Blijkt een collab tussen hhz & dbstf te zijnwrote:Vertile en Headhunterz zitten samen in de studio![]()
https://instagram.com/stories/headhunte ... ZiMzY2Mjc=
Er vlogen na afloop van Power Hour ook een tijdje twee vliegtuigjes rond boven het terrein met de aankondiging hier vanwrote:
Rejecta met een nieuw album genaamd "The Keymaker" komt.
Heel erg hyped
, Homocide en The Keymaker klinken nu al enorm vet met tering veel drive. Benieuwd naar de rest!
Heel erg hyped
1. Kijk er naar uit.wrote:Rejecta met een nieuw album genaamd "The Keymaker" komt.
Heel erg hyped, Homocide en The Keymaker klinken nu al enorm vet met tering veel drive. Benieuwd naar de rest!
2. Hoop voor iedereen dat het nummer Homicide heet, anders is 't kot weer te klein.
Witte kerst voor iedereenwrote:
Vergeet ook het sealtje van de Kerstman niet!
Echt heel geinig gevonden inderdaadwrote:Witte kerst voor iedereen. Prima dubbele lading.
Hahahahah, triest gedoe iddwrote:Echt heel geinig gevonden inderdaadwrote:Witte kerst voor iedereen. Prima dubbele lading.
Pakjesavond hahahahahah hilarisch
Pijnlijk dat we inmiddels te oud worden voor de humor omtrent een classics feest.................
wrote:Pijnlijk dat we inmiddels niet meer kritisch en cynisch kunnen doen over slechte marketing.................
We worden gewoon oud en naar, Timlosnâh.
wrote:We waren altijd al oud en naar, Timlosnâh.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Ik kan niet anders denken dat dit een test is: ''Hoe kan ik weer relevant worden?''wrote:View on Facebook
Zijn collab met Rooler vind ik echt heel tof maar Get Psyko is te kort en '''te overstuurt''', niet goed afgewerkt voor een top Raw plaat
Met het aantal collabs die nog uit moeten komen en het B-Frontliner album waar we al jaren op wachten vind ik dit persoonlijk niet heel sterk
wrote:Ik kan niet anders denken dat dit een test is: ''Hoe kan ik weer relevant worden?''wrote:View on Facebook
Zijn collab met Rooler vind ik echt heel tof maar Get Psyko is te kort en '''te overstuurt''', niet goed afgewerkt voor een top Raw plaat
Met het aantal collabs die nog uit moeten komen en het B-Frontliner album waar we al jaren op wachten vind ik dit persoonlijk niet heel sterk
Hij postte gisteren in zijn stories dat hij een track draaide van een album dat "probably never' is going to be released.
Ja zag die story over bfrontliner album ook, overduidelijk gewoon een trolletje omdat iedereen er altijd naar vraagt.
En wbt Get Psycho: das gewoon echt een hitje, vgm doet die het echt overal goed behalve op Hardtraxx
Al zijn de negatieve opmerkingen wel terecht, op de een of andere manier kan ik hem enorm waarderen en zatik al maanden te wachten op deze release haha
En wbt Get Psycho: das gewoon echt een hitje, vgm doet die het echt overal goed behalve op Hardtraxx
Al zijn de negatieve opmerkingen wel terecht, op de een of andere manier kan ik hem enorm waarderen en zatik al maanden te wachten op deze release haha
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Vind het hier wel meevallen hoor, zijn volgens mij meer positieve reacties dan negatievewrote: En wbt Get Psycho: das gewoon echt een hitje, vgm doet die het echt overal goed behalve op Hardtraxx![]()
Atmozfears een remix heeft gemaakt voor Wasted Penguinz van een track die nog gereleased moeten worden, genaamd: Wild Love (AKA: Stuck in my head)
Wasted Penguinz - Wild Love (DWX1425)
Wasted Penguinz - Wild Love (DWX1425)
Of hij vindt het gewoon leuk om eens wat anders te proberen?wrote:Ik kan niet anders denken dat dit een test is: ''Hoe kan ik weer relevant worden?''
Schijnbaar heeft Frontliner op een post gereageerd waarin werd voorgesteld een collab te maken tussen B-Frontliner en Phuture Noize. Hij reageerde met " we can make that happen".
Korreltje zout misschien maar zou erg tof zijn.
Korreltje zout misschien maar zou erg tof zijn.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Hebben ze hetzelfde marketingbureau als Q-dance? Daar een ponypack zichtbaar en 'een schepje er bovenop' voor XQ Hollandwrote:Witte kerst voor iedereenwrote:. Prima dubbele lading.