Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
... Solstice ontslag heeft genomen bij zijn werkgever en verhuist naar Nederland om zich volledig te focussen op zijn muziek carriere.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Nuracore wrote:... Solstice ontslag heeft genomen bij zijn werkgever en verhuist naar Nederland om zich volledig te focussen op zijn muziek carriere.
Best dapper wel in onzekere tijden
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Serzo naar Main Label van Dirty Workz, dik verdiend! :)
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
De meest nietszeggende artiest van de scene, Killshot, released op 16 december zijn album: Lock & Load
Last edited by PEPii on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Break of Dawn is vanaf heden letterlijk een break :(

View on Instagram
Last weekend at Chronicles, Mark made a brave announcement. Because our visions are misaligned, we have decided to follow the hype and go our separate ways.

We were both extremely focused on bringing music to life when we first met. We had so much fun and were a great match in the studio while figuring things out. It all changed when things became a bit more serious (like signing with @artofcreationofficial). I (Mischa) am very business focused and asked a lot from him, while Mark had a hard time adjusting to the new pace of life and meeting deadlines. This made us grow apart and realize that we weren’t that fit to work together anymore. It’s sad but better for both of us, no hard feelings whatsoever. We remain good friends with incredible memories that last forever.

While Mark is taking a break to figure things out, I will move forward with Break of Dawn as a solo act.

Mark, I wish you all the best with your upcoming career. Thanks for the great times we had together.

(L) Mischa

Oh.. and expect one last release from us together.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 24 days ago
PEPii wrote:De meest nietszeggende artiest van de scene, Killshot, released op 16 december zijn album: Lock & Load
En toch zullen er mensen positief op reageren, net als het Bloodlust album.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:
PEPii wrote:De meest nietszeggende artiest van de scene, Killshot, released op 16 december zijn album: Lock & Load
En toch zullen er mensen positief op reageren, net als het Bloodlust album.
Wie weet wordt het wel steengoed, je hebt nog geen track gehoord :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Zal vast zo blijven.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ja zo blijft het. Ik zeg alleen dat ik het een nietszeggende artiest vind die veel te vaak op één van de betere tijdslots van de grotere rawfeesten (denk aan Supremacy en LFT) wordt geplaatst zonder echt groots te produceren. Gezien de huidige stroming waarin veel van de EoL artiesten produceren loop ik nog niet echt warm voor zijn album. Maja blijft een smaakdingetje zullen we maar zeggen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Schijnbaar populair genoeg om toch op dat soort tijdsloten te laten draaien.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik dacht precies hetzelfde! :sleep:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
PEPii wrote:Ja zo blijft het. Ik zeg alleen dat ik het een nietszeggende artiest vind die veel te vaak op één van de betere tijdslots van de grotere rawfeesten (denk aan Supremacy en LFT) wordt geplaatst zonder echt groots te produceren. Gezien de huidige stroming waarin veel van de EoL artiesten produceren loop ik nog niet echt warm voor zijn album. Maja blijft een smaakdingetje zullen we maar zeggen ;)
Je brengt het als een feit, in je tweede bericht zeg je pas ik vind.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb het idee dat Killshot (en de mensen die hem helpen) het over een iets andere boeg willen gooien met dit album, dus wie weet zit er nog wel wat vets tussen.

Vind ook lang niet alles wat op z'n naam staat vet, maar vond z'n recente Mutilator collab meer dan prima de pruimen! :) Vandaar dat ik toch wel nieuwsgierig ben.
A
Millard Fillmore wrote:
PEPii wrote:Ja zo blijft het. Ik zeg alleen dat ik het een nietszeggende artiest vind die veel te vaak op één van de betere tijdslots van de grotere rawfeesten (denk aan Supremacy en LFT) wordt geplaatst zonder echt groots te produceren. Gezien de huidige stroming waarin veel van de EoL artiesten produceren loop ik nog niet echt warm voor zijn album. Maja blijft een smaakdingetje zullen we maar zeggen ;)
Jij vindt hij het als feit brengt
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Anonymous wrote:
Millard Fillmore wrote:
Zo, gaat het goed? Ambulance bellen?
A
Nuracore wrote:
Anonymous wrote:
Millard Fillmore wrote: Je brengt het als een feit, in je tweede bericht zeg je pas ik vind.
Zo, gaat het goed? Ambulance bellen?
Tatu
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
All the things she said
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
- laat maar -
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
zeke wrote:All the things she said
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 27 days ago
Hangt Zatox zijn koptelefoon aan de wilgen?

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Zou ik wel jammer vinden. er komen nog wel eens leuke tracks van hem uit.

het zal wel wat anders zijn, album of iets met label ofzo.
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
hij maakt de switch naar Techno :P
Hardtraxx Veteran
4490 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
Hij gaat verder als duo
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Hij gaat als duo techno maken voor gepensioneerde
M