en lokale politici. De eindbeslissing ligt bij de burgemeester van Boom, Jeroen Baert - met een adviserende rol van de brandweer.
Revolting Against schreef:
Ik snap best (zeker uit financieel oogpunt) dat ze het door willen laten gaan, maar om nou in minder dan 24 uur een 'waardige' mainstage uit de grond te stampen lijkt me ook niet heel veilig. Een oud collega van mij deed de opbouw voor o.a. Defqon en Tomorrowland, maar als je ziet wat voor veiligheidsvoorschriften daar bij komen kijken is dit niet iets wat je even snel doet.
Dat niet alleen maar het is midden festival seizoen waar haal je überhaupt een lading apparatuur vandaan op zo'n korte termijn. Alles is verhuurd op dit moment.