Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2983, 2984, 2985, 2986, 2987, 2988, 2989 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 22:45 
 
Hardtraxxer

Ik heb dat niet snel, maar ik schrok toch wel behoorlijk van het bericht van Myst. Hij geeft aan iets anders te willen gaan doen, maar ik denk dat hij na 15 jaar keihard werken aan zijn naam o.a ook tot de conclusie is gekomen dat er heel veel tijd en geld in gaat zitten, maar dat dit zich uiteindelijk nauwelijks vertaald naar extra boekingen. Deze jongens worden er echt niet rijk van en doen het meestal erbij. Doordeweeks werken en tijd vinden om te produceren en in het weekend soms op pad. Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je daar geen zin meer in hebt en dat je andere baan beter betaald en/of misschien wel meer voldoening geeft op wat voor manier dan ook (creativiteit, maatschappelijke relevantie etc).

Ik vind het onzettend jammer. Een van de weinige namen die nog iets unieks had qua sound. Zoals hierboven al staat. Ik denk dat het een groot verlies voor de scène is en ook misschien wel pijnlijk duidelijk maakt waar het probleem zit. Je kan ieder weekend een feest vinden waar de bekende setjes weer voorbijkomen. Helaas kijken wij als Hardtraxxers er anders naar, want de massa en daarmee de organisaties vinden het prachtig.Na o.a Prefix & Density, Titan, Dark Pact, de helft van Wasted Penguinz en de helft van Clockartz is dit de volgende. En ik kan niet in mijn glazen bol kijken, maar het zou mij niks verbazen als Sebastian van Clockartz de volgende is. Die jongen is zo ontzettend druk met dikke livestreams neerzetten. Dat doe je niet zomaar even. Ik denk dat hij ook nog een keer alles wil geven voor komend jaar om in de picture te komen en als hij dan weer <10x mag optreden en voor een appel en een ei uit Italië mag overkomen denk ik dat hij er ook mee kapt. Het zou mij echt niks verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betreffende het stukje over Clockartz denk ik dat het wel mee zal vallen aangezien hij bij IAH getekend is tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een harde klap, wat een album heeft de beste man gemaakt! En hem niet live horen zoals op de Defqon live stream doet wel een beetje pijn! Hij had echt een andere stijl!

Hopen dat hij toch nog een uitzondering maakt voor Defqon of Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer idd maar, als het zo zit als de meeste denken, had die misschien ook niet bij Nightbreed moeten zitten/blijven. Helaas is netwerken een ding binnen de scene en niemand daar komt echt vaak aan optredens op grote podia toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Helaas is netwerken een ding binnen de scene en niemand daar komt echt vaak aan optredens op grote podia toe.


Gevalletje krabbeltje bij het juiste boekingskantoor. Wil je regelmatig op grote Q feesten staan moet je ook een krabbeltje zetten bij Q (Platinum).

Slaat ook op de uitspraak van Sarabande.

Sarabande schreef:
Als je dan naar de line-up van een Defqon en Decibel kijkt en fucking Frequencerz, Psycho Punkz en Hard Driver worden wel geboekt voor de main na al werkelijk jaren niks interessants te hebben uitgebracht… Vertyfte scene is het soms ook. Gemis voor de scene dit vertrek.


Die zitten dus allemaal bij Platinum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Mark With A Tarrel schreef:
YWalen schreef:
Helaas is netwerken een ding binnen de scene en niemand daar komt echt vaak aan optredens op grote podia toe.


Gevalletje krabbeltje bij het juiste boekingskantoor. Wil je regelmatig op grote Q feesten staan moet je ook een krabbeltje zetten bij Q (Platinum).

Slaat ook op de uitspraak van Sarabande.

Sarabande schreef:
Als je dan naar de line-up van een Defqon en Decibel kijkt en fucking Frequencerz, Psycho Punkz en Hard Driver worden wel geboekt voor de main na al werkelijk jaren niks interessants te hebben uitgebracht… Vertyfte scene is het soms ook. Gemis voor de scene dit vertrek.


Die zitten dus allemaal bij Platinum.


Wishlist Agency is anders ook gewoon onderdeel van Platinum Agency. Ze hebben daar alleen veel te veel artiesten en hebben waarschijnlijk meer aandelen in de ene artiest vergeleken met de andere. Dus kan je daar wel een krabbeltje zetten maar tenzij je 'je ziel verkoopt' moet je toch al wel heel populair zijn om een beetje bovenaan dat lijstje van artiesten te komen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
YWalen schreef:
Helaas is netwerken een ding binnen de scene en niemand daar komt echt vaak aan optredens op grote podia toe.


Gevalletje krabbeltje bij het juiste boekingskantoor. Wil je regelmatig op grote Q feesten staan moet je ook een krabbeltje zetten bij Q (Platinum).


Klopt, maar bij platinum komen gebeurt ook door netwerken en als je labelgenoten er allemaal bij zitten helpt heel wat lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Klopt, maar bij platinum komen gebeurt ook door netwerken


Zeer zeker :).

EdgTTI schreef:
Wishlist Agency is anders ook gewoon onderdeel van Platinum Agency.


Zo staan er nog wel een paar meer dingen ingeschreven op Isolatorweg 36 te Amsterdam :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
YWalen schreef:
Zo staan er nog wel een paar meer dingen ingeschreven op Isolatorweg 36 te Amsterdam :P.

De Zuid-As van de Harddance, brievenbusfirma's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2021 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers & A-Rize zitten samen in de studio, met de vermelding dat er een volgende studiosessie aankomt, dus ga uit van een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
YWalen schreef:
Klopt, maar bij platinum komen gebeurt ook door netwerken


Zeer zeker :).

EdgTTI schreef:
Wishlist Agency is anders ook gewoon onderdeel van Platinum Agency.


Zo staan er nog wel een paar meer dingen ingeschreven op Isolatorweg 36 te Amsterdam :P.

Ik spring hier even in, dit is namelijk niet waar. Je tekent bij Wishlist onder de voorwaarde dat je met X aantal jaar en de juiste groei naar Platinum gaat. Dit is afhankelijk hoe je groeit etc. Heeft verder niks met netwerken te maken aangezien Wishlist en Platinum hetzelfde bedrijf zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sloeg eigenlijk meer op bij labels komen in general.

Maar je hebt zelf niets aan een netwerk oid gehad om bij de Wishlist uit te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 14:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Sloeg eigenlijk meer op bij labels komen in general.

Maar je hebt zelf niets aan een netwerk oid gehad om bij de Wishlist uit te komen?

Als je goed je best doet komt Wishlist bij jou. En dat is eigelijk wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Sloeg eigenlijk meer op bij labels komen in general.

Maar je hebt zelf niets aan een netwerk oid gehad om bij de Wishlist uit te komen?

Als je goed je best doet komt Wishlist bij jou. En dat is eigelijk wat je wilt.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Als je goed je best doet komt Wishlist bij jou. En dat is eigelijk wat je wilt.


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe episode van Enter Your Mind:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

JGSW - Monster 21 september
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
JGSW - Monster 21 september

Oh en waar stond dat dan? Ik geloof er niets van :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:39 
 

hurricane schreef:
Pedaalemre schreef:
JGSW - Monster 21 september

Oh en waar stond dat dan? Ik geloof er niets van :whistle:

Heb op feesboek gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
hurricane schreef:
Pedaalemre schreef:
JGSW - Monster 21 september

Oh en waar stond dat dan? Ik geloof er niets van :whistle:

Heb op feesboek gestaan.

Dan geloof ik het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2398046-festivalorganisator-id-t-overgenomen-door-superstruct-entertainment

Verbaast mij toch wel eigenlijk dat ze zich weer laten overnemen door amerikanen.
Had sowieso nog nooit van Superstruct Entertainment gehoord en wist dit dus ook niet:

Citaat:
Het portfolio van Superstruct bestaat uit diverse grote festivals, waaronder Sziget, El-row, Parookaville, Wacken Open Air, Boardmasters, Sonar en de Zwarte Cross.


https://www.entertainmentbusiness.nl/live/idt-groep-bundelt-krachten-met-superstruct-entertainment/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://nos.nl/artikel/2398046-festivalorganisator-id-t-overgenomen-door-superstruct-entertainment

Verbaast mij toch wel eigenlijk dat ze zich weer laten overnemen door amerikanen.
Had sowieso nog nooit van Superstruct Entertainment gehoord en wist dit dus ook niet:

Citaat:
Het portfolio van Superstruct bestaat uit diverse grote festivals, waaronder Sziget, El-row, Parookaville, Wacken Open Air, Boardmasters, Sonar en de Zwarte Cross.


https://www.entertainmentbusiness.nl/live/idt-groep-bundelt-krachten-met-superstruct-entertainment/

ID&T is nu ook al in handen van een Amerikaans moederbedrijf, LiveStyle Inc. (voortgekomen uit het voormalige SFX).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Zwarte Cross.


Dan zou 't wel goed zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam nog een leuk interviewtje tegen van Sub Zero Project :)
Sympathieke gasten! :thumbsup:
Vorige  1 ... 2983, 2984, 2985, 2986, 2987, 2988, 2989 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen