Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3015, 3016, 3017, 3018, 3019, 3020, 3021 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja en de wonderboy die de kersverse nummer 1 te pakken heeft moet weer de hooghartige almachtige voelen die even in 5 alinea's moet uitleggen waarom het allemaal tering bullshit is, zeg gewoon dankjewel tegen je fans zonder er een heel statement omheen te bouwen waardoor jij weer de almachtige lijkt. Doe gewoon ff normaal.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Delt-A

https://i.redd.it/60s9avw67v8a1.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol.

Beetje het "Heb ze voor 5 cent meegegeven en een fijne kerst gewenst" idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om nog maar een WJD te posten: D-Sturb teast een terugkeer van z'n 'The Next Level' liveact in 2023 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S op FaceBook: "This will knock you out". Wellicht een teaser naar een terugkeer van Knock Out :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
B2S op FaceBook: "This will knock you out". Wellicht een teaser naar een terugkeer van Knock Out :drool:

Oeh dat zou wel heel vet zijn, misschien is Gelredome ook een optie hiervoor?
Volgens mij hebben ze in 2023/2024 nog niets voor de 2e vergunning staan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
chas1n schreef:
B2S op FaceBook: "This will knock you out". Wellicht een teaser naar een terugkeer van Knock Out :drool:

Oeh dat zou wel heel vet zijn, misschien is Gelredome ook een optie hiervoor?
Volgens mij hebben ze in 2023/2024 nog niets voor de 2e vergunning staan toch?


Ben je helemaal betoeterd... Dit feest verkocht amper een kleine locatie uit. :lol:

Waar ik op hoop: unieke battles, hele spectrum van de hardstyle (dus neit alleen raw) Heb alvast een suggestie gemaakt voor B2S die lezen vast nog steeds gezellig mee...

1 classics battle (je kunt wel geinige edits maken van oude tracks toch?)
Zany vs Tuneboy

2 euforische battles waarvan 1 opbouwend naar raw
Adrenalize vs Jay Reeve
Devin Wild vs B-Front

3 raw battles
E-Force vs Adjuzt
Rebelion vs Radical Redemption
Mutilator vs The Purge

1 hardcore battle
Nosferatu vs Miss K8

1 uptempo battle
Dimitri K vs Barber

En ik ben er bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2023 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tbh, ik denk dat het een raw feest wordt met battles als een soort van live act. Een beetje een tegenhanger van Supremacy en dan net wat anders.

Ik verwacht niet van b2s dat ze met iets komen over een breed spectrum gezien ze alle feesten die ze daarmee hadden al hebben opgeschort. Niet alleen door tegenvallende cijfers, maar ook gewoon gebrekkige organisatie en inspiratieloze line-ups. B2s verneukt het ook vaak zat voor zichzelf dus hoge verwachtingen heb ik niet.

Ik denk zodoende dat het gewoon een veilige gok op raw wordt met b2b setjes, niet die uitgebreide battles en disses die ze eerst in Knockout deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Een gemixte lineup werkt gewoon niet meer. Het is voortaan raw en uptempo wat uitverkoopt. Als je kijkt hoe erg de scene is veranderd in de afgelopen 10 jaar. Waar staan we dan over 10 jaar van nu als je kijkt dat het telkens lomper en harder moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet komt er weer een keer een switch naar het melodieuze. Moeilijk te voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tbh, ik denk dat het een raw feest wordt met battles als een soort van live act. Een beetje een tegenhanger van Supremacy en dan net wat anders.

Ik verwacht niet van b2s dat ze met iets komen over een breed spectrum gezien ze alle feesten die ze daarmee hadden al hebben opgeschort. Niet alleen door tegenvallende cijfers, maar ook gewoon gebrekkige organisatie en inspiratieloze line-ups. B2s verneukt het ook vaak zat voor zichzelf dus hoge verwachtingen heb ik niet.

Ik denk zodoende dat het gewoon een veilige gok op raw wordt met b2b setjes, niet die uitgebreide battles en disses die ze eerst in Knockout deden.


BB heeft weer eens gelijk. Loudness in Ahoy met "extreme raw battles".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Wie weet komt er weer een keer een switch naar het melodieuze. Moeilijk te voorspellen.

Ik denk dat de enigste manier waarop melodieus nog mee gaat komen is wanneer melodieuze namen een beetje platen gaan maken als Ecstatic, KELTEK, D-Charged, Devin Wild, Vertile e.d. Je ziet dat namen als Headhunterz en Wasted Penguinz die verandering al aan het doen zijn.

Dat het iets extra's te bieden heeft. Het heeft raw elementen, is bombastischer, uniek of steviger.

Melodieuze hardstyle staat al sinds 2013 stil. En nu zie je dat de melodieuze namen die nieuwe of raw elementen gebruiken of gewoon het wat steviger maken/meer drive er in gooien wel blijven hangen.

Raw is altijd veel van het zelfde geweest, maar het evolueert wel. Zei het kickswitches, uptempo elementen, de meer feestige stijl van Rooler & Sickmode, andere soorten kicks. Raw blijft raw, maar in de laatste jaren is het in ieder geval ergens heen gegaan.

Ik denk persoonlijk dat Vertile is wat melodieuze hardstyle anno 2023 nog werkbaar maakt voor het grote publiek. Een beetje wat Sub Zero Project 5 a 7 jaar terug ook was voor hardstyle.
Het heeft meer energie en meer dansbaarheid.

Ik denk dat de standaard melodieuze hardstyle steeds meer niche wordt gezien het gebrek aan evolutie, het is over zijn houdbaarheidsdatum heen. Met standaard raw ga je ook niet opvallen, maar het is wat populair is, dus je komt er ergens mee iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En raw en uptempo kan je gewoon (al dan niet compleet vdk) meebeuken zonder dat je de tracks kent. Helpt misschien ook wel bij de populariteit er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuw Bioweapon album in Q2 van dit jaar Bron: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... the_works/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Nieuw Bioweapon album in Q2 van dit jaar Bron: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... the_works/


Zag Audiofreq op insta (vgm) ook praten over dat hij een volledige switch wil maken naar hardcore & uptempo.

Dan is Bioweapon een perfecte naam om nog z'n euforische kant op te releasen.

Kan hier wel hyped om worden, die nieuwe(re) releases die ze telkens rond een hereniging gedaan hebben waren vgm ook allemaal best wel goed gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq antwoord al op een aantal vragen (korreltje zout misschien)

Citaat:
Personally I'd love for them to return to their classic sound

Audiofreq: That is the plan.




Citaat:
Releasing in 2030...

Audiofreq:More like Q2 2023

just between you and me, Corey and I have been doing pre-production on and off for the past 2 years so we're in 'lets refine these sketches and turn these ideas into songs' stage. We're not just starting if you catch my drift

I think the people want to revel in nostalgia
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het sowieso wel verfrissend om te zien dat twee artiesten samen een album aankondigen, en de mensen daar dan vervolgens niet eerst 5 jaar op laten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wanneer komt het B-Frontliner album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En wanneer komt het B-Frontliner album?

Citaat:
Releasing in 2030...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg yesss, Bioweapon :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn nu ook DJ mixes te luisteren op Spotify. Hoop EDM/Trance/Techno, ,maar ook een Defqon.1 Warrior Workout. Vermoed dat er genoeg nieuwe komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 23:09 
 
Hardtraxx Crew

Reverze 2023 anthem gemaakt door Sound Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ran-D & B-Front bezig met een collab

Bron: Instagram B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Galactixx naar Roughstate main
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Zal waarschijnlijk het album van Hardstyle Mafia op worden uitgebracht.
Vorige  1 ... 3015, 3016, 3017, 3018, 3019, 3020, 3021 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen