Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3014, 3015, 3016, 3017, 3018, 3019, 3020 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 23:27 
 
Hardtraxx Crew


Zatox naar Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Hij gaat verder als vrouw, zatoxina vanaf donderdag


Wat een kut grap zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 08:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox naar scantraxx inderdaad:

Citaat:
After 10 years I am happy to announce that Scantraxx and I joined forces again and that ITALIAN HARDSTYLE is back !

The first release on the new and improved Italian Hardstyle label will be my new track 'Drop the bomb', dropping on December 1st.


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators:
Citaat:
After 15 years it’s time to walk my own path and show the world who I truly am. The last few months were pretty hectic with Roland leaving and all the things that were changing, but right now I’m totally back on track and I am feeling so inspired. I worked 24/7 around the clock to come up with a lot of brand new music, ideas and concepts, and I can tell you that I’m really proud of what’s coming. I look back at a great and unforgettable chapter together with Roland, and I am forever greatful for everything we did together, but right now it’s time to turn the page and start a brand new adventure.
I reinvented myself and really found that spark again that brought me into this music.
A bright future lies ahead and I can’t wait to share it with all of you. Besides new Bass Modulators music I’m also working on a brand new project, and it’s gonna be something special. It will take some time before I’ll show you what it’s all about, but I can assure you, it will be worth the wait. A new era of Bass Modulators has begun. It’s time to show my true Identity!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 23:08 
 
Hardtraxx Elite

Goldenstyle schreef:
Millard Fillmore schreef:
Hij gaat verder als vrouw, zatoxina vanaf donderdag


Wat een kut grap zeg.

Grap? Zou prima kunnen in deze tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Versterkte muziek moet overal veel zachter, adviseert Gezondheidsraad


Citaat:
54 procent van de 12- tot 18-jarigen in Nederland loopt risico op gehoorschade. Om dat percentage omlaag te krijgen, adviseert de Gezondheidsraad het maximale geluidsniveau voor versterkte muziek te verlagen van 103 naar 100 decibel.

In het huidige Convenant preventie gehoorschade versterkte muziek, dat in 2023 afloopt, wordt 103 dB als maximaal geluidsniveau voor versterkte muziek genoemd. Maar in landen om ons heen is die 100 dB en ook de Wereldgezondheidsorganisatie WHO raadt aan om hem te verlagen naar 100 dB.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... 00-decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onzinnige regel weer die compleet ongefundeerd is. Geluid is schadelijk vanaf 80db en bij 120db+ loop je al snel directe gehoorschade op. Wat heeft het voor nut dan om dit 3db omlaag te gooien.

Mensen zonder oordoppen lopen alsnog schade op. Waarom ga je niet voor het pushen van gehoorbescherming, campagnes e.d. pleiten voor gratis basic gehoorbescherming op feesten. Of weetje, mensen gewoon op de gebrande blaren laten zitten als ze te koppig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Onzinnige regel weer die compleet ongefundeerd is. Geluid is schadelijk vanaf 80db en bij 120db+ loop je al snel directe gehoorschade op. Wat heeft het voor nut dan om dit 3db omlaag te gooien.

Mensen zonder oordoppen lopen alsnog schade op. Waarom ga je niet voor het pushen van gehoorbescherming, campagnes e.d. pleiten voor gratis basic gehoorbescherming op feesten. Of weetje, mensen gewoon op de gebrande blaren laten zitten als ze te koppig zijn.


Deja vu, volgens mij hebben we ergens anders ook al exact deze discussie gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou haast kunnen zeggen dat het een averechts effect kan hebben, aangezien mensen die oordopjes normaal gesproken in hebben nu eerder geneigd zijn de oordopjes niet meer in te houden.

Zie mijzelf er iig wel voor aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder oordopjes vind ik zelf geen verbetering van de muziek. Ik hoor dan veel meer de "ruis" van pratende/ schreeuwende mensen erdoorheen en galmende geluiden. Dat vind ik niet relaxed. Waarschijnlijk komt dat omdat ik al jaren oordopjes draag en niet meer beter weet.

Ik heb nog een beetje hoop dat de geluidstechnici, mocht dit doorgaan, de grenzen opzoeken van wat mag.
Waarschijnlijk is die 100 db(A) een gemiddelde over een x tijd, zoals in België. Je zou dan die tijd wat kunnen opbouwen door 99-100-101 te draaien. Eventueel in overleg met de dj als je een bepaald gedeelte in de set even wat harder wil gaan bij bepaalde tracks. Nadeel is wel wat meer schommelingen in volume...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardig wat nieuwtjes in hardstyle wereld, leukie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 00:24 
 
Hardtraxx Newbie

Barend van Deelen in het glazenhuis geld aan het ophalen is voor het vergeten kind, en morgenavond een uurtje hardstyle op de radio wilt knallen https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties ... mers-avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoosiieJ schreef:
Barend van Deelen in het glazenhuis geld aan het ophalen is voor het vergeten kind, en morgenavond een uurtje hardstyle op de radio wilt knallen https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties ... mers-avond :clap:

Wildstylez , B-Front en Psyko Punkz komen draaien. Van 0:00 - 1:00 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2022 01:28 
 
Hardtraxx Veteran

Eerlijk: dat zijn wel namen die dit snappen en Hardstyle 'zullen vertegenwoordigen'. Geen carnaval HS maar dat wat we van ze kennen..

Brennan Heart die een donatie verdubbeld en zo €5000 doneert :thumbup:

Wietse klonk alleen al wel dronken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2022 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front had een lekker setje, gewoon fijn live op tv NPO3 :thumbsup:
PP ook goed bezig :thumbup: Straks Wildstylez nog even
Maar zonder Barend van Deelen was dit niet gebeurd volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2022 01:58 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
B-Front had een lekker setje, gewoon fijn live op tv NPO3 :thumbsup:
PP ook goed bezig :thumbup: Straks Wildstylez nog even
Maar zonder Barend van Deelen was dit niet gebeurd volgens mij :P


Eens maar 3fm moet mee met de huidige generatie+ plus hij is gewoon liefhebber. Wildstylez ook echt een leuke set, alle 3 gedaan waar ik hoopte
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2022 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ecstatic komt met een album in 2023

Bron: Instagram Ecstatic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-block & S-te-fan en Sefa hebben met Infinity de nummer 1 plek behaald in de Masters of Hardcore top 100.

Opmerkelijk resultaat, slechte tot 100 verder (uptempo top 100) maar wel leuk voor DBSTF :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
D-block & S-te-fan en Sefa hebben met Infinity de nummer 1 plek behaald in de Masters of Hardcore top 100.

Opmerkelijk resultaat, slechte tot 100 verder (uptempo top 100) maar wel leuk voor DBSTF :D

Nummer 23 is anders wel retevet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en dat lange jankverhaal van Sefa op z'n story dat die top 100 hem geen flikker boeit daarna dan. Walgelijk mannetje wordt dat toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja en dat lange jankverhaal van Sef aop z'n story dat die top 100 hem geen flikker boeit daarna dan. Walgelijk mannetje wordt dat toch

Ik kan me anders ook wel de reacties bedenken die hij heeft ontvangen omdat die met een "Frenchcore" plaat samen met een hardstyle artiest op #1 staat in de top 100. Beetje uitleg van zijn kant dat hij niet degene is geweest die heeft zitten pushen om die track op 1 te krijgen maar dat er gewoon het meest op is gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze moeten dat hele top 100 gedoe gewoon in de prullenbak yeeten. Elk jaar is het gedoe en misgunst. Man, man, wat wordt je er moe van he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ze moeten dat hele top 100 gedoe gewoon in de prullenbak yeeten. Elk jaar is het gedoe en misgunst. Man, man, wat wordt je er moe van he.


Er is verder ook niks mis mee, het probleem is dat alle zeikende mensen het niet ziet voor wat het is. Een "top" lijst is altijd een populariteitslijst en dat is dit ook. Het is dan altijd bijzonder hoe mensen er van verwachten dat het een weerspiegeling van hun persoonlijke smaak is en ze niet doorhebben dat alles wat in hun ogen onterecht is, niemand ene reet uitmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en de wonderboy die de kersverse nummer 1 te pakken heeft moet weer de hooghartige almachtige voelen die even in 5 alinea's moet uitleggen waarom het allemaal tering bullshit is, zeg gewoon dankjewel tegen je fans zonder er een heel statement omheen te bouwen waardoor jij weer de almachtige lijkt. Doe gewoon ff normaal.

Ik vind Side FX echt de grootse bak stront die er bestaat maar had me achteraf wel enorm humor geleken als die nummer 1 was ipv Sefa, janklip.
Vorige  1 ... 3014, 3015, 3016, 3017, 3018, 3019, 3020 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen