Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:28 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Edwinn schreef:
AFCA schreef:
Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En hebben die dj's hardstyle van nu ingeleid? Volgens mij niet. Veel DJs keken naar de stijl van headhunterz en hebben daar hun eigen style van gemaakt.

HAHAHAHAHAHHA. Dus Headhunterz producde eerder dan Dana enz.?

En ik sta liever in een zaal met 100 man te stampen dan 10.000 dagjeskneusen.

Fv serieus jij bent echt dom..
We hebben toch over de hardstyle van nu? En niet van die vroeger.Jij gaat opeens zeggen dat ik zeg dat hhz eerder procudeerde dan dana :/ . Jij volgt de hele discussie volgens mij niet
Tuurlijk produceerde dana eerder, HHZ pas vanaf 2005.

Ik las je zin verkeerd: Bedoel je dat HHZ de hardstyle van tegenwoordig heeft ingeleid? Naja, dan heb je wel gelijk. Maar ik dacht dat je bedoelde dat Dana enz van hem afkeken. Sorry ik lees verkeerd, maar dan ben ik nog niet dom.. Doe gewoon even normaal en ga lekker naar Hhz met zijn house luisteren en de rest met hun happy melodietjes, want dat vindt je beter aan al je reacties te lezen. De groeten en geniet nog van de SOFTstyle. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:33 

Hardtraxxer

Her eerste deel van je zin klopt. Maar daarna ga je weer onzin praten.
Volgens mij heb ik eerder gezegd dat ik dat wat ie draaide op defqon(house) prut vind, en dat ik wil dat ie weer zn oude stijl op pak(Subsonic, Tonight enz..)
Leer jij nou maar eerst lezen, daarna ga ik wel weer in discussie met je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hardtraxx Newbie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:35 

Hardtraxxer

Volgens mij ben jij 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij niet, maar laten we de discussie maar stoppen.. Zo wordt het niks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:38 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Volgensmij niet, maar laten we de discussie maar stoppen.. Zo wordt het niks. ;)

Jij begint hoor gozert.
Als jij gewoon fv begint met mijn reacties goed te lezen kan je mischien ook knap commetaar geven. Maar dat zit er bij jou niet in blijkt maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ik geef toch toe dat ik verkeerd lees knul..
En voor de tweede keer laten we maar stoppen want zo kunnen we eindeloos door gaan. Zand erover en als we elkaar ooit zien op een feestje gaan we gewoon lekker stampen en een biertje drinken. Oke? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Gaan jullie hier nou ruzie zitten maken....
ONtopic en heul gauw :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Gaan jullie hier nou ruzie zitten maken....
ONtopic en heul gauw :nono:

Dat probeer ik toch ook te doen? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 19:04 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Frontliner met een album gaat komen
bron: interview met frontliner tijdens de defqon.1 uitzending ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

Second Identity ook als ik het goed heb begrepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 02:05 

Hardtraxxer

DBSTF
Soon: D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication(Anthem Q-dance anniversary year) online on our youtubechannel!!

djheadhunterz

I present you THE Defqon insider!!! http://moby.to/2cs2tc
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 02:56 

Hardtraxx Addict

Alle Defqon1 sets (ja allemaal) zijn opgenomen, en dat deze tzt als podcast uitkomen...... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 08:45 

Donateur

Noisecontrollers preview Defqon.1 & Pavelow

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:10 

Hardtraxx Veteran

xsjefkex schreef:
DBSTF
Soon: D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication(Anthem Q-dance anniversary year) online on our youtubechannel!!

Gisteren gehoord, klonk best vetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:12 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
xsjefkex schreef:
DBSTF

Gisteren gehoord, klonk best vetjes!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:27 

Hardtraxx Veteran

Ik vindt het geen anthem voor een het thema van de feestfabriek. Ook zonde dat DBSTF hem maken, want er zijn zoveel andere artiesten die ik het meer had gegund/meer voor de hardstyle betekend hebben. Verder is het zonde van die break, ik had toch veel liever een nummer met een early sound gehoord in plaats van een break met veel tekst en een happy melodie. Erg jammer dit!

Ook zegt het genoeg dat Villain en DV8 voor de vocals zorgen, Ruffian is niet welkom meer bij Q-Dance. Want het zou veel logischer gewest zijn als Ruffian voor de vocals had gezorgd, want hij stond al zo lang op de main van alle Q feesten. Maar nee, Q passeert hem door het ene incident en Villain & DV8 mogen het doen. Ook erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:34 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:

Ook zegt het genoeg dat Villain en DV8 voor de vocals zorgen, Ruffian is niet welkom meer bij Q-Dance. Want het zou veel logischer gewest zijn als Ruffian voor de vocals had gezorgd, want hij stond al zo lang op de main van alle Q feesten. Maar nee, Q passeert hem door het ene incident en Villain & DV8 mogen het doen. Ook erg jammer!

sorry maar dit is echt kwats! DBSTF hebben gewoon een goede band met Villian,, werken al lang samen. Slaat dus nergens op heel je verband met ruffian, villian en DBSTF zijn gewoon maatjes. DV8 zal ook wel mee hebben gewerkt omdat hij gewoon op dat feest staat, maar volgens mij krijgen ze anders vocals aangeleverd.. Wel vet dat ze het nu zelf mogen doen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:36 

Hardtraxx Veteran

Je moet hier niet kijken naar maatjes en vrienden zijn, want dat doet Q-Dance al genoeg. Je moet gewoon kijken wie er veel betekend heeft voor de hardstyle en dat zijn DBSTF en Villain en DV8 (nog) niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Je moet hier niet kijken naar maatjes en vrienden zijn, want dat doet Q-Dance al genoeg. Je moet gewoon kijken wie er veel betekend heeft voor de hardstyle en dat zijn DBSTF en Villain en DV8 (nog) niet.

haha,, ik vind beetje onzin.. Luister eerst dat lied live voordat je oordeelt man, kan goed dat het harstikke meevalt.. Volgens mij gaat het jou niet om het lied maar om het verband DBSTF en 10 jarig bestaan.. Als dat volgens jou er dan toch moest zijn hadden ze luna, bas & ram, de profeet, zenith of dat soort artiesten een anthem moeten laten maken.. Ik zou een boze brief sturen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:48 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Edwinn schreef:

haha,, ik vind beetje onzin.. Luister eerst dat lied live voordat je oordeelt man, kan goed dat het harstikke meevalt.. Volgens mij gaat het jou niet om het lied maar om het verband DBSTF en 10 jarig bestaan.. Als dat volgens jou er dan toch moest zijn hadden ze luna, bas & ram, de profeet, zenith of dat soort artiesten een anthem moeten laten maken.. Ik zou een boze brief sturen :D

Ja precies! Het gaat om het tienjarig bestaan van Q-Dance. Dan moet je toch kijken wie veel betekend heeft voor Q-Dance in die 10 jaar. De laatste jaren zijn dat inderdaad DBSTF, Headhunterz en dat soort artiesten. Maar Luna, Dana, Prophet enz. hebben in die 10 jaar toch echt meer betekend. Ik vindt het dus ook logisch als je dat soort artiesten de kans zou geven om het anthem te maken en dan natuurlijk met een early tintje en niet de nu-style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:51 

Aan het typen...

Nou als je zelf ook even luistert, dan hoor je niks anders dan nu-hardstyle/mainstream elementen. Alles wat voor de oude generatie hardstyle kapot heeft gemaakt: pitchkicks, 32 bar melodie, break..
Had dan een nummer gemaakt als evolution of a style ofzo. Wat heeft dit anthem nu te maken met 10 jaar q-dance of met een feestfabriek? Had er decibel vocals onder geplakt en het was een decibel anthem.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:54 

Donateur

Lyst schreef:
Nou als je zelf ook even luistert, dan hoor je niks anders dan nu-hardstyle/mainstream elementen. Alles wat voor de oude generatie hardstyle kapot heeft gemaakt: pitchkicks, 32 bar melodie, break..
Had dan een nummer gemaakt als evolution of a style ofzo. Wat heeft dit anthem nu te maken met 10 jaar q-dance of met een feestfabriek? Had er decibel vocals onder geplakt en het was een decibel anthem.. :thumbdown:

Ben het hier volledig mee eens, DBSTF het anthem laten maken is echt zo een grote slechte fout.. doe dan geen anthem. Ik had meer op een soort collab van Zany/Prophet/Pavo/Dana zitten wachten, maar ho wacht! Dat trekt geen publiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

ja maar lyst ik snap jou wel maar als je bij edwin the prophet - A Decade of Dedication had gestaan was het goed.. Daar ging het meer om de naam en niet om de track,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
ja maar lyst ik snap jou wel maar als je bij edwin the prophet - A Decade of Dedication had gestaan was het goed.. Daar ging het meer om de naam en niet om de track,,

Owja, ging het bij mij alleen om de naam?

Edwinn schreef:
Verder is het zonde van die break, ik had toch veel liever een nummer met een early sound gehoord in plaats van een break met veel tekst en een happy melodie. Erg jammer dit!

En tuurlijk gaat het verder ook om de naam, ik vindt als je zo'n soort feest geeft die je 10 jarig bestaan aangeeft dat je moet kijken wie in die tien jaar veel voor jou heeft betekent. En dat is DBSTF niet (misschien wel bij de laatste 5 jaar, maar niet de volle 10). Als hun een athem maken voor Defqon of wat dan ook is het logisch, maar niet voor de Q feestfabriek.
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen