O, dus dit waren helemaal geen willekeurige snoepjes op een ijsschots ofzo?

Je kan beter een glaasje water nemen ipv azijn.wrote:Ik kan niet anders denken dat dit een test is: ''Hoe kan ik weer relevant worden?''wrote:View on Facebook
Zijn collab met Rooler vind ik echt heel tof maar Get Psyko is te kort en '''te overstuurt''', niet goed afgewerkt voor een top Raw plaat
Met het aantal collabs die nog uit moeten komen en het B-Frontliner album waar we al jaren op wachten vind ik dit persoonlijk niet heel sterk
Kan me in de Kdanz ook nog zulk soort taferelen herinneren ja.wrote:O, dus dit waren helemaal geen willekeurige snoepjes op een ijsschots ofzo?
After 4 years of silence I'm finally making music without pressure, rules or expectations; the way I like it. These things made me loose all the fun in the studio in the first place so it was time to take a break. Would be nice to release something once in a while, but in my own pace and in whatever style the flow takes me. Never been a social media guy and probably never will be but f*ck it, I'll let you know when new music is coming. Tomorrow perhaps...
Omg yes, heb hem echt ziek veel gevolgd vroeger.wrote:In de catogorie blast from the past: Juized (bekend van The Magic Show een jaar of 10 geleden), lijkt aan een comeback te werken. Er zijn posts met een soort aankondigingen op zijn facebook te vinden samen met een nieuwe profielfoto.
"Er zijn gesprekken gaande. We hebben een datum staan, voor de eerste keer."wrote:Er een datum staat voor het Project One album
Bron: HHZ Hardnews interview
Ik hou nog hoop op dit jaar, hopelijk icm met een album party. Heb nog hele goede herinneringen aan P1 @ Ziggodome 2018wrote:"Er zijn gesprekken gaande. We hebben een datum staan, voor de eerste keer."wrote:Er een datum staat voor het Project One album
Bron: HHZ Hardnews interview
Ik houd het op 2023.
Sooo… It’s been quiet a while but I can tell you that new music is almost coming your way. I’m VERY excited about this new track… #nccollabs
Kom op Q, nog 1x een echte XQlusive in de HMH (al zal Scantraxx zelf wel met iets komen).
Ik verwacht wel een dik afscheidsfeest in de HMH of Ziggodome inderdaad.wrote:Kom op Q, nog 1x een echte XQlusive in de HMH (al zal Scantraxx zelf wel met iets komen).
Kom maar door met een Dreamteam setje, wat early hardstyle namen en aansluitend wat bekende namen van het Scantraxx label.wrote:Ik verwacht wel een dik afscheidsfeest in de HMH of Ziggodome inderdaad.wrote:Kom op Q, nog 1x een echte XQlusive in de HMH (al zal Scantraxx zelf wel met iets komen).
bovendien zal Dov ‘de verborgen schatten uit zijn catalogus’ uit gaan brengen.
Wake up x-tra hard remuxxwrote:Dit vind ik vooral interessant van The Prophetbovendien zal Dov ‘de verborgen schatten uit zijn catalogus’ uit gaan brengen.
Ben wel remuxx moe hahawrote:Wake up x-tra hard remuxxwrote:Dit vind ik vooral interessant van The Prophetbovendien zal Dov ‘de verborgen schatten uit zijn catalogus’ uit gaan brengen.
Ben het hier totaal niet mee eens. Ten eerste alsof alleen 'jeugd' naar feesten en festivals gaan en alleen maar leeftijds genootjes willen zien. Ten tweede als iemand leuke setjes draait/energie op het podium heeft/er nog gewoon plezier in heeft, wat zou dan de leeftijd uit moeten maken? Ik ben ondertussen ook niet meer de jongste, maar hoef ook niet alleen maar naar 18 jarige pikkies te kijken achter de draaitafels.wrote:Nou ja het is niet dat die nou zo druk was in de studio![]()
Nee zonder dollen, heb respect voor de man en wat hij heeft gedaan voor de hardstyle en hardcore, maar soms is het ook tijd om bij jezelf te rade te gaan of de 'jeugd' nog wel op een oude lul op het podium zit te wachten. Dat heb ik ook bij Paul Elstak. Staat er een volwassen vent van 50+ in een shirt met een beertje er op te draaien. Zo zijn er nog wel meer namen waarvan ik denk: zijn die nog relevant of teren ze alleen op de oude hits?
Ga lekker achter de schermen iets doen, demo's checken, advies geven enz. Denk dat de rekening van The Prophet inmiddels wel aardig gespekt is, dus prima.