..ik zometeen naar Defqon.1 ga 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
.. Dat Headhunterz gewoon house loopt te draaien op Defqon 1 
Second Identity (HOOGST WAARSCHIJNLIJK) met een album komt? 
"ik ga eens wat anders doen, ik ga draaien wat de rest van de dj's buiten de hardstyle scene doen, oh wat ben ik anders" :')wrote:.. Dat Headhunterz gewoon house loopt te draaien op Defqon 1
Dikke kneus, hij verneukt de hele scene met zijn kutmuziek.
--------------------
mod edit: Download links aanbieden is niet toegestaan op dit forum.
mod edit: Download links aanbieden is niet toegestaan op dit forum.
Dat ook weer niet, ik vind dit best als het maar eenmalig is en Headhunterz gewoon ze oude stijl blijft produceren.wrote:Dikke kneus, hij verneukt de hele scene met zijn kutmuziek.
Ook al zie ik het somber in..
Headhunterz oude stijl? die heeft geen oude stijl? Die heeft alleen maar nu-style geproduceerd..wrote:Dat ook weer niet, ik vind dit best als het maar eenmalig is en Headhunterz gewoon ze oude stijl blijft produceren.wrote:Dikke kneus, hij verneukt de hele scene met zijn kutmuziek.
Nu-Style bestaat niet eens. Ik doel hier mee op nummers Tonight en Hate Or Love It en natuurlijk klassiekers als SubSonic..wrote:Headhunterz oude stijl? die heeft geen oude stijl? Die heeft alleen maar nu-style geproduceerd..wrote:Dat ook weer niet, ik vind dit best als het maar eenmalig is en Headhunterz gewoon ze oude stijl blijft produceren.wrote:Dikke kneus, hij verneukt de hele scene met zijn kutmuziek.
Hij zegt net op q-dance radio dat ie zich gaat verdiepen in die house die die draaide..En dat hij met wat remixes bezig is.
Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.wrote:Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Tuurlijk is het sinds 2005/2006 compleet veranderd in positieve zin. Mede door Headhunterz..dus dat mensen hem hier altijd de grond in boren kan ik echt niet begrijpen.
Deze man heeft zoveel betekent voor de Hardstyle Scene van dit moment.
Hij heeft idd mee aan de wieg gestaan van wat Hardstyle (melo) nu is.wrote:Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.wrote:Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Tuurlijk is het sinds 2005/2006 compleet veranderd in positieve zin. Mede door Headhunterz..dus dat mensen hem hier altijd de grond in boren kan ik echt niet begrijpen.
Maar er zijn ook veel mensen die het liever iets rauwer willen en dat is absoluut niet waar HHZ nu voor staat.
Ik vind het gwn jammer dat hij geen platen meer maakt, die aan het niveau van zijn vroegere releases kunnen tippen...
HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Er zijn zoveel producers die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan onze Hhz.
Er zijn zoveel producers die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan onze Hhz.
Veranderd in positieve zin :') ?wrote:Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.wrote:Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Ja veranderd in positieve zin, kijk hoeveel mensen luisteren vergeleken met vroeger.wrote:Veranderd in positieve zin :') ?wrote:Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.wrote:Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Maarja ieder ze smaak hea..
Je kunt toch niet ontkennen dat HHZ er veel voor betekend heeft...wrote:HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Er zijn natuurlijk anderen en er zijn er zoveel, maar ik weet godverdomme nog heel goed dat ik 4, 5 jaar geleden echt dik los ging als HHZ kwam draaien, en nu kan ik niet blij genoeg zijn als ik zie dat hij niet in een line-up van een feest staat!
Ik vind dat nou niet echt een superevolutie hoor.wrote:Ja veranderd in positieve zin, kijk hoeveel mensen luisteren vergeleken met vroeger.wrote:Veranderd in positieve zin :') ?wrote: Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.
Zie soms heel veel mensen op een feest die daar stil staan en wat staan te pilsen.
Dan liever 10000 man minder, maar wel allemaal zo gek als een banaan staan lösgehen...
Nu kunnen er sommige mensen niet naar een Hardstylefeest omdat er van die toeristen de tickets wegkapen, wat echt kut is!
Veranderd in positieve zin. Naja, dat heeft met smaak te maken. Het is veel commercieler geworden met al die melodieen maar goed. Hier kunnen we lang over twisten, maar dat meer mensen er naar luisteren is een slecht argument. Dus jij vindt House ook beter omdat daar mee mensen naar luisteren?wrote:Ja veranderd in positieve zin, kijk hoeveel mensen luisteren vergeleken met vroeger.
Hij heeft wat betekent voor de HS van tegenwoordig, maar er zijn echt veel meer mensen die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan HHZ..wrote:Je kunt toch niet ontkennen dat HHZ er veel voor betekend heeft...wrote:HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Er zijn natuurlijk anderen en er zijn er zoveel, maar ik weet godverdomme nog heel goed dat ik 4, 5 jaar geleden echt dik los ging als HHZ kwam draaien, en nu kan ik niet blij genoeg zijn als ik zie dat hij niet in een line-up van een feest staat!
Zoals?wrote:HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Headhunterz heb de hardstyle van dit moment ingeleid..Dus dan heeft ie best wel veel betekent denk ik..
Ik bedoel er mee te zeggen dat er veel mensen zijn die deze hardstyle meer aanspreekt dan die van vroeger.
Zany, The Prophet, Activator, Dana, Luna, Technoboy en nog veel meer.wrote:Zoals?wrote:HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Headhunterz heb de hardstyle van dit moment ingeleid..Dus dan heeft ie best wel veel betekent denk ik..
En dat vindt je positief?wrote:Ik bedoel er mee te zeggen dat er veel mensen zijn die deze hardstyle meer aanspreekt dan die van vroeger.
Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En hebben die dj's hardstyle van nu ingeleid? Volgens mij niet. Veel DJs keken naar de stijl van headhunterz en hebben daar hun eigen style van gemaakt.
En hebben die dj's hardstyle van nu ingeleid? Volgens mij niet. Veel DJs keken naar de stijl van headhunterz en hebben daar hun eigen style van gemaakt.
HAHAHAHAHAHHA. Dus Headhunterz producde eerder dan Dana enz.?wrote:Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En ik sta liever in een zaal met 100 man te stampen dan 10.000 dagjeskneusen.
Fv serieus jij bent echt dom..wrote:HAHAHAHAHAHHA. Dus Headhunterz producde eerder dan Dana enz.?wrote:Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En ik sta liever in een zaal met 100 man te stampen dan 10.000 dagjeskneusen.
We hebben toch over de hardstyle van nu? En niet van die vroeger.Jij gaat opeens zeggen dat ik zeg dat hhz eerder procudeerde dan dana
Tuurlijk produceerde dana eerder, HHZ pas vanaf 2005.