Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2997, 2998, 2999, 3000, 3001, 3002, 3003 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?


Dat zegt Rick toch? Je komt op een grote stapel terecht. Ongetwijfeld dat DWX groter is, maar je moet wel net bij het bovenste groepje van DWX horen, misschien net 5% van het label, wil je er bovenuit springen.

Scantraxx op Fusion niveau is ook niet echt zo natuurlijk. Fusion heeft echt niks meer. Scantraxx heeft namelijk ook nog steeds Envine, KELTEK, The Prophet, Devin Wild, D-Attack, Kronos, JDX, Adrenalize, DJ Isaac, Demi Kanon, D-Charged en boven alles nog D-Block & S-Te-Fan. Wel op hun eigen label maar het valt onder Scantraxx.


Gefeliciteerd met de 3000ste pagina Dennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Wat maakt volgens jou Scantraxx beter dan een DWX of AOC als ik vragen mag?


Dat zegt Rick toch? Je komt op een grote stapel terecht. Ongetwijfeld dat DWX groter is, maar je moet wel net bij het bovenste groepje van DWX horen, misschien net 5% van het label, wil je er bovenuit springen.

Scantraxx op Fusion niveau is ook niet echt zo natuurlijk. Fusion heeft echt niks meer. Scantraxx heeft namelijk ook nog steeds Envine, KELTEK, The Prophet, Devin Wild, D-Attack, Kronos, JDX, Adrenalize, DJ Isaac, Demi Kanon, D-Charged en boven alles nog D-Block & S-Te-Fan. Wel op hun eigen label maar het valt onder Scantraxx.


Gefeliciteerd met de 3000ste pagina Dennis.


Nee, JIJ bedankt maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 08:27 
 
Hardtraxxer

Mooie prestatie allen!
Ik volg sinds pagina 1000, fijn om voor 2/3 betrokken te zijn.

Weet iemand wat er gebeurd is met die XQ Holland/Kingsday teases van Q-dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Mooie prestatie allen!
Ik volg sinds pagina 1000, fijn om voor 2/3 betrokken te zijn.

Weet iemand wat er gebeurd is met die XQ Holland/Kingsday teases van Q-dance?

Als de berichten die ik zag klopten stond XQ Holland gepland voor 5 februari in de Gelredome (https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... gelredome/). Mijn vermoeden is dat ze het gezien de corona maatregelen op de lange baan hebben geschoven en het volgend jaar nog eens gaan proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 04:54 
 
Hardtraxx Crew

Harderstate & Lololyrics blijven, maar free tracks gedeelte van lololyrics komt (waarschijnlijk) niet terug.

Citaat:
final update

After my internal meeting with lolo and hst we've decided to continue on for the time being so nothing happens on may 5th any more except a new day dawns ;), only difference will be that the free tracks section on lololyrics will NOT come back due to RIAA complaints and that's kind of why we've had this red alert situation in the first place to be honest.

I did get a e-mail from RIAA and well i panicked and went with a big control alt delete mode to not have to deal with any potential lawsuits, i mean i'm the one responsible for the server and i'll be the one who will be sued, america and their copyright firms and laws are nothing you can toy with, they are big, they are scary and a fine of minimum 10k is nothing to be trifled with!

so in short we will live on and look what kind of options we have and reassess the situation in a few weeks with the free tracks removed unsure if it will come back in the same shape ever if at all, we might need to put up a donation button since the majority of ad revenue on lololyrics is based on free track clicks and with those falling away it's uncertain if the server costs can still be covered
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het niet, als het free released tracks zijn, hoe kunnen bedrijven moeilijk gaan doen om copyrights?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze via de ads, onrechtstreeks, geld eraan verdienen. Maar kan ook iets helemaal anders zijn. Met die Amerikanen weet je natuurlijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het kan ook compleet onwettig zijn wat die Amerikanen doen. Dat gebeurt wel vaker dat ze gewoon dreigen met gigantische rechtszaken en sommen om zo anderen af te weren of "eigendom" te claimen terwijl het gewoon fair use is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Q-Dance momenteel Defqon.1 Week heeft; vanaf vanmiddag tot en met Defqon.1 The Release op donderdagavond setjes terug te luisteren via Q-Dance Network.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... /?sort=top

Dit al bekend bij sommige? Bizar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/t7vq1q/dediqated_is_a_scam_mail_thread_between_q_and_me/?sort=top

Dit al bekend bij sommige? Bizar..


Wat vind je er bizar aan?

Vrij slechte klantenservice idd dat wel, maar ze doen net alsof het een vooropgezet plan is om mensen te scammen. Wss gewoon te weinig personeel om dit soort dingen goed af te handelen.

Niet netjes, maar scam geloof ik niet zo.

edit: zie idd dat het topic wat verder is gegaan, wel wat ernstiger dan dat ik vorige week las
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je alles wel gelezen?
Er worden accounts niet opgezegd, maar zelfs opnieuw geactiveerd nadat het eindelijk opgezegd word.

Ze blijven dus geld innen van mensen die dat niet meer willen betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Denk eerder slechte ITers dan scammers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik geef ook nergens aan dat het scammers zijn(zo heeft de OP het genoemd).
Maar ik vind het wel een kwalijke zaak dat een bedrijf dat zo groot is, met een professionele uitstraling, zo slecht is in communicatie.

Kijk een x naar de OP,

Q reageert gewoon alleen op 15 December, 11 Januari, 8 Februari en 6 Maart.

Terwijl die "klant" constant tussendoor mailt, ik vind dat echt wel bizar te noemen.

Verder voornamelijk ook omdat dit bedoeld is voor de diehard fans(dediqated).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scammers zullen het niet zijn misschien, maar het komt wel in de buurt. Dit klinkt gewoon als een combinatie tussen een slecht systeem, slechte werknemers, te weinig werknemers en Q die geen reet geeft omdat ze toch wel geld krijgen.

Heb zelf ook ervaring bij een bedrijf dat veel abonnementen hanteerde en zij geven over het algemeen geen reet om opzeggen duidelijk maken of abonnementen die niet werken te fixen gezien de betaling toch wel doorloopt. Hoe langer ze er over doen hoe meer betaalperiodes ze er uit kunnen rekken.

Gezien het halve leven tegenwoordig via een abonnement werkt kan dat ook vrij makkelijk. Prijshantering, abonnement support en opzeggingspraktijken zijn over het algemeen enorm scummy. Je staat al gauw niet in je recht omdat je gewoon krijgt waar je voor betaalt, of je het nou wil of niet, die wet is daar enorm scheef over. Zolang je geen bevestiging hebt van stopzetten betaal je in essentie nog gewoon. Ik weet niet of er een wettelijke reactietijd is waar een bedrijf zich aan moet houden omtrent stopzetting van abonnementen.

Maar goed als er bewijs voor is dat Q geld blijft innen nadat de termijn is opgezegd zou ik als persoon gewoon Q-Dance blokkeren voor afschrijvingen. Probleem opgelost. Mochten ze dan blijven aandringen dan kan je wel spreken van een scam, je kan namelijk nu al via juridische stappen al je geld terug innen gezien Q hier heel basaal gezegd contractbreuk pleegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Scammers zullen het niet zijn misschien, maar het komt wel in de buurt. Dit klinkt gewoon als een combinatie tussen een slecht systeem, slechte werknemers, te weinig werknemers en Q die geen reet geeft omdat ze toch wel geld krijgen.

Heb zelf ook ervaring bij een bedrijf dat veel abonnementen hanteerde en zij geven over het algemeen geen reet om opzeggen duidelijk maken of abonnementen die niet werken te fixen gezien de betaling toch wel doorloopt. Hoe langer ze er over doen hoe meer betaalperiodes ze er uit kunnen rekken.

Gezien het halve leven tegenwoordig via een abonnement werkt kan dat ook vrij makkelijk. Prijshantering, abonnement support en opzeggingspraktijken zijn over het algemeen enorm scummy. Je staat al gauw niet in je recht omdat je gewoon krijgt waar je voor betaalt, of je het nou wil of niet, die wet is daar enorm scheef over. Zolang je geen bevestiging hebt van stopzetten betaal je in essentie nog gewoon. Ik weet niet of er een wettelijke reactietijd is waar een bedrijf zich aan moet houden omtrent stopzetting van abonnementen.

Maar goed als er bewijs voor is dat Q geld blijft innen nadat de termijn is opgezegd zou ik als persoon gewoon Q-Dance blokkeren voor afschrijvingen. Probleem opgelost. Mochten ze dan blijven aandringen dan kan je wel spreken van een scam, je kan namelijk nu al via juridische stappen al je geld terug innen gezien Q hier heel basaal gezegd contractbreuk pleegt.


Helemaal mee eens, echter over je laatste alinea:

Blijkbaar worden er door verschillende bronnen geld geïnt:

I wanted to block them from my bank account but read on here they were using multiple random accounts to collect the fee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap het niet, als het free released tracks zijn, hoe kunnen bedrijven moeilijk gaan doen om copyrights?


Redelijk simpel: omdat een heel groot deel van de free releases in de hardstyle wereld vol zit met copyrighted material. Een bootleg gratis online zetten is net zo goed strafbaar als het origineel gratis online zetten. Als je veel van dat soort free releases vervolgens host op je server ruimte, ben je hier ook mede verantwoordelijk voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sefa op z'n insta story:

Important announcement regarding the future of Sefa.
Tomorrow 16:30 insta live.

Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sefa dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Sefa op z'n insta story:

Important announcement regarding the future of Sefa.
Tomorrow 16:30 insta live.

Iemand enig idee?

Nope geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Sefa op z'n insta story:

Important announcement regarding the future of Sefa.
Tomorrow 16:30 insta live.

Iemand enig idee?


Album is het eerste waar ik aan denk, vorige is van 4 jaar geleden dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WiSH Outdoor 2022 Hardstyle line-up (tot nu toe)
Zaterdag
DEDICATED
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Gunz for Hire Death or Glory
Rebelion presents Overdose LIVE
Refuzion
Sub Zero Project Renaissance of Rave LIVE
The Pitcher This is my sound
Hosted by Villain & DV8

THE MACHINE
Atmozfears: the reawakening
Bloodlust LIVE
Cryex vs Aversion
Deluzion pres. System Overload LIVE
D-Sturb
Galactixx LIVE
Invector
Jay Reeve
Jones
Primeshock
Ran-D
RE-GAIN ‘Square One’ LIVE
Riot Shift presents Dystopia LIVE
Sickmode ON
Sound Rush
Warface Forgotten Future LIVE

Zondag
DEDICATED
(Meer feest / all-round van Kris Kross Amsterdam tot Da Tweekaz)
Da Tweekaz
Mental Theo vs B-Front vs Zany

And many more to be announced!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te lui om een feest topic aan te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Te lui om een feest topic aan te maken?


Bingo, en bijhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook LSDB blijft voor het komend jaar nog actief
Vorige  1 ... 2997, 2998, 2999, 3000, 3001, 3002, 3003 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen