Ik denk dat je dan mijn post verkeerd begrepen hebt. Ik zeg namelijk dat de oudere generatie niet soms bij henzelf te rade moet gaan of je nog door wilt gaan. Ik kan mij namelijk voorstellen dat je als oude rot zo gaat denken en niet mee gaat/kan met de tijd van nu. Moet je dan blijven teren op je naam en hits of is het tijd om nog iets anders te gaan doen?wrote:Dus de statement over 'te oud' vind ik een beetje bekrompen.wrote:Nou ja het is niet dat die nou zo druk was in de studio![]()
Nee zonder dollen, heb respect voor de man en wat hij heeft gedaan voor de hardstyle en hardcore, maar soms is het ook tijd om bij jezelf te rade te gaan of de 'jeugd' nog wel op een oude lul op het podium zit te wachten. Dat heb ik ook bij Paul Elstak. Staat er een volwassen vent van 50+ in een shirt met een beertje er op te draaien. Zo zijn er nog wel meer namen waarvan ik denk: zijn die nog relevant of teren ze alleen op de oude hits?
Ga lekker achter de schermen iets doen, demo's checken, advies geven enz. Denk dat de rekening van The Prophet inmiddels wel aardig gespekt is, dus prima.
Begrijp mij niet verkeerd hè, ik kan ook enorm genieten als ik oude bazen achter de decks los zie gaan. Als je Darkraver bijvoorbeeld volgt op de socials dan staat die zeker nog 3x in een weekend geboekt en heeft er lol in. Maar soms heb ik wel het idee dat sommigen een beetje achter de feiten aan blijven lopen omdat dat het enige is wat ze nog kunnen. Nu zullen de meesten hun schaapjes wel op het droge hebben, maar ik zie een Paul Elstak niet nog 10 jaartjes bij de Appie achter de kassa zitten. Ja, dan maar blijven draaien en The Promised Land opnieuw uitbrengen met een nieuwe kick.
Soms is het ook gewoon klaar. Dat vind ik overigens ook in andere genres. Je ziet niet voor niets nu van een hele generatie farewell tours aangekondigd worden.