Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3041, 3042, 3043, 3044, 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 14:07 
 
Hardtraxxer

Wist je dat.....Adrenalize verlaat Scantraxx na 13 jaar. Ben benieuwd waar hij naar toe gaat, iets zegt mij Dirtyworkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wat zijn wanneer hij naar AoC gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zou wat zijn wanneer hij naar AoC gaat xd


Waarom zou hij naar een dood label gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zou wat zijn wanneer hij naar AoC gaat xd


Waarom zou hij naar een dood label gaan.


Wij zijn het bewijs dat dood prima levend kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Zou wat zijn wanneer hij naar AoC gaat xd


Waarom zou hij naar een dood label gaan.


Wij zijn het bewijs dat dood prima levend kan zijn


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 18:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nieuwe innergame show

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Missho schreef:
Nieuwe innergame show


Ik heb liever dat hij gewoon weer Euforische shit maakt zoals vroeger
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Missho schreef:
Nieuwe innergame show


Ik heb liever dat hij gewoon weer Euforische shit maakt zoals vroeger

Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 21:47 
 
Hardtraxx Crew

Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Ik heb liever dat hij gewoon weer Euforische shit maakt zoals vroeger


Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:
Ik heb liever dat hij gewoon weer Euforische shit maakt zoals vroeger


Ik niet


Ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mij boeit het niet zoveel vind gewoon dat hij moet doen waar hij zich goed bij voelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck. Ik volg hem al sinds hij eerst nog X-System heette. Breakthrough, Natures Gasp, Forever en Device klinken voor mij veel origineler. Zonde, want talent heeft hij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck. Ik volg hem al sinds hij eerst nog X-System heette. Breakthrough, Natures Gasp, Forever en Device klinken voor mij veel origineler. Zonde, want talent heeft hij wel.


+ de tracks zijn maar 2:30 lang elke keer, das geen track maar een snippet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fusionmania schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck. Ik volg hem al sinds hij eerst nog X-System heette. Breakthrough, Natures Gasp, Forever en Device klinken voor mij veel origineler. Zonde, want talent heeft hij wel.


+ de tracks zijn maar 2:30 lang elke keer, das geen track maar een snippet


Dat is natuurlijk wel de trend tegenwoordig he. Het is niet aan mij, voor mij mogen numers gewoon weer 5 a 8 minuten duren maar dat is echt voor ieder heel persoonlijk. De ander wil gewoon de drive er in houden en elke keer door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck. Ik volg hem al sinds hij eerst nog X-System heette. Breakthrough, Natures Gasp, Forever en Device klinken voor mij veel origineler. Zonde, want talent heeft hij wel.




Tracks die je noemt vind ik nice hoor. Maar ga me niet zeggen dat dit eentonig en geforceerd is. Heb dit 100 x liever dan die 13/12 euforische zomerplaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D


Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek.

Eens. De paar keren dat ik zijn liveact heb gezien, viel me hetzelfde op. Het is (live) heel groot en bombastisch, neemt je mee in een verhaal en zet een bepaalde sfeer neer maar ik vind het geen 'fissa'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck. Ik volg hem al sinds hij eerst nog X-System heette. Breakthrough, Natures Gasp, Forever en Device klinken voor mij veel origineler. Zonde, want talent heeft hij wel.




Tracks die je noemt vind ik nice hoor. Maar ga me niet zeggen dat dit eentonig en geforceerd is. Heb dit 100 x liever dan die 13/12 euforische zomerplaatjes.

Heel eerlijk en echt super toevallig, nu pak je ook echt nét die ene plaat die ik sinds tijden wel van hem kan waarderen :D
Laat hem die dan maar eens snel uitbrengen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tracks die je noemt vind ik nice hoor. Maar ga me niet zeggen dat dit eentonig en geforceerd is. Heb dit 100 x liever dan die 13/12 euforische zomerplaatjes.


:bomb: :bomb: Drum & Bass vibes in hardstyle ik blijf het zeggen. :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D


Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:


Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 19:01 
 
Hardtraxxer

Ben echt een fan van DW, maar herken dit helaas ook.
Ik denk zelf dat het niet perse in de melodieën zit, maar dat er te veel complexiteit in de beat zit waardoor het lang duurt voordat het publiek het begrijpt. Merk zelf ook dat ik lastig mijn draai kan vinden op de dansvloer bij DW, terwijl ik wel wil.
Eitherway of het melody of beat is, des te complexer de tracks en structuur ervan, des te lastiger het dansbaar is. Dilemma.
Denk dat het voor mensen die het niet kennen ook te moeilijk is om erin te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PvO Hardstyle schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D


Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:


Phuture Noize heeft een beetje hetzelfde 'probleem'', fantastische muziek van hoge kwaliteit maar de zaal kan er vaak weinig mee. Dat heeft ie al sinds hij solo ging

Dit zie ik bij Phuture Noize eigenlijk niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele bijzondere observatie. PN sets zijn vaak van gigantische sfeer. Vooral als je naar zijn eigen feesten gaat. Mensen blèren alles mee, gaan goed los, en in zijn vroege solo jaren had hij regelmatig staande (ha ha) ovaties door de hele set door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 11:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D

Nee, het meeste klinkt voor mij veel te geforceerd en eentonig (standaard gebruik van sidechain), jammer dat hij (net als velen anderen) de RAW-trend volgt met van die schelle kicks zoals in Fxck.


Oneens, zeker omdat het vaak kicks zijn die heel lomp zijn zonder dat ze zo overdreven zijn als de trend van nu. Dat is een fijne lijn om te bewandelen. En Fxck is een plaat van de 30+.

Daarnaast zijn euforische platen waren ook enorm 13/12 en klonken net als de rest van de eenheidsworst van euforische platen tussen 2014 en 2020. Pas een jaartje voor ACID EP begon hij een beetje zijn eigen kant op te gaan en heeft hij nu zijn eigen sound.

PvO Hardstyle schreef:
MYTZE schreef:
Nee hoeft van mij ook niet, vind zn huidige stijl wel lekker verfrissend :D


Ik vind zijn huidige stijl zeker verfrissend. Wat ik wel de laatste 3x gehad heb bij een set van hem is dat hij imo de zaal dood draaide. Je hoort aan alles dat het verfrissend is en kwaliteit heeft, maar op een of andere manier komt dat niet over op het publiek. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt. :huh:


Heb dat zelf nergens gemerkt eerlijk gezegd bij zijn setjes. Altijd publiek dat los gaat. Het zal ook enorm liggen aan waar hij staat natuurlijk dus daar kan je niet echt een objectief oordeel over vellen.

Net zo bij Phuture Noize. Dat heb je nou eenmaal met namen als Devin Wild en Phuture Noize. Ze doen net geen euforisch spul en geen pure raw, maar zijn wel degene met de meest verfrissende stijl en imo perfecte blend van beiden.
Vorige  1 ... 3041, 3042, 3043, 3044, 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen