Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3065, 3066, 3067, 3068, 3069, 3070, 3071 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:

Nice find! Heel interessant interview met ook wat backstage informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Tomorrowland mainstage staat in brand.
https://x.com/BrenCM5/status/1945525367076274571

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... d_on_fire/
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e_on_fire/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, janken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan gek, geen kleine fik :cry: Er blijft gewoon niets meer van t podium over :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuck wat verschrikkelijk zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weg is het podium al :cry:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar zeg, nachtmerrie voor de organisatie waar maanden van voorbereiding en tonnen aan spullen even in vlammen op gaat... Heel sneu.

Hopelijk krijgen ze het enigszins onder controle en weten ze nog alternatieven te bendenken om het door te laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Bizar zeg, nachtmerrie voor de organisatie waar maanden van voorbereiding en tonnen aan spullen even in vlammen op gaat... Heel sneu.

Hopelijk krijgen ze het enigszins onder controle en weten ze nog alternatieven te bendenken om het door te laten gaan.

Dat door laten gaan kun je denk ik wel vergeten. Waar laat je tienduizenden mensen op het rest van het terrein?
Een terrein wat waarschijnlijk ook bezaait ligt met stukjes verbrand hoofpodium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe het klein begon...
Afbeelding

En hoe het eindigt..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad wel klaar voor dit jaar.
Het mainstage gebied kan sowieso niet meer betreden worden.

Triest beeld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar gaat het festival toch door.

Benieuwd hoe ze het verder gaan invullen en of er ook een soort compensatie komt.
Ik bedoel een Tomorrowland zonder mainstage, dat is toch niet waar je honderden euro's voor hebt betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me vooral af waar ze al die mensen die normaalgesproken bij de main staan willen laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Vraag me vooral af waar ze al die mensen die normaalgesproken bij de main staan willen laten

Hoorde net de woordvoerster en eigenlijk weten ze het ook niet. Er werd letterlijk gevraagd, waar laten jullie die 65.000 mensen? Er kwam geen antwoord. Ja dat ze hopen groen licht te krijgen voor een alternatieve invulling, wat dat ook moge zijn.

Het gevoel bekruipt me dat ze vooral niet willen cancelen vanwege de financiele gevolgen.
Op reddit zijn al een hoop komende bezoekers ontevreden dat het doorgaat als een halfbakken festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin van de brand. Nog enkele dappere mensen die met een brandblusser nog wat probeerden te redden, zelfs rechts van het oplaaiende vuur :oh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 08:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk om te zien. Ze geven inderdaad aan dat het gewoon doorgaat, maar ik ben echt bang dat het uit de klauwen gaat lopen. Normaal staat er 70.000? man op de main? Dat moet je gaan verdelen over andere stages. Zie het als een zaterdag op Defqon waarbij ze de Red sluiten, maar met wel hetzelfde aantal bezoekers. Nu weet ik niet hoe groot het TL terrein is? Buiten dat lijkt mij ook dat de infrastructuur (licht, water, stroom) hier last van heeft qua schade.

Lijkt mij een pittige beslissing als organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 08:12 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Verschrikkelijk om te zien. Ze geven inderdaad aan dat het gewoon doorgaat, maar ik ben echt bang dat het uit de klauwen gaat lopen. Normaal staat er 70.000? man op de main? Dat moet je gaan verdelen over andere stages. Zie het als een zaterdag op Defqon waarbij ze de Red sluiten, maar met wel hetzelfde aantal bezoekers. Nu weet ik niet hoe groot het TL terrein is? Buiten dat lijkt mij ook dat de infrastructuur (licht, water, stroom) hier last van heeft qua schade.

Lijkt mij een pittige beslissing als organisatie.


Zoals de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Revolting Against schreef:
Verschrikkelijk om te zien. Ze geven inderdaad aan dat het gewoon doorgaat, maar ik ben echt bang dat het uit de klauwen gaat lopen. Normaal staat er 70.000? man op de main? Dat moet je gaan verdelen over andere stages. Zie het als een zaterdag op Defqon waarbij ze de Red sluiten, maar met wel hetzelfde aantal bezoekers. Nu weet ik niet hoe groot het TL terrein is? Buiten dat lijkt mij ook dat de infrastructuur (licht, water, stroom) hier last van heeft qua schade.

Lijkt mij een pittige beslissing als organisatie.


Zoals de zondag?

Weet je ook of dezelfde ticket aantallen voor de zaterdag als de zondag worden verkocht dan? Anders valt die vergelijking in duigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Revolting Against schreef:
Verschrikkelijk om te zien. Ze geven inderdaad aan dat het gewoon doorgaat, maar ik ben echt bang dat het uit de klauwen gaat lopen. Normaal staat er 70.000? man op de main? Dat moet je gaan verdelen over andere stages. Zie het als een zaterdag op Defqon waarbij ze de Red sluiten, maar met wel hetzelfde aantal bezoekers. Nu weet ik niet hoe groot het TL terrein is? Buiten dat lijkt mij ook dat de infrastructuur (licht, water, stroom) hier last van heeft qua schade.

Lijkt mij een pittige beslissing als organisatie.


Zoals de zondag?


Gok dat ze op de zondag van Defqon minder dagtickets verkopen om die reden? No clue eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 08:53 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Weet je ook of dezelfde ticket aantallen voor de zaterdag als de zondag worden verkocht dan? Anders valt die vergelijking in duigen :P

Neem aan van niet natuurlijk, maar zo voelt het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Blijkbaar gaat het festival toch door.


Lees: we kunnen niet annuleren vanuit de organisatie, dat moet de brandweer/gemeente doen zodat we de verzekering kunnen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sloopwerken zijn begonnen. Zou mij niets verbazen wanneer er geprobeerd wordt er iets voor te zetten met licht en geluid.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ga je daar neerzetten dan? 1 dj tafel, 2 speakertorens en wat kekke lampjes? Vraag me af of een halfbakken podium echt zoden aan de dijk gaat zetten. tuurlijk, saamhorigheid enzo, maar dat gevoel is denk ik na de eerste set wel weg. Wellicht gaan ze voor een podium als Pinkpop/Concert at Sea. Die zijn "redelijk" snel in elkaar te zetten.

lastig en zeer verdrietig dit.

denk dat je sowieso al 1,5 dag nodig hebt om het allemaal op te ruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ze morgen dicht blijven en de rest van het weekend open gaan met een gedoneerde stage. Ze hebben best veel support gekregen van andere organisaties dus misschien dat zij in opslag wat delen om iig wat neer te zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien gaan we nog wat Defqon 1 elementen terug zien straks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




Waar haal je alle speakers vandaag. als je alleen al kijkt wat op de RED hangt verwacht ik dat hier meer hangt.
PA Defqon RED 2024:
20x L-Acoustics K1SB
116x L-Acoustics K1
64x L-Acoustics K2
12x L-Acoustics K3
72x L-Acoustics KS28
17x L-Acoustics KARA II
127 L-Acoustics LA12X Versterkers
2x L-Acoustics P1 Processor
Monitors:
2x L-Acoustics SB18
12x L-Acoustics KARA II
16x L-Acoustics X12
6x L-Acoustics LA12X
FOH:
2x L-Acoustics X8
1x L-Acoustics LA4X


Edit:
Ik zit ff te kijken maar wat staan er eigenlijk weinig speakers. Defqon heeft nog 8 pilaren in het publiek staan met speakers maar daar helemaal niks.
Vorige  1 ... 3065, 3066, 3067, 3068, 3069, 3070, 3071 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen