Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3062, 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ja ik vind het heel verfrissend hoe hij de zakelijke kant zo open bespreekt. Ipv dat eeuwige pretentieuze kunstzinnige gedoe, tis gewoon een business. Heb met een groot deel van z'n muziek niet al teveel (meer) maar vind het wel een interessante gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 19:51 

Hardtraxx Veteran

En die vent is afgevallen joh. Gewoon totaal ander voorkomen nu.
Prachtig al die podcasts nu met interessante gasten en verhalen over vroeger. En lekker in het Nederlands. Praat voor iedereen vrijer. Veel leukere gesprekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 13:34 

Hardtraxx Veteran

De Timeless podcast vind ik de eerste echt leuke en boeiende HS praat-podcast. :thumbsup:
Bij die andere Plafonddienst podcast gaat het meer om die gasten die zichzelf vooral erg leuk vinden krijg ik de indruk en overal wat om lachen.

Uit de 1e vond ik het wel interessant nieuwtje om te horen dat Wildstylez bij Headhunterz meermalen kwam melden dat die Live Forever plaat wel een keer klaar was. En dat hij de nieuwste release versie geen verbetering vond.

Uit de 2e vond ik het erg boeiend om Brennan Heart zo te horen praten over de zakelijke kant achter de evenementen. Daar merkte je wel dat Wildstylez zich wat had verslikt in zijn (helaas niet erg geslaagde) evenement van begin dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 13:48 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
De Timeless podcast vind ik de eerste echt leuke en boeiende HS praat-podcast. :thumbsup:
Bij die andere Plafonddienst podcast gaat het meer om die gasten die zichzelf vooral erg leuk vinden krijg ik de indruk en overal wat om lachen.

Hardstyle Gekkenhuis valt daar wel mooi tussen in. Timeless is natuurlijk met de bekendere namen onderling kletsen over van alles en nog wat. Hardstyle Gekkenhuis wel echt vanuit twee liefhebbers. Niet dat hoge lach gehalte van Plafonddienst. Al vond ik de verhalen van Wolv deze week wel echt goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 14:29 

Hardtraxx Newbie

Vind wel dat Villain soms een beetje door blijft drammen over zijn mening en visie en slecht die van een ander lijkt te kunnen of willen accepteren. Beide afleveringen nou al meerdere momenten gehad waar ik mij aan hem begon te irriteren en echt dacht van "man hou je kop eens een keer en accepteer eens dat de wereld niet 100% kan zijn zoals jij wilt".

Maar verder wel interessant. Vond Headhunterz vorige aflevering een beetje vaag. Gast lult wel maar je denk zo van vent maak je niet zo druk. Of van denk eens voor je roept want dan komt het er misschien duidelijker uit.

Brennan Heart was een stuk fijner om naar te luisteren. Van mij mag hij wel iets vaker dit soort dingen doen.

Ben benieuwd wie er de volgende keer zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 16:50 

Hardtraxx Veteran

Vind Plafonddienst ook oprecht wel een leuke toffe podcast hoor. Luister ik ook bijna elke week wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 17:08 

Hardtraxx Veteran

Jeffrey2107 schreef:
Vind wel dat Villain soms een beetje door blijft drammen over zijn mening en visie en slecht die van een ander lijkt te kunnen of willen accepteren. Beide afleveringen nou al meerdere momenten gehad waar ik mij aan hem begon te irriteren en echt dacht van "man hou je kop eens een keer en accepteer eens dat de wereld niet 100% kan zijn zoals jij wilt".

Kijk niet alleen wij Hardtraxxers zijn zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 19:06 

Hardtraxx Veteran

Deze guy maakt kans om op de Wish Outdoor main te staan!
Stemmen kan hier

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... jZHClRj10A
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 11:15 

Hardtraxxer

Jeffrey2107 schreef:

Eens. Villain hoort zichzelf sowieso graag praten, al vind ik hem wel een toevoeging voor deze podcast, want Wildstylez is nou niet de meest spannende spreker.

Maar ook bij Brennan Heart probeerde die zijn hardtechno/Verknipt verhaal weer door te drammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 14:48 

Hardtraxx Veteran

Zonder hem slaat deze podcast snel dood denk ik. En blijkbaar zit hem dat hardtechno gebeuren hem nogal hoog, ergens wel mooi dat hij er zo mee bezig is. Gewoon echt een liefhebber van de muziek. Praat ook wel meer als fan/liefhebber dan Wildstylez, Brennan Heart of Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 18:55 

Hardtraxx Veteran

Wees blij dat ze een podcast doen waar ze (enigszins) het achterste van hun tong laten zien. Komop zeg er zijn 2 afleveringn geweest en nu al spreken over "door drammen" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 19:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wees blij dat ze een podcast doen waar ze (enigszins) het achterste van hun tong laten zien. Komop zeg er zijn 2 afleveringn geweest en nu al spreken over "door drammen" :lol:

Vind het ook wel meevallen. Het zijn ook net mensen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 23:28 

Hardtraxxer

...Headhunterz met een Live Forever EP komt? Live Forever komt erop te staan, maar ook de eerste versie van Moonlight, How Far Can You Go en Live Forever :clap:

https://beyourselfmusic.ochre.store/rel ... ve-forever

Citaat:
Na het overweldigende succes van zijn meest persoonlijke track tot nu toe, brengt Headhunterz een speciale en exclusieve UV-geprinte vinyl uit van “Live Forever”. De release is een eerbetoon aan de impact van de track, die in 2024 niet één, maar twee keer de nummer 1-positie wist te veroveren in zowel de Q-dance Top 100 als de I AM HARDSTYLE Top 100.

“Live Forever” ontstond op een keerpunt in het leven van Headhunterz. Wat begon als een experimenteel idee groeide uit tot een persoonlijk statement. Tijdens het maakproces besloot Headhunterz te stoppen met touren en zich volledig te richten op zijn ware passie: het maken van muziek. Na bijna twee jaar finetunen en perfectioneren werd “Live Forever” uitgebracht en werd onmiddellijk omarmd als een van de meest betekenisvolle en krachtige tracks uit zijn catalogus.

Als kers op de taart bevat deze unieke vinyl release drie exclusieve Defqon.1 edits die niet digitaal beschikbaar zullen komen, namelijk ‘Live Forever’, ‘Moonlight’ en ‘How Far You Can Go’.

Of je nu fan bent van Headhunterz, de muzikale diepgang van “Live Forever” waardeert, of simpelweg een echte hardstyle verzamelaar bent. Deze vinyl is gemaakt voor iedereen die hardstyle ademt.

Kenmerken:

1x 180 gram 12” UV printed vinyl
Matte hoes afwerking

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 09:50 

Hardtraxxer

Ja leuk, maar voor het gros van zijn fanbase (die waarschijnlijk geen vinyl verzameld) natuurlijk totaal niet boeiend.

Als dit dan de veelbelovende EP is die zou komen vind ik het aardig tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 15:40 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
En die vent is afgevallen joh. Gewoon totaal ander voorkomen nu.

Nou inderdaad. Die gozer is aardig op de gezonde tour!
Hij drinkt geen alcohol meer postte hij een tijdje geleden...(was toen een jaar nuchter).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:43 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 16:16 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:39 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 14:08 

Hardtraxx Veteran

Wordt nu wel erg Oude Garde zeuren over huidige scene op het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 14:20 

Hardtraxx Addict

Dan sluit ik me aan bij de Oude Garde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 14:26 

Hardtraxx Elite

Ik ook. Ben t met veel dingen eens die b-front zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 15:24 

Hardtraxxer

Ik vind B-Front een absolute legend maar in deze podcast spreekt hij zich naar mijn mening wel een beetje tegen. Eerst geeft hij aan dat hij zelf nu weinig binding heeft met de nieuwe sound die voor hem niet echt onder de noemer hardstyle valt. Daarna komt het punt dat het nu niet meer echt een grote familie is die voor het gehele hardstyle spectrum naar een feest komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 15:42 

Hardtraxx Elite

Nog niet gekeken, maar vind wel grappig dat bij dj’s die minder relevant worden, de oorzaak daarvan altijd buiten hunzelf ligt, het is de schuld van de evolutie van de sound, de scene.. ondertussen doen veel van deze ‘Legacy acts’ al 20 jaar exact dezelfde platen maken, maar dan wel over de moderne raw zeggen dat het recycled is. Als er 1 ding recycled is het de sound van de gevestigde namen ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 15:52 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
ondertussen doen veel van deze ‘Legacy acts’ al 20 jaar exact dezelfde platen maken, maar dan wel over de moderne raw zeggen dat het recycled is. Als er 1 ding recycled is het de sound van de gevestigde namen ondertussen.

Ik kan me hier niet in vinden.
Vorige  1 ... 3062, 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen