Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011, 3012 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Revolting Against schreef:
Nou ja het is niet dat die nou zo druk was in de studio :lol:

Nee zonder dollen, heb respect voor de man en wat hij heeft gedaan voor de hardstyle en hardcore, maar soms is het ook tijd om bij jezelf te rade te gaan of de 'jeugd' nog wel op een oude lul op het podium zit te wachten. Dat heb ik ook bij Paul Elstak. Staat er een volwassen vent van 50+ in een shirt met een beertje er op te draaien. Zo zijn er nog wel meer namen waarvan ik denk: zijn die nog relevant of teren ze alleen op de oude hits?

Ga lekker achter de schermen iets doen, demo's checken, advies geven enz. Denk dat de rekening van The Prophet inmiddels wel aardig gespekt is, dus prima.


Dus de statement over 'te oud' vind ik een beetje bekrompen.

Ik denk dat je dan mijn post verkeerd begrepen hebt. Ik zeg namelijk dat de oudere generatie niet soms bij henzelf te rade moet gaan of je nog door wilt gaan. Ik kan mij namelijk voorstellen dat je als oude rot zo gaat denken en niet mee gaat/kan met de tijd van nu. Moet je dan blijven teren op je naam en hits of is het tijd om nog iets anders te gaan doen?

Begrijp mij niet verkeerd hè, ik kan ook enorm genieten als ik oude bazen achter de decks los zie gaan. Als je Darkraver bijvoorbeeld volgt op de socials dan staat die zeker nog 3x in een weekend geboekt en heeft er lol in. Maar soms heb ik wel het idee dat sommigen een beetje achter de feiten aan blijven lopen omdat dat het enige is wat ze nog kunnen. Nu zullen de meesten hun schaapjes wel op het droge hebben, maar ik zie een Paul Elstak niet nog 10 jaartjes bij de Appie achter de kassa zitten. Ja, dan maar blijven draaien en The Promised Land opnieuw uitbrengen met een nieuwe kick.

Soms is het ook gewoon klaar. Dat vind ik overigens ook in andere genres. Je ziet niet voor niets nu van een hele generatie farewell tours aangekondigd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 21:15 
 
Hardtraxxer

@brainweavers rollings stones met een dj vergelijken slaat echt kant noch wal, mag hopen dat als je er even langer over nadenkt en je even kijkt naar bijvoorbeeld de vaste fanbase je echt wel kan concluderen dat dit heel ander is dan bij een dj (harddance in deze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Revolting Against; ah zo komt het idd heel anders over, dan is mijn reactie niet meer zo van toepassing ^^

@Teupie1; dat was gewoon een bekend voorbeeld waar iedereen een beeld bij heeft. Er zijn genoeg onbekende bands die bestaan uit 'oude lullen' die niet verder dan de lokale kroegen en podia komen. Het is ook geen directe vergelijking , maar als je het dan wil vergelijken is een live optreden met band intensiever dan een dj set (over het algemeen) dus een dj set is tot latere leeftijd wel vol te houden. Als deze vergelijking je te ver gaat, had ik ook al aangegeven dat er genoeg dj's op leeftijd zijn in andere EDM genres. Mijn punt blijft staan dat er niet een magische leeftijd is waarbij je ineens zou moeten stoppen, omdat je die leeftijd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 19:43 
 
Hardtraxxer

Teupie1 schreef:
@brainweavers rollings stones met een dj vergelijken slaat echt kant noch wal, mag hopen dat als je er even langer over nadenkt en je even kijkt naar bijvoorbeeld de vaste fanbase je echt wel kan concluderen dat dit heel ander is dan bij een dj (harddance in deze)


Pffff :lol: :lol: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2440974-nederlan ... rkrachting
Citaat:
Nederlandse festival-organisator in Spanje beschuldigd van verkrachting

De Nederlandse dance-ondernemer Brian B. uit Edam, organisator van de festivals Dance Valley en Dutch Valley, wordt in Spanje beschuldigd van verkrachting. De 48-jarige B., eigenaar van de United Dance Company (UDC), werd in het voorjaar door de Spaanse politie opgepakt en is inmiddels weer op vrije voeten en terug in Nederland.

De beschuldiging komt van een 52-jarige Spaanse vrouw. Ze zegt dat ze in april in haar woning in Madrid door B. is verkracht. Volgens de vrouw heeft B. ongeveer een maand in een Spaanse cel gezeten.

In een vandaag uitgegeven verklaring geeft B. toe dat hij door de Spaanse politie is aangehouden. "Ik ontkende, en ontken nog steeds de beschuldigingen van deze vrouw", schrijft hij. B. laat in de korte verklaring weten dat hij de uitkomst van de procedure met vertrouwen tegemoetziet. Of B. wordt vervolgd, is onduidelijk. Het Spaanse OM is niet bereikbaar voor commentaar.
'Seksuele agressie'

Carol Sepúlveda, die in de dans- en kunstwereld in Madrid actief is, zette haar verhaal gisteren op Instagram. "De manier waarop deze man handelde en hij mij verkrachtte, maakte me duidelijk dat hij dit vaker moet hebben gedaan. Ik wil voorkomen dat, zolang de procedure duurt, hij nog meer slachtoffers maakt, ook in Nederland", zegt Sepúlveda.

Ook zegt ze dat ze met haar verhaal naar buiten is gekomen omdat ze voor haar leven vreest. "Na de verkrachting zei hij me dat hij me zou doden als ik iemand iets erover zou vertellen. Hij zei dat hij honderden veiligheidsmensen had die me wel zouden vinden."

Op de avond van 10 april stelde een arts bij haar een diagnose. "Seksuele agressie", luidt de conclusie van het rapport. Daarin stonden verwondingen va de vrouw beschreven aan de hals en aan de knieën, plus pijn in de vaginale streek. Op haar kleren werd sperma aangetroffen.

De Spaanse politie bevestigde vanochtend dat de Nederlander op 10 april werd gearresteerd. Op 11 april registreerde rechtbank nummer 10 in Madrid de aanklacht tegen B. wegens 'seksuele agressie'.
Op borgtocht vrij

Volgens Sepúlveda is B. een maand later op borgtocht vrijgelaten. Hij zou daarbij een vals adres in Spanje hebben opgegeven waar hij bereikbaar zou zijn. B. schrijft in zijn verklaring dat hij, nadat "beide versies van het verhaal werden gehoord", door de Spaanse rechter is vrijgelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth heeft de set van Delete vrijgegeven op soundcloud & youtube. Laatste moderne set die hij heeft gedraaid, want hij had zondag nog die classics set.
hardstyle/delete-rebirth-festival-2022-t76717.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heady & Psykopunkz een setje samen draaiden @ Radio 538 op Barend van Deelens afscheidsfeestje.
Heb t terug gekeken via KPN start ongeveer 20:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Charged gaat naar Dirty Workz.
https://www.instagram.com/tv/Ch2SuhOLC_ ... JmNzVkMjY=

Valt me wel op dat de laatste tijd steeds meer artiesten dat doen, zal Dirty Workz soms betere voorwaarden hebben dan Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
D-Charged gaat naar Dirty Workz.
https://www.instagram.com/tv/Ch2SuhOLC_ ... JmNzVkMjY=

Valt me wel op dat de laatste tijd steeds meer artiesten dat doen, zal Dirty Workz soms betere voorwaarden hebben dan Scantraxx?

Kwa releasen denk ik dat het wel een betere plek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond wordt er op Slam een warmup set gedraaid voor XQH
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
My classic set at Decibel gives me so much inspiration that I decided to produce dark themes again, with raw screeches and low frequencies kicks in the studio. E-Force style!

Doesn't mean I don't like the nowadays tracks, but for now I would like to focus more on something like this. With a fresh new touch of course!

So get ready!

(E-Force op Instagram)

Dit soort berichten zijn toch wel erg hoopvol..! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Fusionmania schreef:
D-Charged gaat naar Dirty Workz.
https://www.instagram.com/tv/Ch2SuhOLC_ ... JmNzVkMjY=

Valt me wel op dat de laatste tijd steeds meer artiesten dat doen, zal Dirty Workz soms betere voorwaarden hebben dan Scantraxx?

Kwa releasen denk ik dat het wel een betere plek is.


Hopelijk zien we hem ook vaker geboekt gaan worden op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Tweede Kamer maakt zich weer eens druk over festivalgeluid nadat er vorige week berichten kwamen dat er een toename is in de gevallen met gehoorschade.
Betuttelend Den Haag wil extra maatregelen en aantal partijen zoals JA21 en Volt willen aan de volumeknop draaien. Omlaag welteverstaan :mad: Nu is er een evenementen convenant met 103 dB(A), maar dus niet wettelijk vastgelegd. Er gaan nu stemmen op om dit vast te leggen op 100 dB(A).
Voor de duidelijkheid, dit betekend een halvering (!) van het waargenomen volume :mad:
De evenementenbranche vreest voor deze maatregelen en dat bezoekers zullen afhaken.

Vind het echt bezopen wanneer dit door zou gaan. Begin eerst eens met het vastleggen met de grens van 103. 100 zou echt een ramp zijn, voor dance en rock muziek zou dan echt de ervaring een heel stuk beleving wegvallen. :thumbdown:

https://www.ad.nl/binnenland/voor-altij ... ~ae226962/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of, je geeft meer voorlichting over gehoorschade op scholen e.d.
Ik kreeg ook niks over mee van jongs af aan. Pas na 5 jaar kroeg en feest was het een beetje van, oh ja die piep in je oren is niet goed.

Mensen kiezen toch godverdomme zelf er voor om die dingen niet in hun oren te doen nadat ze zelf horen hoe hard het geluid is en vervolgens alsnog geen bescherming op het terrein zelf kopen of er na voor de volgende keer.

Daarnaast komt veel gehoorschade ook simpelweg van hard geluid in auto's/thuis en je koptelefoons veel te hard aan hebben. Dus ik vind het vrij bijzonder dat ze dan alleen festivals tackelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vind het echt bezopen wanneer dit door zou gaan. Begin eerst eens met het vastleggen met de grens van 103. 100 zou echt een ramp zijn, voor dance en rock muziek zou dan echt de ervaring een heel stuk beleving wegvallen. :thumbdown:

Maakt 103 of 100 echt zo veel verschil voor de beleving? Het klinkt op papier maar als een minimaal verschil, maar weet niet hoe dat in de praktijk is.

Hier verder wel eens eigenlijk:
Broken Balance schreef:
Of, je geeft meer voorlichting over gehoorschade op scholen e.d.
Ik kreeg ook niks over mee van jongs af aan. Pas na 5 jaar kroeg en feest was het een beetje van, oh ja die piep in je oren is niet goed.

Mensen kiezen toch godverdomme zelf er voor om die dingen niet in hun oren te doen nadat ze zelf horen hoe hard het geluid is en vervolgens alsnog geen bescherming op het terrein zelf kopen of er na voor de volgende keer.

Daarnaast komt veel gehoorschade ook simpelweg van hard geluid in auto's/thuis en je koptelefoons veel te hard aan hebben. Dus ik vind het vrij bijzonder dat ze dan alleen festivals tackelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
hurricane schreef:
Vind het echt bezopen wanneer dit door zou gaan. Begin eerst eens met het vastleggen met de grens van 103. 100 zou echt een ramp zijn, voor dance en rock muziek zou dan echt de ervaring een heel stuk beleving wegvallen. :thumbdown:

Maakt 103 of 100 echt zo veel verschil voor de beleving? Het klinkt op papier maar als een minimaal verschil, maar weet niet hoe dat in de praktijk is.

In de praktijk maakt dat echt heel veel uit. -3 dB verschil betekend een halvering van het geluid waargenomen door het menselijk gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of, je geeft meer voorlichting over gehoorschade op scholen e.d.

Daarnaast komt veel gehoorschade ook simpelweg van hard geluid in auto's/thuis en je koptelefoons veel te hard aan hebben. Dus ik vind het vrij bijzonder dat ze dan alleen festivals tackelen.

Dit inderdaad! Als je soms in het OV of op straat bij jeugd (en ook ouderen) hoort hoe hard die dingen staan, kan dat niet heel gezond zijn. Niet voor niets krijg je bij iPhone (weet niet hoe dat bij Samsung etc. is) een waarschuwing als je te lang op het hoogste volume luistert (is natuurlijk ook puur indekken van Apple op rechtzaken, maar dat terzijde :D )

Ik denk niet dat je van die (laten we uitgaan van ieder weekend een feest/festival) 4x in de maand zo veel schade oploopt, zeker niet als je gewoon normaal feestviert en niet zoals sommige Yanks haast in de speaker kruipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt

Echt typische Nederlandse betutteling als ze dit willen doorzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt


Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt


Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!

Die bass die moe'je nie hore, die moe'je voele!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rickzel schreef:
kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt


Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!

Die bass die moe'je nie hore, die moe'je voele!! :evil:


Alsof je die niet zou kunnen voelen met doppen in. Ik tril tegenwoordig nog steeds regelmatig weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt

Echt typische Nederlandse betutteling als ze dit willen doorzetten!

Ik ben een van de mensen met tinnitus en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel te porren ben voor een verlaging van het volume. Het gebruik van oordoppen is wel meer genormaliseerd en dat vind ik een super ontwikkeling. Ik wil echter ook ervoor zorgen dat anderen dit bespaart blijft en er zullen altijd mensen zonder rondlopen. Je kan tegenwoordig met meerdere rijen speakers achter elkaar een hele mooie gelijke geluidsdruk over de zaal heen krijgen en die techniek kan alleen maar beter worden naarmate we akoestiek van zalen beter op orde krijgen. Daarmee zou je mogelijk na kunnen denken om de totale geluidsdruk mogelij wat naar beneden te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt


Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!


Dat mag je natuurlijk vinden! Ik was in 1997 slechts 16 jaar en toen waren dit soort regeltjes of begrenzers er niet. Niemand waarschuwde je ergens voor, waren er ook geen sluitingstijden of leeftijdsgrens. Én je kon je pillen laten testen op feesten. Kortom een hele andere tijd!

Wat niet wegneemt dat ik andere mensen gun dat ze zich wel beschermen en hiertegen beschermt worden door o.a. regelgeving. Maar het kan ook te ver doorslaan, zoals nu. Welk bestaansrecht heeft een feest of festival nog als dit echt doorgevoerd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Helicaze schreef:
Rickzel schreef:

Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!

Die bass die moe'je nie hore, die moe'je voele!! :evil:


Alsof je die niet zou kunnen voelen met doppen in. Ik tril tegenwoordig nog steeds regelmatig weg


Nu nog wel, maar als de verdere betutteling doorgaat kun je makkelijk met elkaar praten boven de muziek uit. Wat BB aangeeft, er moet gewoon meer voorlichting komen over het gebruik van oordoppen en verder is het ook een eigen stukje verantwoordelijkheid van diegene.

Je laat je bakkes ook eens in de zoveel tijd controleren bij de tandarts, dan moet het stukje 'verzorging' voor je oren door oordoppen te dragen ook vanzelfsprekender worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Rickzel schreef:
kbm_ schreef:
Goh! vroeger was 115db geen uitzondering. Toen trilden je wimpers gewoon als je voor de speakers stond. Gehoorbeschadiging heb ik in 1997 al opgelopen in de sporthallen zuid, maar heb ook (daarna) nooit oordoppen gebruikt


Dit is toch wel één van de allerdomste dingen die ik gelezen heb op dit forum. Netjes!


Dat mag je natuurlijk vinden! Ik was in 1997 slechts 16 jaar en toen waren dit soort regeltjes of begrenzers er niet. Niemand waarschuwde je ergens voor, waren er ook geen sluitingstijden of leeftijdsgrens. Én je kon je pillen laten testen op feesten. Kortom een hele andere tijd!

Wat niet wegneemt dat ik andere mensen gun dat ze zich wel beschermen en hiertegen beschermt worden door o.a. regelgeving. Maar het kan ook te ver doorslaan, zoals nu. Welk bestaansrecht heeft een feest of festival nog als dit echt doorgevoerd wordt?


Kan ik inkomen, mijn eerste feesten had ik ook geen oordoppen in, maar dat je vervolgens weet ik veel hoeveel jaar na dato nog steeds niet slim genoeg bent om oordoppen te kopen is gewoon wel echt heel erg onverstandig. Je zou nu wel echt beter moeten weten.
Vorige  1 ... 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011, 3012 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen