Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2996, 2997, 2998, 2999, 3000, 3001, 3002 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeDurum schreef:
. En op andere forums of.reddit

Reddit is echt verschrikkelijk om discussies te voeren. Ik neem aan dat je het aantal upvotes meet? Dat kun je toch niet serieus nemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi zuur nieuws... Maak redelijk veel gebruik van vooral LSDB voor het terugvinden van tracklists :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug naar Partyflock :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Nuracore schreef:
Wie gaat eens investeren in een 2001-2007 fissa?


Logisch, wie heeft er nou nostalgische gevoelens aan 2001. ik ben zelf al bijna 30. Ik was toen 9.

Welke doelgroep wordt hier hyped van? een paar hardtraxxers en volk van 40+?

Heeft wel bestaansrecht, als in, een setje op een classic feest, of een tweede area. Maar kan me niet voorstellen dat die periode mega veel aantrekkingskrachtig heeft bij het huidge feestgaande publiek.

Citaat:
Ik ben jonger dan jij, maar vind early hs gewoon vetter dan de periodes erna. Dat kan toch? :P Heb de feesten niet bewust meegemaakt, maar ben wel opgegroeid met de muziek rond die tijd. Op die manier heb ik er dus zeker "nostalgische gevoelens" aan. Eenieder beleeft muziek op z'n eigen manier. Maar inderdaad, een tweede area zou ook prima zijn. Die periode mag gewoon zeker niet vergeten worden imo.


Ik ga alleen nog maar naar early hs, al ben ik zelf begonnen met Hardstyle luisteren rond 2007 (bouwjaar 1995)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
LSDB kapt er ook mee.

Citaat:
ANNOUNCEMENT: LSDB will join Harderstate/Lololyrics in the internet graveyard on the 9th of march 2022. This date is LSDB's 15th birthday and that's a good time to stop after having postponed it for way too long. I want to thank everybody that has contributed to the site in any way, LSDB wouldn't have been the same without you.

Wow zuur, heb daar aardig wat contributies geleverd met Millennium setjes welke nog geen tracklist hadden. Anyway, als je ziet wat 1001tracklists nu voor invloed heeft op de volledige dancescene dan is LSDB geen competitie. 1001 is bijna een merk geworden, worden zelf podcasts en feesten voor gehouden en de artiesten zelf zijn ook heel bewust van het platform (als in, als ze het daar niet weten in te vullen, dan moet het een unknown ID zijn).

Betreft lololyrics, zonde maar ietwat achterhaald. Waarom zou je songteksten willen weten van hardstyle of hardcore nummers, ik heb het nooit begrepen? Gezien de free tracks kwam ik er wel regelmatig, maar goed die sectie hebben we hier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 18:10 
 
Hardtraxx Crew

Revolting Against schreef:
Gezien de free tracks kwam ik er wel regelmatig, maar goed die sectie hebben we hier ook.

Daar worden ze gehost, en kun je ze na een paar jaar nog steeds downloaden. Hier worden alleen links gepost die uiteindelijk offline gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:

Betreft lololyrics, zonde maar ietwat achterhaald. Waarom zou je songteksten willen weten van hardstyle of hardcore nummers, ik heb het nooit begrepen? Gezien de free tracks kwam ik er wel regelmatig, maar goed die sectie hebben we hier ook.


Naast de database voor gratis platen was het enorm handig voor als ik platen niet herken en wel lyrics hoorde. Daarnaast ook voor mixjes vond ik het handig om even door al die platen van een artiest heen te gaan die er op stonden om te zien of ik niet toevallig wat miste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Betreft lololyrics, zonde maar ietwat achterhaald. Waarom zou je songteksten willen weten van hardstyle of hardcore nummers, ik heb het nooit begrepen? Gezien de free tracks kwam ik er wel regelmatig, maar goed die sectie hebben we hier ook.


Als database en host voor alle gratis nummers had het toch wel meerwaarde boven de social hypedit en verlopen zippy-linkjes in de archieven van Hardtraxx.

En ik zoek nooit lyrics op, maar soms versta ik een paar woorden niet in een nummer en stelt mijn gemoedsrust het op prijs om toch te weten wat er gezegd wordt. Wederom lololyrics.


Ik mag hopen dat iemand een mirror trekt van de lololyrics database en elders onderbrengt. Zonde om dit soort dingen verloren te laten gaan. Op web.archive.org lijkt de site redelijk broken helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook handig om erachter te komen waar vocals in een rrack vandaan komen, en welke tracks er nog meer dezelfde bron hebben.

Zonde dat dit verloren gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel nummers via lololyrics gevonden vanwege de lyrics find, rip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En ook handig om erachter te komen waar vocals in een rrack vandaan komen, en welke tracks er nog meer dezelfde bron hebben.

Zonde dat dit verloren gaat.


Alternatief:

https://www.whosampled.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken 'm, wie knalt er ff alle data van lololyrics op? Nog een paar dagen de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ken 'm, wie knalt er ff alle data van lololyrics op? Nog een paar dagen de tijd.

Ben bezig met een geautomatiseerd proces om alle pagina's veilig te stellen (zelfde geld voor LSDB, daar heb ik bijna de volledige liveset sectie ondertussen van.

Alleen Lololyrics maakt het moeilijk omdat Cloudflare er tussen zit en cookies elk uur ongeldig worden. Dus daar lukt het mij niet helemaal. Maar ik begreep dat de mods van Harderstate en lololyrics ondertussen weer in contact zijn met de eigenaar voor alternatieven en data bewaaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LSDB en Lololyrics... :cry:
Heel veel gebruik van gemaakt. Gelukkig hebben we binnen HT een prima alternatief voor LSDB.
De meeste sets en TL's zijn hier ook wel te vinden.

Lololyrics inderdaad ook vaak bezocht. Toch even kijken wat de lyrics nou zijn als je het net niet goed verstaat. Of je wil weten hoe een plaat heet waar je alleen de tekst van kent. Handige site. Zonde dat het stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hypnose weg bij Scantraxx:

Citaat:
After 6 years of being part of Scantraxx, it's time to say goodbye. A big thanks to the Scantraxx team and all of you who supported us throughout the years! (L)
After releasing over 20 tracks on the label, it's now time for us to step up our game. Many great memories were made during the time and we will never ever forget any of them. Don't worry though, we definitely got lots of new music in store for you! Stay tuned. ^^
- Tijs & Auke
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, 20 releases? dacht dat die gasten net nieuw waren.

Heel eerlijk, als je na 20 releases op een groot label nog geen gevestigde naam bent snap ik dat Scan er een keer afstand van neemt.

(kan ook aan mij liggen dat ik niet bekend genoeg met Hypnose ben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hypnose weg bij Scantraxx:

Citaat:
it's now time for us to step up our game.

Lijkt me dat ze hier meer zeggen dat het een eigen keus geweest is. Vermoed dat ze naar AOC of DWX zullen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
Hypnose weg bij Scantraxx:

Citaat:
it's now time for us to step up our game.

Lijkt me dat ze hier meer zeggen dat het een eigen keus geweest is. Vermoed dat ze naar AOC of DWX zullen gaan.


Talentenlabel AOC of op de grote stapel bij DWX lijkt me nou niet echt een stap omhoog. Maar wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?

Ik heb namelijk het tegenovergestelde, dat Scantraxx de laatste 5 jaar langzaan Fusion achterna gaat en eigenlijk door de jaren heen niet echt iets heeft gedaan of released dat is blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?

Ik heb namelijk het tegenovergestelde, dat Scantraxx de laatste 5 jaar langzaan Fusion achterna gaat en eigenlijk door de jaren heen niet echt iets heeft gedaan of released dat is blijven hangen.

Devin Wild & Adrenalize en daar houdt het voor mij ook wel op qua artiesten die bekender zijn.

Keltek is de laatste jaren vooral redelijk saai, Envine is wel fijne kaas, maar nog niet echt doorgebroken (misschien nu mogelijk nu hij op main label zit).

Rebelion is inmiddels ook weer weg bij Scantraxx Black, dus er blijft niet heel veel over nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?


AOC talent label he
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?

Ik heb namelijk het tegenovergestelde, dat Scantraxx de laatste 5 jaar langzaan Fusion achterna gaat en eigenlijk door de jaren heen niet echt iets heeft gedaan of released dat is blijven hangen.

Devin Wild & Adrenalize en daar houdt het voor mij ook wel op qua artiesten die bekender zijn.

Keltek is de laatste jaren vooral redelijk saai, Envine is wel fijne kaas, maar nog niet echt doorgebroken (misschien nu mogelijk nu hij op main label zit).

Je hebt bij Scantraxx nog wel DBSTF, Demi Kanon, Isaac en Kronos. Maar verder heb je inderdaad gelijk, er is de laatste jaren een aardige leegloop geweest bij Scantraxx. Ik zou ze zeker nog niet willen vergelijken met Fusion, maar er zijn een hoop labels die een stuk meer hype genereren tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?


AOC talent label he

Ja na je edit wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lieg niet Marjan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?


Dat zegt Rick toch? Je komt op een grote stapel terecht. Ongetwijfeld dat DWX groter is, maar je moet wel net bij het bovenste groepje van DWX horen, misschien net 5% van het label, wil je er bovenuit springen.

Scantraxx op Fusion niveau is ook niet echt zo natuurlijk. Fusion heeft echt niks meer. Scantraxx heeft namelijk ook nog steeds Envine, KELTEK, The Prophet, Devin Wild, D-Attack, Kronos, JDX, Adrenalize, DJ Isaac, Demi Kanon, D-Charged en boven alles nog D-Block & S-Te-Fan. Wel op hun eigen label maar het valt onder Scantraxx.
Vorige  1 ... 2996, 2997, 2998, 2999, 3000, 3001, 3002 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen