Ik kijk gewoon wat On Point mij kan bieden.wrote:Kan zo meerdere ‘moderne raw tiktok troep namen’ opnoemen die per track meer verschillende sounds en ideeen gebruiken dan een A naam in 5 jaar tijd doet
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Ik heb wel voor mijzelf een hele fijne oplossing,wrote:Wat is dan het nut van die boetes van de organisatoren? Ook een schadevergoeding?wrote:Die boete van 181 euro die je ziet hangen is de winkel die wordt ook uitgeschreven door het zelfde bedrijf die dit doet.wrote:Een boete kan alleen worden uitgeschreven door een bevoegde ambtenaar. Anders zou een winkelketen ook bij diefstal de politie niet meer bellen en zelf een boete uitschrijven. Ik denk dat zoiets prima is aan te vechten als dit het werkelijk is
Het is dan ook geen boete maar een schade vergoeding
Maar voor wat dan? Er is toch niets gestolen?
Komt op mij over als een nieuwe inkomstenbron.
Ik ga gewoon niet meer naar de festivals die dit doen
Nou vooral dit...wrote:Ah oké. Expect razzia's om de kas te spekken dus.
Voor de liefhebbers die een lekker avondje thuis willen genieten van nostalgische muziekjes...
Electronic Bizznizz heeft voor vanaaf een livestream gefixed met dikke early hs, jump classics en hardstyle classics.
Van 20:00 - 02:00 at: https://facebook.com/events/s/175-elect ... 015294311/
De Technics turntables worden zelfs van zolder gehaald en het stof van de 12 inches afgeveegd speciaal voor deze avond!!!
Line-up:
20:00 - 21:00 - Sunny D (vinyl set)
21:00 - 22:30 - Silvio Aquila (vinyl set)
22:30 - 23:15 - ShadowPhaxx (Jump vinyl set)
23:15 - 00:30 - LST & Da Ruler
00:30 - 01:15 - Crazy Joe
01:15 - 02:00 - Huffel (vinyl set)
Electronic Bizznizz heeft voor vanaaf een livestream gefixed met dikke early hs, jump classics en hardstyle classics.
Van 20:00 - 02:00 at: https://facebook.com/events/s/175-elect ... 015294311/
De Technics turntables worden zelfs van zolder gehaald en het stof van de 12 inches afgeveegd speciaal voor deze avond!!!
Line-up:
20:00 - 21:00 - Sunny D (vinyl set)
21:00 - 22:30 - Silvio Aquila (vinyl set)
22:30 - 23:15 - ShadowPhaxx (Jump vinyl set)
23:15 - 00:30 - LST & Da Ruler
00:30 - 01:15 - Crazy Joe
01:15 - 02:00 - Huffel (vinyl set)
"Ik sluit zeker niet uit dat Qlimax ooit nog terugkomt, maar in het Gelredome waren we gewoon klaar. Uitgespeeld"
View on YouTube
View on YouTube
Ik heb die podcast geluisterd en het lijkt me wel een mooie gast maar ik mis echt een heleboel. Vooropgesteld: ik ken Unload niet en had nog nooit van hem gehoord dus ik mis alle memes. Wie roept dat 'Osu' en 'smash' hele tijd en wie zijn die namen / fitfluencers die genoemd worden?
Ik heb zijn agenda even bekeken en die liegt er niet om. Dit is de nieuwe generatie raw?
Ik heb zijn agenda even bekeken en die liegt er niet om. Dit is de nieuwe generatie raw?
Schade voor de niet gekochte munten omdat je niet eet en alleen flesjes water vultwrote: Wat is dan het nut van die boetes van de organisatoren? Ook een schadevergoeding?
Maar voor wat dan? Er is toch niets gestolen?
Komt op mij over als een nieuwe inkomstenbron.
Ja ik luister elke week trouw maar sla deze ook over. Maickels Broodjes podcast vond ik dan wel weer erg ludiek haha.wrote:Ik heb die podcast geluisterd en het lijkt me wel een mooie gast maar ik mis echt een heleboel. Vooropgesteld: ik ken Unload niet en had nog nooit van hem gehoord dus ik mis alle memes. Wie roept dat 'Osu' en 'smash' hele tijd en wie zijn die namen / fitfluencers die genoemd worden?
Dit is oprecht de grappigste Plafonddienst die ik ooit gezien heb. Hoe iemand die geen act opzet en gewoon door onbewust zichzelf te zijn zo'n wandelende meme is, vind ik geweldig. Dat osu is gewoon een meme woordje, afkomstig van ene frans tricep blijkbaar. Meer dan een soort inside joke is t dus niet. Vind z'n tracks trouwens echt extreem catchy. Gaan nog wel meer horen van ons joepke in de toekomst.
Zit net 5 min in de aflevering maar wat super irritant om achter elke zin dat woord te zeggen.
Voor ieder een markt maar heb het helaas al snel afgezet, klinkt gewoon alsof er geen licht daar boven brand. Is weer het niveau van de allereerste 2 afleveringen helaas.wrote:Zit net 5 min in de aflevering maar wat super irritant om achter elke zin dat woord te zeggen.
Volgende keer beter maar weer
Deze reacties vertellen mij meer over hardtraxx dan over plafonddienst.
alles zo serieus nemen. Blijf aub wildstylez z’n taaie podcast kijken met villain die elke aflevering weer 10x erdoor heen komt met z’n vroeger was alles beter gezeur.
Maar kan ie ook stil zitten met z'n been?
Hij is z'n stress aan het unloaden denk. Osu
Waarom reageer je toch altijd zo extreem kinderachtig op doodnormale reacties.wrote:Deze reacties vertellen mij meer over hardtraxx dan over plafonddienst.alles zo serieus nemen. Blijf aub wildstylez z’n taaie podcast kijken met villain die elke aflevering weer 10x erdoor heen komt met z’n vroeger was alles beter gezeur.
Waarom mag er nooit benoemd worden dat men hier altijd kapot zuur reageert op doodnormale contentwrote:Waarom reageer je toch altijd zo extreem kinderachtig op doodnormale reacties.wrote:Deze reacties vertellen mij meer over hardtraxx dan over plafonddienst.alles zo serieus nemen. Blijf aub wildstylez z’n taaie podcast kijken met villain die elke aflevering weer 10x erdoor heen komt met z’n vroeger was alles beter gezeur.
Ook boeiend weer!wrote:View on YouTube
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 24 days ago
Ik heb hier eigenlijk maar vier woorden voor; "Ik vin dawel mooi".wrote:View on YouTube
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Heb jij toevallig een spiegel thuis?wrote:Waarom mag er nooit benoemd worden dat men hier altijd kapot zuur reageert op doodnormale contentwrote:Waarom reageer je toch altijd zo extreem kinderachtig op doodnormale reacties.wrote:Deze reacties vertellen mij meer over hardtraxx dan over plafonddienst.alles zo serieus nemen. Blijf aub wildstylez z’n taaie podcast kijken met villain die elke aflevering weer 10x erdoor heen komt met z’n vroeger was alles beter gezeur.
Tering anus, je zal best een aardige pik zijn in het echt, maar jezus wat ben je hinderlijk hier zeg.wrote:Waarom mag er nooit benoemd worden dat men hier altijd kapot zuur reageert op doodnormale contentwrote:Waarom reageer je toch altijd zo extreem kinderachtig op doodnormale reacties.wrote:Deze reacties vertellen mij meer over hardtraxx dan over plafonddienst.alles zo serieus nemen. Blijf aub wildstylez z’n taaie podcast kijken met villain die elke aflevering weer 10x erdoor heen komt met z’n vroeger was alles beter gezeur.