Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 10:10 

Hardtraxx Newbie

..ik zometeen naar Defqon.1 ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 12:28 

Hardtraxxer

.. Dat Headhunterz gewoon house loopt te draaien op Defqon 1 :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:23 

Hardtraxx Veteran

Second Identity (HOOGST WAARSCHIJNLIJK) met een album komt? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
.. Dat Headhunterz gewoon house loopt te draaien op Defqon 1 :nono:

"ik ga eens wat anders doen, ik ga draaien wat de rest van de dj's buiten de hardstyle scene doen, oh wat ben ik anders" :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

Dikke kneus, hij verneukt de hele scene met zijn kutmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:46 

Hardtraxxer

--------------------
mod edit: Download links aanbieden is niet toegestaan op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:48 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:

Dat ook weer niet, ik vind dit best als het maar eenmalig is en Headhunterz gewoon ze oude stijl blijft produceren.
Ook al zie ik het somber in.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:53 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Dat ook weer niet, ik vind dit best als het maar eenmalig is en Headhunterz gewoon ze oude stijl blijft produceren.

Headhunterz oude stijl? die heeft geen oude stijl? Die heeft alleen maar nu-style geproduceerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:56 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Headhunterz oude stijl? die heeft geen oude stijl? Die heeft alleen maar nu-style geproduceerd..

Nu-Style bestaat niet eens. Ik doel hier mee op nummers Tonight en Hate Or Love It en natuurlijk klassiekers als SubSonic..
Hij zegt net op q-dance radio dat ie zich gaat verdiepen in die house die die draaide..En dat hij met wat remixes bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 13:59 

Hardtraxx Veteran

Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:04 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Nu-style bestaat niet.. De benaming niet, maar het is wel degelijk anders als hardsytle uit 2000. Je gaat toch niet beweren dat die nummers uit 2000 hetzelfde zijn als die van nu? :')

Ik moet zeggen dat ik wel een erg domme stelling vind haha.
Tuurlijk is het sinds 2005/2006 compleet veranderd in positieve zin. Mede door Headhunterz..dus dat mensen hem hier altijd de grond in boren kan ik echt niet begrijpen.
Deze man heeft zoveel betekent voor de Hardstyle Scene van dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:06 

Hardtraxx Addict

AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Tuurlijk is het sinds 2005/2006 compleet veranderd in positieve zin. Mede door Headhunterz..dus dat mensen hem hier altijd de grond in boren kan ik echt niet begrijpen.

Hij heeft idd mee aan de wieg gestaan van wat Hardstyle (melo) nu is.
Maar er zijn ook veel mensen die het liever iets rauwer willen en dat is absoluut niet waar HHZ nu voor staat.
Ik vind het gwn jammer dat hij geen platen meer maakt, die aan het niveau van zijn vroegere releases kunnen tippen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:07 

Hardtraxx Veteran

HHZ veel betekent voor de hardstyle.. :')
Er zijn zoveel producers die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan onze Hhz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:08 

Hardtraxxer

AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Veranderd in positieve zin :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:09 

Hardtraxxer

Rickik schreef:
AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Ja veranderd in positieve zin, kijk hoeveel mensen luisteren vergeleken met vroeger.
Maarja ieder ze smaak hea..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:09 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Er zijn zoveel producers die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan onze Hhz.

Je kunt toch niet ontkennen dat HHZ er veel voor betekend heeft...
Er zijn natuurlijk anderen en er zijn er zoveel, maar ik weet godverdomme nog heel goed dat ik 4, 5 jaar geleden echt dik los ging als HHZ kwam draaien, en nu kan ik niet blij genoeg zijn als ik zie dat hij niet in een line-up van een feest staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:11 

Hardtraxx Addict

AFCA schreef:
Rickik schreef:
AFCA schreef:

Ja veranderd in positieve zin, kijk hoeveel mensen luisteren vergeleken met vroeger.

Ik vind dat nou niet echt een superevolutie hoor.
Zie soms heel veel mensen op een feest die daar stil staan en wat staan te pilsen.
Dan liever 10000 man minder, maar wel allemaal zo gek als een banaan staan lösgehen...
Nu kunnen er sommige mensen niet naar een Hardstylefeest omdat er van die toeristen de tickets wegkapen, wat echt kut is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:

Veranderd in positieve zin. Naja, dat heeft met smaak te maken. Het is veel commercieler geworden met al die melodieen maar goed. Hier kunnen we lang over twisten, maar dat meer mensen er naar luisteren is een slecht argument. Dus jij vindt House ook beter omdat daar mee mensen naar luisteren?

bourzwain schreef:
Edwinn schreef:

Je kunt toch niet ontkennen dat HHZ er veel voor betekend heeft...
Er zijn natuurlijk anderen en er zijn er zoveel, maar ik weet godverdomme nog heel goed dat ik 4, 5 jaar geleden echt dik los ging als HHZ kwam draaien, en nu kan ik niet blij genoeg zijn als ik zie dat hij niet in een line-up van een feest staat!

Hij heeft wat betekent voor de HS van tegenwoordig, maar er zijn echt veel meer mensen die veel meer voor de hardstyle hebben betekent dan HHZ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:14 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:

Zoals?
Headhunterz heb de hardstyle van dit moment ingeleid..Dus dan heeft ie best wel veel betekent denk ik.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:16 

Hardtraxxer

Ik bedoel er mee te zeggen dat er veel mensen zijn die deze hardstyle meer aanspreekt dan die van vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Edwinn schreef:

Zoals?
Headhunterz heb de hardstyle van dit moment ingeleid..Dus dan heeft ie best wel veel betekent denk ik.. :)

Zany, The Prophet, Activator, Dana, Luna, Technoboy en nog veel meer.

AFCA schreef:
Ik bedoel er mee te zeggen dat er veel mensen zijn die deze hardstyle meer aanspreekt dan die van vroeger.

En dat vindt je positief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:21 

Hardtraxxer

Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En hebben die dj's hardstyle van nu ingeleid? Volgens mij niet. Veel DJs keken naar de stijl van headhunterz en hebben daar hun eigen style van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:22 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Dat vind ik inderdaad positief. Ik sta liever in een volle zaal dan in een lege zaal op een hardstyle feest.
En hebben die dj's hardstyle van nu ingeleid? Volgens mij niet. Veel DJs keken naar de stijl van headhunterz en hebben daar hun eigen style van gemaakt.

HAHAHAHAHAHHA. Dus Headhunterz producde eerder dan Dana enz.?

En ik sta liever in een zaal met 100 man te stampen dan 10.000 dagjeskneusen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:25 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
AFCA schreef:

HAHAHAHAHAHHA. Dus Headhunterz producde eerder dan Dana enz.?

En ik sta liever in een zaal met 100 man te stampen dan 10.000 dagjeskneusen.

Fv serieus jij bent echt dom..
We hebben toch over de hardstyle van nu? En niet van die vroeger.Jij gaat opeens zeggen dat ik zeg dat hhz eerder procudeerde dan dana :/ . Jij volgt de hele discussie volgens mij niet
Tuurlijk produceerde dana eerder, HHZ pas vanaf 2005.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 14:26 

Hardtraxxer

Oke dat is jou smaak, ik sta liever in volle zalen.
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen