Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:08 

Hardtraxx Elite

Goh. Maar idd, B-Front maakt totaal niet al 20 jaar lang dezelfde plaat met minimale aanpassingen. Of BH. Of Wildstylez. Echt de pinnacle of diversity die acts lol. Niemand boeit t omdat er veel mensen fan van zulke grote namen maar ze zijn absoluut niet diverser dan alle nieuwe namen die vol overtuiging recyclers genoemd worden terwijl de top10 harder styles namen met de meeste spotify monthly by FAR de grootste recyclers van allemaal zijn, van HHZ tot Tweekaz tot Rooler. :lol:. Sws zijn de namen die de beste productiekwaliteit hebben nooit de meest creatieve namen. Ze doen hetzelfde omdat het toch wel werkt. Spelen alles safe, gaan niet buiten het hokje. Snap dus niet prc wat je divers vindt aan een B-Front (of welke gevestigde naam dan ook tbh). Kan zo meerdere ‘moderne raw tiktok troep namen’ opnoemen die per track meer verschillende sounds en ideeen gebruiken dan een A naam in 5 jaar tijd doet :huh: helemaal prima en begrijpelijk dat veel mensen de bekende namen nog als lievelings hebben (Nederlanders vinden nou eenmaal alles wat nieuw is een beetje eng) maar diversiteit zou ik zelf iig niet zoeken bij de legacy namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:34 

Hardtraxx Veteran

Ik was hier voordat Emre het weer verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:38 

Hardtraxx Elite

Ja je kan zeggen wat je wil maar de meest gevestigde namen zijn absoluut niet de meest varierende. In bijna elke scene is dit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:52 

Hardtraxxer

Fijne podcast weer! Team: Bob :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik was hier voordat Emre het weer verwijderd.

Of 10x heeft gewijzigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:07 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Zaagkick schreef:
ondertussen doen veel van deze ‘Legacy acts’ al 20 jaar exact dezelfde platen maken, maar dan wel over de moderne raw zeggen dat het recycled is. Als er 1 ding recycled is het de sound van de gevestigde namen ondertussen.

Ik kan me hier niet in vinden.

Bou in het geval van B-front is het wel waar. Deze man maakt echt al sinds het begin elke keer dezelfde track. Vaak zijn ze best goed maar je kan niet zeggen dat er veel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 19:07 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:51 

Hardtraxxer

https://open.spotify.com/episode/50z3tcSSilXF2rga8TdEoy?si=129f968dc265480b
Hebben jullie dit al gehoord? op 28 min
Festivals gaan zelf boetes uitdelen als je gepakt wordt met drugs/roken en andere kleine vergrijpen. Ze laten de politie er dan buiten en dan gaat de boete ook richting het festival.
Kosten:
Roken of vapen waar het niet mag: €150,-
Verwijdering van het terrein: €350,-
Muntfraude: € 350,-
Inklimmen: € 350,-.
1 t/m 4 eenheden drugs : €150,-
5 t/m 10 eenheden drugs : €350,-
11 t/m 30 eenheden drugs: € 600,-
Meer dan 30 eenheden drugs: € 600,- en overdracht aan politie
https://www.thinktwice.events/bezoeker/

Blijkbaar hebben ze dit al uitgevoerd bij Supersized, Harmony en 7th Sunday
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 12:58 

Hardtraxx Elite

Goed verdienmodel wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:12 

Hardtraxx Veteran

Wel ziek dat je met 30 pillen op zak weg komt met een boete. Zouden ze dat bij de politie ook accepteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 15:18 

Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
[url]
Festivals gaan zelf boetes uitdelen als je gepakt wordt met drugs/roken en andere kleine vergrijpen. Ze laten de politie er dan buiten en dan gaat de boete ook richting het festival.
Kosten:
Roken of vapen waar het niet mag: €150,-
Verwijdering van het terrein: €350,-
Muntfraude: € 350,-
Inklimmen: € 350,-.
1 t/m 4 eenheden drugs : €150,-
5 t/m 10 eenheden drugs : €350,-
11 t/m 30 eenheden drugs: € 600,-
Meer dan 30 eenheden drugs: € 600,- en overdracht aan politie

Geldt 1 gram sos dan als 1 eenheid? Ik vraag dit voor een vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 15:58 

Hardtraxx Veteran

Was je van plan te delen met een vriend? Dan is het 2 eenheden namelijk, met 2 vrienden is het 3 eenheden etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 16:12 

Hardtraxxer

1 gram delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 16:15 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
1 gram delen?

Ja halve gram voor het linker neusgat en halve gram voor de rechter. Wel goed verdelen anders loop je scheef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 18:35 

Hardtraxx Veteran

Wel raar dat dit kan. Festival met een eigen rechtsysteem. FvD is trots. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 20:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wel raar dat dit kan. Festival met een eigen rechtsysteem. FvD is trots. xd

Zat ik ook over na te denken inderdaad. Weet niet hoe ze dit willen 'verplichten' en welke stok er zit om je mee te slaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 21:29 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me dat dit wel is uitgezocht, maar dit mag toch niet zomaar juridisch gezien? Wie weet hier meer van?

EDIT: had het kunnen luisteren uiteraard, gedaan, maar nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 11:56 

Hardtraxx Veteran

Een boete kan alleen worden uitgeschreven door een bevoegde ambtenaar. Anders zou een winkelketen ook bij diefstal de politie niet meer bellen en zelf een boete uitschrijven. Ik denk dat zoiets prima is aan te vechten als dit het werkelijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 12:00 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of het verstandig is om een boete van €600 aan te vechten bij de rechter als het gaat om het bij je hebben van 30 pillen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 12:06 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Een boete kan alleen worden uitgeschreven door een bevoegde ambtenaar. Anders zou een winkelketen ook bij diefstal de politie niet meer bellen en zelf een boete uitschrijven. Ik denk dat zoiets prima is aan te vechten als dit het werkelijk is

In de podcast stellen ze vrij simpel dat als je het in de voorwaarden zet en de bezoeker daar mee akkoord gaat dat het dan mag. Dat lijkt mij niet heel sterk.

Oja, naar wie gaat de boete dan heen? Overheid of evenement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 14:47 

Hardtraxxer

Evenement, dat stellen ze ook in de podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ah oké. Expect razzia's om de kas te spekken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 17:19 

Hardtraxxer

Ik zie de security al met een mobiel pinapparaatje in de rondte lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 19:39 

Hardtraxxer

Pipa schreef:

Die boete van 181 euro die je ziet hangen is de winkel die wordt ook uitgeschreven door het zelfde bedrijf die dit doet.
Het is dan ook geen boete maar een schade vergoeding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 21:51 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Pipa schreef:

Die boete van 181 euro die je ziet hangen is de winkel die wordt ook uitgeschreven door het zelfde bedrijf die dit doet.
Het is dan ook geen boete maar een schade vergoeding

Wat is dan het nut van die boetes van de organisatoren? Ook een schadevergoeding?
Maar voor wat dan? Er is toch niets gestolen?
Komt op mij over als een nieuwe inkomstenbron.
Vorige  1 ... 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen