Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

wat wil je er tegen doen,, toen q-dance heel dat 10 jarig bestaan aankondigde dacht al van oeh als er een anthem komt.. Stel je of de luisteraars van 2007>nu teleur, of je steld de oudere teleur. Je doet het nooit goed in deze situatie,, maar ik ben ook wel in voor een een early anthem want dat is heerlijk. Maar edwinn waarom maak je je er zo druk om, je kunt je eigen beter druk maken om HZZ die house draait op defqon :cry: en ga je zelf trouwens naar de feestfabriek als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:41 

... Jor-D hier zn profielpic vandaan haalde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:59 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
wat wil je er tegen doen,, toen q-dance heel dat 10 jarig bestaan aankondigde dacht al van oeh als er een anthem komt.. Stel je of de luisteraars van 2007>nu teleur, of je steld de oudere teleur. Je doet het nooit goed in deze situatie,, maar ik ben ook wel in voor een een early anthem want dat is heerlijk. Maar edwinn waarom maak je je er zo druk om, je kunt je eigen beter druk maken om HZZ die house draait op defqon :cry: en ga je zelf trouwens naar de feestfabriek als ik vragen mag?

1. Ik ga niet naar de Feestfabriek, want ik ben nog geen 18.
2. Ik maak me ook druk om HHZ zijn kutset op Defqon.
3. Misschien wat het het best geweest om 2 platen te maken, een nustyle mix en een early mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:01 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Timmer schreef:

3. Misschien wat het het best geweest om 2 platen te maken, een nustyle mix en een early mix.

Punt 3 dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Timmer schreef:

Ik ga wel, maar ben ook nog geen 18.
Anthem.. Tja, weet 't eigenlijk niet goed. Wacht wel op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

Dat kan, maar ik ga het risico niet lopen dat ik niet binnen kom. Maar dit heeft trouwens niks te maken over het anthem.. Het is toch niet zo: ow je gaat niet naar het feest, dan mag je er niks over zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:18 

Hardtraxx Veteran

Soon! the set of DJ Titan @ Defqon.1 2010 at www.hardstation.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:18 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Soon! the set of DJ Titan @ Defqon.1 2010 at http://www.hardstation.fm

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 14:19 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Beste set ooit :yay:
Hier zullen veel mensen van genieten

edit: Hopelijk wordt dit niet weer zon re-run zoals bij inqontrol, want daar klopte paar nummers niet met de orginele set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat erg veel complete tracks van de Defqon CD zijn gelekt /digitaal te koop zijn of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Naise!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:25 

Hardtraxx Elite

Wist je dat Bass Modulators zeer waarschijnlijk The Otherside van Alphaverb gaan remixen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:31 

Ik had het liefst ook iemand anders gezien dan DSTF voor het anhem maar het is in ieder geval beter dan noisecontrollers. Een wat meer early sound zou echt vet zijn. Maar ik denk dat het anthem meer gaat over het vieren dat Q-Dance 10 jaar bestaat. Niet over het representeren van 10 jaar hardstyle.

Tel schreef:
Wist je dat Bass Modulators zeer waarschijnlijk The Otherside van Alphaverb gaan remixen :thumbup:

Zolang ze het goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:36 

Hardtraxxer

.... er 76 arrestaties zijn geweest gister op Defqon ivm drugsbezit - gebruik.
Bron: telegraaf.nl

Maar hoe moet ik drugsgebruik dan zien? want als iedereen die drugs had gebruikt zou zijn opgepakt was te teller tig keer hoger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:59 

Donateur

Nou ja als je wordt betrapt terwijl je je sleuteltje in een pakje dropt wordt je dr gewoon uitgetieft hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:01 

Hardtraxx Veteran

De boaa schreef:
.... er 76 arrestaties zijn geweest gister op Defqon ivm drugsbezit - gebruik.
Bron: telegraaf.nl

Maar hoe moet ik drugsgebruik dan zien? want als iedereen die drugs had gebruikt zou zijn opgepakt was te teller tig keer hoger :P

haha er liepen er rond met ogen zo groot als tennisballen en kaken die op de beat (zelfs in de industrial stage :P) van links naar rechts bibberde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:06 

stefaneke schreef:
Ik had het liefst ook iemand anders gezien dan DSTF voor het anhem maar het is in ieder geval beter dan noisecontrollers. Een wat meer early sound zou echt vet zijn. Maar ik denk dat het anthem meer gaat over het vieren dat Q-Dance 10 jaar bestaat. Niet over het representeren van 10 jaar hardstyle.

Tel schreef:

Zolang ze het goed doen.

Jij bent de opper-noisecontrollers-basher :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:15 

Almighty schreef:
stefaneke schreef:

Tel schreef:

Zolang ze het goed doen.

Jij bent de opper-noisecontrollers-basher :)

Ik vind de oude platen anders best goed hoor. Ze kunnen het wel maar doen het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

Als ik Q was liet ik het anthem maken door artiesten die toen aan de top stonden en nu nog steeds.

Dan kom ik op iets als: Zany & The Prophet vs Technoboy. En dan ga ik even voorbij aan namen als Pavo, Luna enz, want uit (commercieel) orginasatorisch oogpunt kijkt zijn deze namen niet groot/populair genoeg meer (jammer genoeg!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:10 

Hardtraxx Veteran

pavo kan al niet producen dus die valt al af
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:12 

Aan het typen...

Had dan op zn minst voor brennan heart gekozen, die draait tenminste al mee vanaf t begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:14 

Donateur

djpatt schreef:

Pavo kan niet producen?
sinds wanneer zit jij in de scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:17 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:
djpatt schreef:

Pavo kan niet producen?

Afgelopen releases zijn gemaakt door de Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
frankhardenberg schreef:
djpatt schreef:

Pavo kan niet producen?

Afgelopen releases zijn gemaakt door de Noisecontrollers.

De releases van het begin van Pavo zijn niet van Bas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 18:43 

Donateur

Wel van Zany ;)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen