View on Facebook
Zatox naar Scantraxx?
Zatox naar Scantraxx?
Wat een kut grap zeg.wrote:Hij gaat verder als vrouw, zatoxina vanaf donderdag
[facebookvideo]https://fb.watch/h04U7031Wk/[/facebookvideo]After 10 years I am happy to announce that Scantraxx and I joined forces again and that ITALIAN HARDSTYLE is back !
The first release on the new and improved Italian Hardstyle label will be my new track 'Drop the bomb', dropping on December 1st.
After 15 years it’s time to walk my own path and show the world who I truly am. The last few months were pretty hectic with Roland leaving and all the things that were changing, but right now I’m totally back on track and I am feeling so inspired. I worked 24/7 around the clock to come up with a lot of brand new music, ideas and concepts, and I can tell you that I’m really proud of what’s coming. I look back at a great and unforgettable chapter together with Roland, and I am forever greatful for everything we did together, but right now it’s time to turn the page and start a brand new adventure.
I reinvented myself and really found that spark again that brought me into this music.
A bright future lies ahead and I can’t wait to share it with all of you. Besides new Bass Modulators music I’m also working on a brand new project, and it’s gonna be something special. It will take some time before I’ll show you what it’s all about, but I can assure you, it will be worth the wait. A new era of Bass Modulators has begun. It’s time to show my true Identity!
Grap? Zou prima kunnen in deze tijd.wrote:Wat een kut grap zeg.wrote:Hij gaat verder als vrouw, zatoxina vanaf donderdag
Versterkte muziek moet overal veel zachter, adviseert Gezondheidsraad
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... 00-decibel54 procent van de 12- tot 18-jarigen in Nederland loopt risico op gehoorschade. Om dat percentage omlaag te krijgen, adviseert de Gezondheidsraad het maximale geluidsniveau voor versterkte muziek te verlagen van 103 naar 100 decibel.
In het huidige Convenant preventie gehoorschade versterkte muziek, dat in 2023 afloopt, wordt 103 dB als maximaal geluidsniveau voor versterkte muziek genoemd. Maar in landen om ons heen is die 100 dB en ook de Wereldgezondheidsorganisatie WHO raadt aan om hem te verlagen naar 100 dB.
Deja vu, volgens mij hebben we ergens anders ook al exact deze discussie gehadwrote:Onzinnige regel weer die compleet ongefundeerd is. Geluid is schadelijk vanaf 80db en bij 120db+ loop je al snel directe gehoorschade op. Wat heeft het voor nut dan om dit 3db omlaag te gooien.
Mensen zonder oordoppen lopen alsnog schade op. Waarom ga je niet voor het pushen van gehoorbescherming, campagnes e.d. pleiten voor gratis basic gehoorbescherming op feesten. Of weetje, mensen gewoon op de gebrande blaren laten zitten als ze te koppig zijn.
Wildstylez , B-Front en Psyko Punkz komen draaien. Van 0:00 - 1:00wrote:Barend van Deelen in het glazenhuis geld aan het ophalen is voor het vergeten kind, en morgenavond een uurtje hardstyle op de radio wilt knallen https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties ... mers-avond
Eens maar 3fm moet mee met de huidige generatie+ plus hij is gewoon liefhebber. Wildstylez ook echt een leuke set, alle 3 gedaan waar ik hooptewrote:B-Front had een lekker setje, gewoon fijn live op tv NPO3![]()
PP ook goed bezigStraks Wildstylez nog even
Maar zonder Barend van Deelen was dit niet gebeurd volgens mij
Nummer 23 is anders wel retevet hoor.wrote:D-block & S-te-fan en Sefa hebben met Infinity de nummer 1 plek behaald in de Masters of Hardcore top 100.
Opmerkelijk resultaat, slechte tot 100 verder (uptempo top 100) maar wel leuk voor DBSTF
Ik kan me anders ook wel de reacties bedenken die hij heeft ontvangen omdat die met een "Frenchcore" plaat samen met een hardstyle artiest op #1 staat in de top 100. Beetje uitleg van zijn kant dat hij niet degene is geweest die heeft zitten pushen om die track op 1 te krijgen maar dat er gewoon het meest op is gestemd.wrote:Ja en dat lange jankverhaal van Sef aop z'n story dat die top 100 hem geen flikker boeit daarna dan. Walgelijk mannetje wordt dat toch
Er is verder ook niks mis mee, het probleem is dat alle zeikende mensen het niet ziet voor wat het is. Een "top" lijst is altijd een populariteitslijst en dat is dit ook. Het is dan altijd bijzonder hoe mensen er van verwachten dat het een weerspiegeling van hun persoonlijke smaak is en ze niet doorhebben dat alles wat in hun ogen onterecht is, niemand ene reet uitmaakt.wrote:Ze moeten dat hele top 100 gedoe gewoon in de prullenbak yeeten. Elk jaar is het gedoe en misgunst. Man, man, wat wordt je er moe van he.