Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3016, 3017, 3018, 3019, 3020, 3021, 3022 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was volgens mij al bekend maar Audiofreq zet door naar Uptempo en Code Black zet door naar iets nieuws in 2023. Nog niet echt bekend of dat Hardstyle blijft, UK Hardcore of wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk slaat audiofreq aan met zijn uptempo!

Zijn uptempo track Resurrection is echt vet en brengt tenminste een beetje vet sound design naar dat genre en natuurlijk fatsoenlijke kicks.

Hopelijk slaagt zijn project!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 14:30 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Was volgens mij al bekend maar Audiofreq zet door naar Uptempo en Code Black zet door naar iets nieuws in 2023. Nog niet echt bekend of dat Hardstyle blijft, UK Hardcore of wat anders.

Als ik een aantal van Code Black zn nieuwe platen hoor, denk ik dat hij de wat hardere kant op gaat binnen hardstyle :P

@ 0:47, 19:25, 23:09 & 39:57
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators terug naar Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 08:47 
 
Hardtraxxer

Valt mij altijd wel op dat meerdere producers uiteindelijk met hangende pootjes toch weer terugkeren naar de ‘oude bekende’ labels. Komt wellicht toch meer bij kijken een goed label runnen…..

Atmozfearz, audiotricz en nu weer Bass modulators. Blijft weinig over van het o zo groot aangekondigd AOC
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 18:45 
 
Hardtraxxer

Vandaag is de voting gestart voor Road To Rebirth Mainstage
Check de sets:
https://soundcloud.com/rebirth-festival/tracks

en de pagina om te stemmen hier:
https://roadto.rebirth-festival.nl/vote

(Stemtip: ik doe mee als VYAX met hardstyle classics + wat mooie nieuwe tracks in de oude stijl :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RickV schreef:

(Stemtip: ik doe mee als VYAX met hardstyle classics :) )



Nou we toch bezig zijn...

AMIGO'S VAN HARDTRAXX :beer:
Ons favoriete forum. Stem gezelligheid in hardcore. Stem knotsgek mixwerk. Stem attributen. Stem knotsgekke samples. Stem op een paar oudgediende amigo's van het forum.
Stem. Gezellige. Uptempo!
Afbeelding

Onze mix luister je hierrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rot op, vieze vuile kutlul, stem voor niemand niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
rot op, vieze vuile kutlul, stem voor niemand niet


Dat zal ons leren!!!!! :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat dacht ik wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 15:15 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.


Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jappie schreef:
Khadber schreef:
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.


Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.

Pas nou op, straks komt de uptemgestapo langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 15:43 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Jappie schreef:
Khadber schreef:
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.


Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.

Pas nou op, straks komt de uptemgestapo langs.


Die zijn te druk met TikTok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige Uptechno
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2023 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jappie schreef:
Khadber schreef:
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.


Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.


In zekere zin, maar ik denk dat Reinier dat gewoon onder de brede term techno gooit omdat hardcore rond de 140 a 160 bpm misschien niet door het mainstream volk als hardcore gezien wordt, ook al is het zo ontstaan en daarna nog een keer zo herboren.

Maar hoe dan ook, Fist On Acid was een toffe plaat imo, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar is het Project One album klaar en ingeleverd voor release. Het zou Project One: Reflections of the Eternal heten en gepland staan voor dit jaar.

https://www.reddit.com/r/electronicmusi ... are_button
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2023 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Schijnbaar is het Project One album klaar en ingeleverd voor release. Het zou Project One: Reflections of the Eternal heten en gepland staan voor dit jaar.

Bron? Ik neem alles rondom het Project One album met een flinke korrel zout ondertussen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder een geloofwaardige bron blijft het natuurlijk speculeren. Denk dat het album alleen maar kan tegenvallen nu het zo lang duurt. Overhype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jappie schreef:
Khadber schreef:
Angerfist gaat oinder een nieuw alias iets in de sitjl van de Downtempo EPs van Mag Dog produceren.

Er komt ook een nieuwe Defqon sale ronde eind februari. Dediqated members mogen een dagje eerder bij de tickets.


Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.


Aaah is Angerfist z'n geld op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:

Aaah is Angerfist z'n geld op?

Wanneer gaan wij een techno alias doen dan? Kom hypetraine Indy
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jappie schreef:
Uit dit interview met Reinier Zonneveld begrijp ik dat het meer een techno alias wordt. Erg benieuwd naar, toffe ontwikkelingen dat de gevestigde namen wat nieuwe, minder hardere/snellere sound proberen.


Aaah is Angerfist z'n geld op?


Al zijn geld gedoneerd aan Oekraïne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Indy schreef:
Jappie schreef:
.



Al zijn geld gedoneerd aan Oekraïne.

Lees: Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Lees: Miss K8


Afbeelding
Vorige  1 ... 3016, 3017, 3018, 3019, 3020, 3021, 3022 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen