@12:44
wrote:GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd![]()
wrote:GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd![]()
hahahahaha ja het moment de Hardtraxx Haattraxx werd genoemd gok ik.wrote:Hardtraxx is ook vertegenwoordigd in de docu![]()
@12:44wrote:GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd![]()
Deze docu had inderdaad wel even ter goedkeuring geplaatst mogen worden op ons forum, zodat de Hardtraxx Elite er even op hadden kunnen schieten. Kwalijke zaak!wrote:Toffe docu verder! Alleen wel jammer dat ze niet de Hardstyle fans van het eerste uur gevraagd hebben over hoe zij de release van Year of Summer toen hebben ervaren. Dat had de docu wel iets meer lading gegeven.
Verklaard wel de wat ongemakkelijke momentjeswrote:Zo te horen is deze docu opgenomen rond Decibel 2023, gezien andere posts van Wildstylez zou dit nog de periode van Wildstylez kunnen zijn waar hij niet lekker in zijn vel zat zoals hij eerder dit jaar op socials had gezet. Zou dingen nog in ander perspectief zetten.
En vanaf 13:20 gaat over Frontlinerwrote:Hardtraxx is ook vertegenwoordigd in de docu![]()
@12:44wrote:GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd![]()
Hallo, hoezo vergeet je hardstylboy uit te nodigen?wrote:Ik had idd een delegatie in de vorm van Corneel, Hardcoresjors en Piaaa willen zien.
Die moet werken bij de McDonalds.wrote:Hallo, hoezo vergeet je hardstylboy uit te nodigen?wrote:Ik had idd een delegatie in de vorm van Corneel, Hardcoresjors en Piaaa willen zien.
Vuile overloper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:Hahaha top
En nou vind ik dat soort muziek helemaal geweldig