Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
wat wil je er tegen doen,, toen q-dance heel dat 10 jarig bestaan aankondigde dacht al van oeh als er een anthem komt.. Stel je of de luisteraars van 2007>nu teleur, of je steld de oudere teleur. Je doet het nooit goed in deze situatie,, maar ik ben ook wel in voor een een early anthem want dat is heerlijk. Maar edwinn waarom maak je je er zo druk om, je kunt je eigen beter druk maken om HZZ die house draait op defqon :cry: en ga je zelf trouwens naar de feestfabriek als ik vragen mag?
E
... Jor-D hier zn profielpic vandaan haalde?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Timmer wrote:wat wil je er tegen doen,, toen q-dance heel dat 10 jarig bestaan aankondigde dacht al van oeh als er een anthem komt.. Stel je of de luisteraars van 2007>nu teleur, of je steld de oudere teleur. Je doet het nooit goed in deze situatie,, maar ik ben ook wel in voor een een early anthem want dat is heerlijk. Maar edwinn waarom maak je je er zo druk om, je kunt je eigen beter druk maken om HZZ die house draait op defqon :cry: en ga je zelf trouwens naar de feestfabriek als ik vragen mag?
1. Ik ga niet naar de Feestfabriek, want ik ben nog geen 18.
2. Ik maak me ook druk om HHZ zijn kutset op Defqon.
3. Misschien wat het het best geweest om 2 platen te maken, een nustyle mix en een early mix.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Edwinn wrote:
Timmer wrote:wat wil je er tegen doen,, toen q-dance heel dat 10 jarig bestaan aankondigde dacht al van oeh als er een anthem komt.. Stel je of de luisteraars van 2007>nu teleur, of je steld de oudere teleur. Je doet het nooit goed in deze situatie,, maar ik ben ook wel in voor een een early anthem want dat is heerlijk. Maar edwinn waarom maak je je er zo druk om, je kunt je eigen beter druk maken om HZZ die house draait op defqon :cry: en ga je zelf trouwens naar de feestfabriek als ik vragen mag?
3. Misschien wat het het best geweest om 2 platen te maken, een nustyle mix en een early mix.
Punt 3 dus!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Edwinn wrote:
Ik ga wel, maar ben ook nog geen 18.
Anthem.. Tja, weet 't eigenlijk niet goed. Wacht wel op HQ.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Dat kan, maar ik ga het risico niet lopen dat ik niet binnen kom. Maar dit heeft trouwens niks te maken over het anthem.. Het is toch niet zo: ow je gaat niet naar het feest, dan mag je er niks over zeggen..
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Soon! the set of DJ Titan @ Defqon.1 2010 at www.hardstation.fm
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Dakpan wrote:Soon! the set of DJ Titan @ Defqon.1 2010 at http://www.hardstation.fm
:thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Dakpan wrote:Soon! the set of DJ Titan @ Defqon.1 2010 at http://www.hardstation.fm
Beste set ooit :yay:
Hier zullen veel mensen van genieten

edit: Hopelijk wordt dit niet weer zon re-run zoals bij inqontrol, want daar klopte paar nummers niet met de orginele set.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wist je dat erg veel complete tracks van de Defqon CD zijn gelekt /digitaal te koop zijn of iets dergelijks.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Naise!
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Wist je dat Bass Modulators zeer waarschijnlijk The Otherside van Alphaverb gaan remixen :thumbup:
S
Ik had het liefst ook iemand anders gezien dan DSTF voor het anhem maar het is in ieder geval beter dan noisecontrollers. Een wat meer early sound zou echt vet zijn. Maar ik denk dat het anthem meer gaat over het vieren dat Q-Dance 10 jaar bestaat. Niet over het representeren van 10 jaar hardstyle.

Tel wrote:Wist je dat Bass Modulators zeer waarschijnlijk The Otherside van Alphaverb gaan remixen :thumbup:
Zolang ze het goed doen.
Hardtraxxer
69 posts member since 2009
last seen Sep 2012
.... er 76 arrestaties zijn geweest gister op Defqon ivm drugsbezit - gebruik.
Bron: telegraaf.nl

Maar hoe moet ik drugsgebruik dan zien? want als iedereen die drugs had gebruikt zou zijn opgepakt was te teller tig keer hoger :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nou ja als je wordt betrapt terwijl je je sleuteltje in een pakje dropt wordt je dr gewoon uitgetieft hoor.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
De boaa wrote:.... er 76 arrestaties zijn geweest gister op Defqon ivm drugsbezit - gebruik.
Bron: telegraaf.nl

Maar hoe moet ik drugsgebruik dan zien? want als iedereen die drugs had gebruikt zou zijn opgepakt was te teller tig keer hoger :P
haha er liepen er rond met ogen zo groot als tennisballen en kaken die op de beat (zelfs in de industrial stage :P) van links naar rechts bibberde :P
A
stefaneke wrote:Ik had het liefst ook iemand anders gezien dan DSTF voor het anhem maar het is in ieder geval beter dan noisecontrollers. Een wat meer early sound zou echt vet zijn. Maar ik denk dat het anthem meer gaat over het vieren dat Q-Dance 10 jaar bestaat. Niet over het representeren van 10 jaar hardstyle.

Tel wrote:Wist je dat Bass Modulators zeer waarschijnlijk The Otherside van Alphaverb gaan remixen :thumbup:
Zolang ze het goed doen.
Jij bent de opper-noisecontrollers-basher :)
S
Almighty wrote:
stefaneke wrote:Ik had het liefst ook iemand anders gezien dan DSTF voor het anhem maar het is in ieder geval beter dan noisecontrollers. Een wat meer early sound zou echt vet zijn. Maar ik denk dat het anthem meer gaat over het vieren dat Q-Dance 10 jaar bestaat. Niet over het representeren van 10 jaar hardstyle.

Zolang ze het goed doen.
Jij bent de opper-noisecontrollers-basher :)
Ik vind de oude platen anders best goed hoor. Ze kunnen het wel maar doen het niet...
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Als ik Q was liet ik het anthem maken door artiesten die toen aan de top stonden en nu nog steeds.

Dan kom ik op iets als: Zany & The Prophet vs Technoboy. En dan ga ik even voorbij aan namen als Pavo, Luna enz, want uit (commercieel) orginasatorisch oogpunt kijkt zijn deze namen niet groot/populair genoeg meer (jammer genoeg!).
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
pavo kan al niet producen dus die valt al af
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Had dan op zn minst voor brennan heart gekozen, die draait tenminste al mee vanaf t begin.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
djpatt wrote:pavo kan al niet producen dus die valt al af
Pavo kan niet producen?
sinds wanneer zit jij in de scene?
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
frankhardenberg wrote:
Pavo kan niet producen?
Afgelopen releases zijn gemaakt door de Noisecontrollers.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Markos wrote:
frankhardenberg wrote:
Pavo kan niet producen?
Afgelopen releases zijn gemaakt door de Noisecontrollers.
De releases van het begin van Pavo zijn niet van Bas
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wel van Zany ;)