Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2995, 2996, 2997, 2998, 2999, 3000, 3001 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Waarom niet verkopen vraag ik mij dan af...


Omdat er niemand is die het wil kopen denk ik. Anders hadden ze het wel gedaan. Hardtraxx staat ook al jaren te koop voor een veel te hoge prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LSDB kapt er ook mee.

Citaat:
ANNOUNCEMENT: LSDB will join Harderstate/Lololyrics in the internet graveyard on the 9th of march 2022. This date is LSDB's 15th birthday and that's a good time to stop after having postponed it for way too long. I want to thank everybody that has contributed to the site in any way, LSDB wouldn't have been the same without you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dat is zeker jammer ja, zie nu wel een gat in de markt wat betreft lololyrics.


"gat in de markt" denk dat je lololyrics zwaar overschat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Dat is zeker jammer ja, zie nu wel een gat in de markt wat betreft lololyrics.


"gat in de markt" denk dat je lololyrics zwaar overschat. :lol:

Hoezo?

De hoeveelheid gratis tracks die in die database zit die straks allemaal verdwijnen en waarschijnlijk vergeten raken. Dat vind ik persoonlijk erg jammer hoor. Als je een free released track zocht en op andere forums allemaal dooie zippylinks had was lololyrics echt wel een place-to-be voor mij om overzichtelijk die tracks alsnog te vinden.

Dat verdwijnt straks gewoon met een hoop platen erbij en het resultaat is straks een hoop request topics denk ik (als bijv. een Hardtraxx hierdoor weer opleeft).


Edit:
Wat betreft LSDB, zat er ook wel aan te komen. Die was ook aardig uitgestorven als het gaat om community.
Als liveset archive is het overigens wel jammer, zit regelmatig in de tracklists van oudere set te spitten voor inspiratie.


inb4 Hardtraxx-suicide op 9 maart bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Waarom niet verkopen vraag ik mij dan af...


Omdat er niemand is die het wil kopen denk ik. Anders hadden ze het wel gedaan. Hardtraxx staat ook al jaren te koop voor een veel te hoge prijs.


Ja dat snap ik ook niet helemaal. Stond voor 20k te koop toch? Vraag dan de helft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Dat is zeker jammer ja, zie nu wel een gat in de markt wat betreft lololyrics.


"gat in de markt" denk dat je lololyrics zwaar overschat. :lol:

Dat vind ik persoonlijk erg jammer hoor.


Dit rijmt niet hè. Dat jij het jammer vindt betekent niet dat een voldoende aantal mensen het dusdanig jammer vinden dat de site nog voldoende bestaansrecht had om zichzelf boven water te houden.

Als een website qua beheer gewoon niet meer loopt en de beheerder verliest er geld op, dan is het vrij logisch dat het sluit. Van Harderstate en LSDB snap ik het nog wel maar naar mijn idee had Lololyrics wel een veel grotere community/bezoekersaantallen. Blijkbaar niet dus.

Je zou die resterende bezoekers natuurlijk hier kunnen verzamelen en hier een goede update aan de livesetsecties maken en dingen als lyrics toevoegen. Maar Hardtraxx ligt al jaren brak en op verkoop. Er wordt verder ook niks aan gedaan door Jor-D en ik denk zodra deze site qua adsense niet meer rendabel is, dat hij ook gewoon offline gaat.

Er zullen vast wel mensen zijn met de wil en ambitie om deze site in alle gaten te laten springen, maar dan mag je eerst een smak geld aan Jor-D betalen. Tot die tijd glijdt deze website ook langzaam af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dit rijmt niet hè. Dat jij het jammer vindt betekent niet dat een voldoende aantal mensen het dusdanig jammer vinden dat de site nog voldoende bestaansrecht had om zichzelf boven water te houden.


Wat?? :lol: Dat zie je mij niet zeggen toch?
Ik geef alleen aan wat voor een belang ik zag in Lololyrics en waarom zij hadden wat een harderstate/hardtraxx en lsdb niet hadden. Sorry dat ik je tegen het scheenbeen aan trap maar iets wat andere niet hebben zie ik als een gat in de markt gezien de grote actieve community en userbase.

En ik weet ook niet sinds wanneer jij financiele inzage hebt in Harderstate/Lololyrics want wat je voor de rest hebt getypt is een gigantische aanname.

Er staat zelfs nog
Citaat:
but the main reason is that I think it's time to move on with my life. I have carried on my brother's legacy for a long time and sometimes it is better to let things go.


De rest is speculeren want het kunnen nog zat andere dingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Hardtraxx zou verdwijnen zou ik het ook jammer vinden, maar een website als deze heeft EIGENLIJK 0,0 bestaansrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 10:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Citaat:
Dit rijmt niet hè. Dat jij het jammer vindt betekent niet dat een voldoende aantal mensen het dusdanig jammer vinden dat de site nog voldoende bestaansrecht had om zichzelf boven water te houden.


Wat?? :lol: Dat zie je mij niet zeggen toch?
Ik geef alleen aan wat voor een belang ik zag in Lololyrics en waarom zij hadden wat een harderstate/hardtraxx en lsdb niet hadden. Sorry dat ik je tegen het scheenbeen aan trap maar iets wat andere niet hebben zie ik als een gat in de markt gezien de grote actieve community en userbase.

En ik weet ook niet sinds wanneer jij financiele inzage hebt in Harderstate/Lololyrics want wat je voor de rest hebt getypt is een gigantische aanname.

Er staat zelfs nog
Citaat:
but the main reason is that I think it's time to move on with my life. I have carried on my brother's legacy for a long time and sometimes it is better to let things go.


De rest is speculeren want het kunnen nog zat andere dingen zijn.


Je reageert toch in tegenstelling op Rick die zegt dat lololyrics niet een gat in de markt is?

Het is niet meer dan logische deductie. De reden waarom de huidige beheerder er mee stopt is vrij duidelijk. Die beste man heeft niks met hardstyle e.d. en nam het over van de vorige beheerder, zijn overleden broertje, uit respect voor hem. Ik snap ook dat je daar niet eeuwig mee door kan gaan, telkens er aan herinnerd worden.

Maar denk jij niet dat als hij aan de legacy van zijn broertje wilt voldoen, zijn passie, dat hij het zou laten overnemen door iemand anders die ook de passie heeft? Denk je niet dat hij al heeft overlegd met andere mods of leden op die fora over een eventuele voortzetting onder iemand anders? Iemand die wel de passie er voor heeft?

Die zullen er wel zijn want alle 3 de platforms zijn zeker niet dood (LSDB wel bijna). Maar de kosten zullen daar simpelweg te hoog voor zijn, anders had iemand het sowieso wel overgenomen. Het zelfde geldt namelijk voor Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Citaat:
Dit rijmt niet hè. Dat jij het jammer vindt betekent niet dat een voldoende aantal mensen het dusdanig jammer vinden dat de site nog voldoende bestaansrecht had om zichzelf boven water te houden.


Wat?? :lol: Dat zie je mij niet zeggen toch?
Ik geef alleen aan wat voor een belang ik zag in Lololyrics en waarom zij hadden wat een harderstate/hardtraxx en lsdb niet hadden. Sorry dat ik je tegen het scheenbeen aan trap maar iets wat andere niet hebben zie ik als een gat in de markt gezien de grote actieve community en userbase.

En ik weet ook niet sinds wanneer jij financiele inzage hebt in Harderstate/Lololyrics want wat je voor de rest hebt getypt is een gigantische aanname.

Er staat zelfs nog
Citaat:
but the main reason is that I think it's time to move on with my life. I have carried on my brother's legacy for a long time and sometimes it is better to let things go.


De rest is speculeren want het kunnen nog zat andere dingen zijn.


Je reageert toch in tegenstelling op Rick die zegt dat lololyrics niet een gat in de markt is?

Het is niet meer dan logische deductie. De reden waarom de huidige beheerder er mee stopt is vrij duidelijk. Die beste man heeft niks met hardstyle e.d. en nam het over van de vorige beheerder, zijn overleden broertje, uit respect voor hem. Ik snap ook dat je daar niet eeuwig mee door kan gaan, telkens er aan herinnerd worden.

Maar denk jij niet dat als hij aan de legacy van zijn broertje wilt voldoen, zijn passie, dat hij het zou laten overnemen door iemand anders die ook de passie heeft? Denk je niet dat hij al heeft overlegd met andere mods of leden op die fora over een eventuele voortzetting onder iemand anders? Iemand die wel de passie er voor heeft?

Die zullen er wel zijn want alle 3 de platforms zijn zeker niet dood (LSDB wel bijna). Maar de kosten zullen daar simpelweg te hoog voor zijn, anders had iemand het sowieso wel overgenomen. Het zelfde geldt namelijk voor Hardtraxx.


De reden waarom ik daar enigzins twijfels over heb is door dit plotse besluit. Het kunnen nog steeds zoveel redenen zijn en tuurlijk spelen kosten een rol omdat hij te maken heeft met twee legacy-sites (Ik bedoel niet zijn broertje maar de verouderde sites). Dit is iets waar Hardtraxx ook mee kampt en dat is dat het niet door ontwikkeld word. Hoe langer je wacht hoe groter de kosten en de tijd die er voor nodig is.

Desniettemin zijn er zat middelen en bedrijven waar je dit kan outsourcen.
Buiten dat, je Forum deel blijft gewoon werken in de huidige staat, ook zijn forums in database files niet heel groot ( denk ongeveer aan 1Gb per 1m posts dat is vaak zonder optimalisatie. Dus je zit uiteindelijk met hosting kosten (urls, domeinen, DNS, databases, webserver kosten (CPU, Memory, diskspace), backup en onderhoud).

Op Harderstate heb ik verder ook nooit maar ook nooit reclame gezien (ik gebruik geen adblock e.d. nu).
Lololyrics wel, daar zijn de kosten vanzelfsprekend groter omdat hij de files laat uploaden.

Laten we zeggen, 13MB per track gemiddeld (320kbs) x 18,788 (hoeveelheid geuploade tracks, aldus lololyrics).
Dan kom je uit op 244GB. Online Storage is echt super goedkoop.

Ik vind het dus iets te makkelijk dat het financieel te veel word maar iedereen gaat anders met geld om.
De hoeveelheid bezoekers en aan hoeveel hij hier aan via reclame verdient, dat weet ik niet maar ik vind de kosten voor een forum site goedkoop.

Maar als jij de legacy over wilt geven aan iemand die wel passie heeft en toch stug volhoud er veel voor te vragen omdat de reclame in-komsten eenmaal hoog zijn. Tja.. dan lijkt het mij eerder dat hij gewoon geen zin meer heeft en niet in prijs wilt dalen (snap ik ergens ook wel).

Maar kosten zullen het echt niet zijn imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
plotse besluit.

waar haal je deze wijsheid vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
plotse besluit.

waar haal je deze wijsheid vandaan?


Wou zeggen, je trekt mijn deducties in twijfel maar vervolgens maak je zelf een deductie die dan wel juist is? :P

Dat van mij zijn aannames op basis van hoe het normaal gaat met fora. Maar het enige verschil is dat ik denk dat er achter de schermen met andere leden/mods/partijen wel duidelijk overleg was over de sluiting gezien de persoonlijke wensen van de huidige beheerder en wellicht de kosten en baten omtrent de website(s).

Jij denkt dat het besluit uit het niks kwam waardoor er iets anders aan de hand is, en daar is eveneens nergens bewijs voor.

Hij zegt in essentie dat er meerdere redenen zijn voor het niet doorzetten van de websites. De hoofdredenen die hij noemt was al langere tijd bekend ook. Iedereen wist dat de broer van de wijlen eigenaar niks met hardstyle e.d. had, hij deed het puur uit liefde voor zijn broertje. De andere redenen inclusief zijn eigen groeiende gebrek aan inzet/motivatie zullen waarschijnlijk dus de doorslaggevende factor zijn in het niet door laten gaan van de website. Zeker met een krimpende community en (gok ik) groeiende kosten zat het er dan gewoon aan te komen.

Dan kom je voor de keuze om het zelf niet meer door te zetten, zoals hij nu doet. Maar blijkbaar was er niemand anders die het stokje van hem kon overnemen. Dat laat maar twee redenen.

A. Er is niemand die het voort wilt of kan zetten

Dat iemand het niet voort wilt zetten lijkt me dus sterk gezien de sterke community, maar het kan. De reden lijkt mij dan simpelweg dat het niet betaalbaar/beheerbaar is en dat daarom niemand het wil/kan overnemen.

B. Ze willen niet dat het voortgezet wordt om wat voor reden dan ook.

Dat kan evengoed, maar het lijkt mij tegensprekend gezien je natuurlijk je broertje zijn legacy/passie wilt voortzetten, dat was uberhaupt de hele reden om de websites toen te laten doorgaan. Maar als je het zelf niet kan opbrengen wegens gebrek aan interesse dan snap ik dat je er niet mee wilt doorgaan. Maar je wilt ook niet per sé dat zijn legacy verdwijnt toch? Daarom lijkt het me niet logisch dat ze het gewoon zomaar afsluiten.

Dat zijn de enige twee conclusies die je er uit kan halen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
plotse besluit.

waar haal je deze wijsheid vandaan?

Dit is mijn beroep he :P Al zit ik nu niet meer in hosting maar tegenwoordig in de backend.
Misscchien moet ik er wel even bij zeggen dat dit even snel berekend is maar zonder de daadwerkelijke inzage je het nooit gaat weten natuurlijk.

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
plotse besluit.

waar haal je deze wijsheid vandaan?


Wou zeggen, je trekt mijn deducties in twijfel maar vervolgens maak je zelf een deductie die dan wel juist is? :P.

Dat van mij zijn aannames op basis van hoe het normaal gaat met fora
. Maar het enige verschil is dat ik denk dat er achter de schermen met andere leden/mods/partijen wel duidelijk overleg was over de sluiting gezien de persoonlijke wensen van de huidige beheerder en wellicht de kosten en baten omtrent de website(s).

Jij denkt dat het besluit uit het niks kwam waardoor er iets anders aan de hand is, en daar is eveneens nergens bewijs voor.


Ik draaide het juist zelf een keer om :lol: :P Maar zoals ik zei, blijft allemaal speculeren en denk ook dat wij het nooit exact zullen weten. Wel is het jammer.

Moet wel zeggen dat ik er met Harderstate minder moeite mee heb. Wat een toxic zooitje is dat zeg, die reacties op dit nieuws alleen al :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Moet wel zeggen dat ik er met Harderstate minder moeite mee heb. Wat een toxic zooitje is dat zeg, die reacties op dit nieuws alleen al :sick:


n.a.v. dit ging ik even kijken op die site. Veel mensen die wel getreurd zijn er om en het proberen voort te zetten, en dan zie je dit er tussen staan. 3x raden :lol: .

Citaat:
What. :sick:

This came out of nowhere.. RIP 24k posts then.


Citaat:
On top of this.. this disguisting weather. I can't even remember the last day it didn't rain. Always grey skies and this depressing atmosphere. Government are incapable clowns that don't know what their people want and they're completely disconnected from society. And most people are boring as fuck and work 9 till 5 to watch Netflix after and repeat. And they keep pretending that's happiness. Only good thing about NL is the hardstyle scene and festivals. Seriously thinking about leaving this shit country if I manage to get an job in a warmer country.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
plotse besluit.

waar haal je deze wijsheid vandaan?

Dit is mijn beroep he :P Al zit ik nu niet meer in hosting maar tegenwoordig in de backend.
Misscchien moet ik er wel even bij zeggen dat dit even snel berekend is maar zonder de daadwerkelijke inzage je het nooit gaat weten natuurlijk.

Volgens mij mis je mijn punt, vanwaar denk je dat dit een plots besluit is en niet dat dit al langer speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Moet wel zeggen dat ik er met Harderstate minder moeite mee heb. Wat een toxic zooitje is dat zeg, die reacties op dit nieuws alleen al :sick:


n.a.v. dit ging ik even kijken op die site. Veel mensen die wel getreurd zijn er om en het proberen voort te zetten, en dan zie je dit er tussen staan. 3x raden :lol: .

Citaat:
What. :sick:

This came out of nowhere.. RIP 24k posts then.


Citaat:
On top of this.. this disguisting weather. I can't even remember the last day it didn't rain. Always grey skies and this depressing atmosphere. Government are incapable clowns that don't know what their people want and they're completely disconnected from society. And most people are boring as fuck and work 9 till 5 to watch Netflix after and repeat. And they keep pretending that's happiness. Only good thing about NL is the hardstyle scene and festivals. Seriously thinking about leaving this shit country if I manage to get an job in a warmer country.



Hahah die hardstylboy toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

n.a.v. dit ging ik even kijken op die site. Veel mensen die wel getreurd zijn er om en het proberen voort te zetten, en dan zie je dit er tussen staan. 3x raden :lol: .

Citaat:
Kansloze emre posts

Doet me een beetje denken aan https://twitter.com/howcanimakethi1
Edit: Zie nu dat die tweede quote helemaal niet onder dat nieuwsbericht stond maar in een irritatiemomentjes-achtig topic. Maakt die eerste opmerking natuurlijk niet minder kansloos, maar het is wel enigszins misleidend wel dit -.-

Anyway, hoop dat iemand Lololyrics en LSDB kan/mag/wil overnemen. Dat zijn mijns inziens toch archieven met een behoorlijke waarde voor de hardstyle/hardcore genres. Of de stekker uit Harderstate gaat kan me persoonlijk dan niet zo schelen, het forum daar haalt het natuurlijk lang niet bij het gezever op Haattraxx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Volgens mij mis je mijn punt, vanwaar denk je dat dit een plots besluit is en niet dat dit al langer speelt?

Je hebt gelijk, bedoelde eigenlijk de aankondiging en niet het besluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Moet wel zeggen dat ik er met Harderstate minder moeite mee heb. Wat een toxic zooitje is dat zeg, die reacties op dit nieuws alleen al :sick:


n.a.v. dit ging ik even kijken op die site. Veel mensen die wel getreurd zijn er om en het proberen voort te zetten, en dan zie je dit er tussen staan. 3x raden :lol: .

Citaat:
What. :sick:

This came out of nowhere.. RIP 24k posts then.


Citaat:
On top of this.. this disguisting weather. I can't even remember the last day it didn't rain. Always grey skies and this depressing atmosphere. Government are incapable clowns that don't know what their people want and they're completely disconnected from society. And most people are boring as fuck and work 9 till 5 to watch Netflix after and repeat. And they keep pretending that's happiness. Only good thing about NL is the hardstyle scene and festivals. Seriously thinking about leaving this shit country if I manage to get an job in a warmer country.


Moet hier helemaal niet op reageren maar ik laat het niet toe dat er onzin verspreid word achter mijn rug om. Ten eerste, de quote over het weer was in het reasons to feel sad topic. Dus past in de context.

Verder, je quote maar 1 zin uit m'n post uit dat topic over die 24k posts. En je laat het gedeelte waarin ik wel m'n affiniteit met het forum deel 'toevallig' weg. En kom niet met dat je dat niet zag, die edit heb ik namelijk gemaakt gisteravond rond 23:00, dus je laat het bewust weg. Iemand mag wel ff salty zijn na 10 jaar dagelijks op een forum kijken lijkt me? Daarna ook binnen een kwartier aangepast dus prima.

Je noemt mij geobserdeerd, maar post zelf meer per dag als ik en als ik een nieuw acc aanmaak ben je er binnen 1 minuut bij om te reageren. Vraag me af of je zelf doorhebt hoe geobserdeerd je bent.. met mij.

Prima als je het niet eens bent met m'n hardtraxx gedrag maar ga geen misleidende posts plaatsen door dingen uit z'n context te trekken en belangrijke details weg te laten. En op andere forums of.reddit heb ik geen 'vijanden' zoals jij, (en wordt mijn aanwezigheid wel gewaardeerd) en hoef ik ook niet dus kap met me zwart maken, vriendelijk bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

BroodjeDurum schreef:
maar ga geen misleidende posts plaatsen door dingen uit z'n context te trekken en belangrijke details weg te laten


Nee stel je voor dat we slecht over je gaan denken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:26 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
BroodjeDurum schreef:
maar ga geen misleidende posts plaatsen door dingen uit z'n context te trekken en belangrijke details weg te laten


Nee stel je voor dat we slecht over je gaan denken xd


Doe dat maar, boeit mij niet, maar dingen verdraaien en uit context halen is niet nodig. Al verbaast het mij niet van BB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Doet me een beetje denken aan https://twitter.com/howcanimakethi1
Edit: Zie nu dat die tweede quote helemaal niet onder dat nieuwsbericht stond maar in een irritatiemomentjes-achtig topic. Maakt die eerste opmerking natuurlijk niet minder kansloos, maar het is wel enigszins misleidend wel dit -.-

Anyway, hoop dat iemand Lololyrics en LSDB kan/mag/wil overnemen. Dat zijn mijns inziens toch archieven met een behoorlijke waarde voor de hardstyle/hardcore genres. Of de stekker uit Harderstate gaat kan me persoonlijk dan niet zo schelen, het forum daar haalt het natuurlijk lang niet bij het gezever op Haattraxx (L)


Die eerste was wel in een andere context inderdaad maar wel als reactie op dat nieuws. Maar goed, ik vond het ironisch, dat was ook meer de beweegreden, ik had niet de intentie om iets misleidends neer te zetten oid. Kwam het tegen door wat Nura zei over toxic gedrag n.a.v. de berichten over de sluiting.

Ik hoop ook inderdaad dat in ieder geval dat de databases van lololyrics en lsdb blijven bestaan, dat ze iets kunnen regelen daarvoor zodat al die data niet verloren gaat. Zeker als ik mixen omtrent artiesten e.d. maak is lololyrics altijd enorm handig om even te checken of je de meeste releases en free-releases hebt gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Destructive Tendencies
DESTRUCTIVE TENDENCIES
CURTAIN CALL


Dacht dat die al gestopt waren, maar schijnbaar nu echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorige week hadden ze nog een plaat uitgebracht (een remix).

Was verder geen fan van ze oid (behalve hun collabs met Tha Playah), maar ze hebben wel een beste impact gehad op de scene. Zij stonden op de zelfde voet als Partyraiser rond 2012/2013 toen de hedendaagse uptempo begon te vormen en mede door hun is uptempo zo gegroeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeDurum schreef:
En op andere forums of.reddit heb ik geen 'vijanden'


20k karma en een goede band met iedereen op Harderstate, lekker bezig maatje!!
Vorige  1 ... 2995, 2996, 2997, 2998, 2999, 3000, 3001 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen