Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Was volgens mij al bekend maar Audiofreq zet door naar Uptempo en Code Black zet door naar iets nieuws in 2023. Nog niet echt bekend of dat Hardstyle blijft, UK Hardcore of wat anders.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Hopelijk slaat audiofreq aan met zijn uptempo!

Zijn uptempo track Resurrection is echt vet en brengt tenminste een beetje vet sound design naar dat genre en natuurlijk fatsoenlijke kicks.

Hopelijk slaagt zijn project!
M
Hardtraxx Veteran
14197 posts member since 2013
Nuracore wrote:Was volgens mij al bekend maar Audiofreq zet door naar Uptempo en Code Black zet door naar iets nieuws in 2023. Nog niet echt bekend of dat Hardstyle blijft, UK Hardcore of wat anders.
Als ik een aantal van Code Black zn nieuwe platen hoor, denk ik dat hij de wat hardere kant op gaat binnen hardstyle :P
View on YouTube
@ 0:47, 19:25, 23:09 & 39:57
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Bass Modulators terug naar Scantraxx
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 10 days ago
Valt mij altijd wel op dat meerdere producers uiteindelijk met hangende pootjes toch weer terugkeren naar de ‘oude bekende’ labels. Komt wellicht toch meer bij kijken een goed label runnen…..

Atmozfearz, audiotricz en nu weer Bass modulators. Blijft weinig over van het o zo groot aangekondigd AOC
R
Hardtraxxer
130 posts member since 2014
last seen Feb 2024
Vandaag is de voting gestart voor Road To Rebirth Mainstage
Check de sets:
https://soundcloud.com/rebirth-festival/tracks

en de pagina om te stemmen hier:
https://roadto.rebirth-festival.nl/vote

(Stemtip: ik doe mee als VYAX met hardstyle classics + wat mooie nieuwe tracks in de oude stijl :) )
Last edited by RickV on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
109 posts member since 2022
last seen Sep 2025
dubbel
Last edited by Gezellige Uptempo on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
109 posts member since 2022
last seen Sep 2025
RickV wrote:
(Stemtip: ik doe mee als VYAX met hardstyle classics :) )

Nou we toch bezig zijn...

AMIGO'S VAN HARDTRAXX :beer:
Ons favoriete forum. Stem gezelligheid in hardcore. Stem knotsgek mixwerk. Stem attributen. Stem knotsgekke samples. Stem op een paar oudgediende amigo's van het forum.
Stem. Gezellige. Uptempo!
Wist je dat ... Topic

Onze mix luister je hierrrr
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
rot op, vieze vuile kutlul, stem voor niemand niet
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
pim__ wrote:rot op, vieze vuile kutlul, stem voor niemand niet
Dat zal ons leren!!!!! :nono: :nono:
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Dat dacht ik wel ja.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.
J
Hardtraxxer
51 posts member since 2016
Khadber wrote:Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.
Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Jappie wrote:
Khadber wrote:Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.
Pas nou op, straks komt de uptemgestapo langs.
J
Hardtraxxer
51 posts member since 2016
Nuracore wrote:
Jappie wrote:

Pas nou op, straks komt de uptemgestapo langs.
Die zijn te druk met TikTok.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Gezellige Uptechno
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jappie wrote:

In zekere zin, maar ik denk dat Reinier dat gewoon onder de brede term techno gooit omdat hardcore rond de 140 a 160 bpm misschien niet door het mainstream volk als hardcore gezien wordt, ook al is het zo ontstaan en daarna nog een keer zo herboren.

Maar hoe dan ook, Fist On Acid was een toffe plaat imo, dus ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Schijnbaar is het Project One album klaar en ingeleverd voor release. Het zou Project One: Reflections of the Eternal heten en gepland staan voor dit jaar.

https://www.reddit.com/r/electronicmusi ... are_button
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Nuracore wrote:Schijnbaar is het Project One album klaar en ingeleverd voor release. Het zou Project One: Reflections of the Eternal heten en gepland staan voor dit jaar.
Bron? Ik neem alles rondom het Project One album met een flinke korrel zout ondertussen :x
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 25 days ago
Zonder een geloofwaardige bron blijft het natuurlijk speculeren. Denk dat het album alleen maar kan tegenvallen nu het zo lang duurt. Overhype.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 12 days ago
Jappie wrote:

Aaah is Angerfist z'n geld op?
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Indy wrote:
Wanneer gaan wij een techno alias doen dan? Kom hypetraine Indy
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Indy wrote:
Jappie wrote: Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.
Al zijn geld gedoneerd aan Oekraïne.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 25 days ago
Grim wrote:
Indy wrote:
Jappie wrote: .
Al zijn geld gedoneerd aan Oekraïne.
Lees: Miss K8
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010